Nee, was echt vergeten, ik moet namelijk heel de week naar school. Beetje een verwarring allemaal.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja doe maar onschuldig, je wist dat dondersgoed
Nee ze is een netjes opgevoede dame die zulke dingen niet in het openbaar doet, helaas voor mij.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar mag ze mij wel onder de gordel betasten?
OPEN UP AND BLEEDquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
"Stick it deep inside, 'cause I'm loose''
Jaja, alleen met een leuke leraar zeker. De rest heeft namelijk wel vrij.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee, was echt vergeten, ik moet namelijk heel de week naar school. Beetje een verwarring allemaal.
Oh. Ouwe viespeuk.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaja, alleen met een leuke leraar zeker. De rest heeft namelijk wel vrij.
in de e-mail staat dat ik gewoon op de website van de bios zelf kan annuleren, maar ik kan helemaal nergens inloggen daarquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat het de maatschappij verneukt. Het is netjes om je ergens af te melden.
Hey maar is Sepultura nog wel te doen zonde de cavalera's?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaja, alleen met een leuke leraar zeker. De rest heeft namelijk wel vrij.
wat als ik geen gordel draag?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ze is een netjes opgevoede dame die zulke dingen niet in het openbaar doet, helaas voor mij.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik maar een enkel nummer van Sepultura ken. Maar ze staan op Into The Grave, samen met Sabaton, Canibal Corpse en nog wat bands.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey maar is Sepultura nog wel te doen zonde de cavalera's?
Ik ben afgehaakt na roots...
Wat een teringherrie.quote:
als geen enkele broek blijft zitten zonder gordel is er iets mis met je lichaamquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan zakt je broek af en moet iedereen lachen om je minisurprise
Ze is niet helemaal dom, dat werkt niet.quote:
Ik vind het nog wel meevallenquote:
quote:
Weekendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |