SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
De GTST Live-topicreeks![]()
Oquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ging om de aflevering vanaf 10-4
Op mijn iMac werkt het wel
Alleen sinds wanneer moet je betalen
owquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:45 schreef maily het volgende:
[..]
O
Je kan tegenwoordig maar tot één week gratis terugkijken geloof ik .... bummer ....
Kom er net achter dat Chrome vorige week een update heeft gehad en dat ze sindsdien Silverlight niet meer ondersteunen ..... of dat dat ook ge-update moet worden.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Ja ik zie het. Ma,di en wo moet ik voor betalen
Idd Chrome gaat achteruitquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:14 schreef maily het volgende:
[..]
Kom er net achter dat Chrome vorige week een update heeft gehad en dat ze sindsdien Silverlight niet meer ondersteunen ..... of dat dat ook ge-update moet worden.
Heb trouwens geen melding gehad van Chrome over die update; wel is mijn bladwijzer-uiterlijk veranderd ....
RTLXL heeft zo'n pagina waar ze automatisch controleren of je de juiste software hebt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:14 schreef maily het volgende:
[..]
Kom er net achter dat Chrome vorige week een update heeft gehad en dat ze sindsdien Silverlight niet meer ondersteunen ..... of dat dat ook ge-update moet worden.
Heb trouwens geen melding gehad van Chrome over die update; wel is mijn bladwijzer-uiterlijk veranderd ....
quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil gtst terugkijken. Maar hij zegt dat ik silverlight moet installeren. Dat heb ik al tig keer gedaan en hij blijft diezelfde melding geven.
Zo fokking irritant. Iemand een idee?
Die workaround's gaan vanaf september uit Chrome gehaald worden, ter 'bevordering van de veiligheid'. Unity player (voor Facebookgames), Silverlight, Java etcetera werkt allemaal vanaf die datum écht niet meer. Ik heb mijn moeder inmiddels alweer overgeholpen naar Firefoxquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:07 schreef Physsic het volgende:
[..]
RTLXL heeft zo'n pagina waar ze automatisch controleren of je de juiste software hebt.
Dan staat er bijvoorbeeld iets van "Je hebt Silverlight versie 4, maar voor RTLXL moet je minstens versie 5 hebben."
Wil je een video terug zien waar je voor moet betalen of een gratisvideo?
Als je een gratisvideo wil zien, maar Silverlight werkt niet, dan kan je in Chrome zo'n incognitotab openen. Dat tabblad weet dan niet dat je toegang hebt tot betaalde video's en gebruikt dan weer gewoon Flash ipv Silverlight. Maar voor betaalvideo's werkt dat dan natuurlijk niet.
Misschien juist wel, dat het niet in de vergetelheid raakt.quote:Op zondag 19 april 2015 20:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ah ok, helder.
Het zou passen wanneer ze dit een jaar eerder zouden doen. Nu niet meer,
Wat bedoel je met workarounds?quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[..]
Die workaround's gaan vanaf september uit Chrome gehaald worden, ter 'bevordering van de veiligheid'. Unity player (voor Facebookgames), Silverlight, Java etcetera werkt allemaal vanaf die datum écht niet meer. Ik heb mijn moeder inmiddels alweer overgeholpen naar Firefox
Workaround = om het probleem heenwerken. Door incognito te gaan werk je om het probleem heen, maar Chrome heeft aangekondigd dat vanaf september uit te schakelen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:31 schreef Physsic het volgende:
[..]
Wat bedoel je met workarounds?![]()
Dat vind ik vreemd.. Kan je dan straks met Chrome helemaal geen betaalvideo's meer kijken?
Ze gebruiken daar namelijk Silverlight voor omdat ze daarmee de video's kunnen beveiliging met DRM (moet van zo'n copyrightregel ofzo).
Met Flash kan dat niet.
Digibeet hier, maar kan ik dan wel via Internet Explorer terugkijken?quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Workaround = om het probleem heenwerken. Door incognito te gaan werk je om het probleem heen, maar Chrome heeft aangekondigd dat vanaf september uit te schakelen.
Heb er ook recentelijk pas over ingelezen maar het werkt allemaal via NPAPI (geen idee wat het is maar zo heet het), en dat wordt uitgezet in Chrome ten bate van hun eigen ontwikkelde PEPPER (Flash Player heeft er al een extensie in ontwikkeld dus werkt nog steeds/weer in Chrome). Silverlight en betaalvideo's kan dan inderdaad niet meer, want Silverlight heeft aangegeven geen alternatief te maken van hun programma in PEPPER speciaal voor Chrome.
Maargoed, tot zover deze digitale les voor beginners en gevorderden, dit is meer denk ik voor DIG
Ja, maar afgeraden wordt om Internet Explorer te gebruiken tot de nieuwe uitkomt; is zo lek als een mandje.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:07 schreef maily het volgende:
[..]
Digibeet hier, maar kan ik dan wel via Internet Explorer terugkijken?
Dankje!quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, maar afgeraden wordt om Internet Explorer te gebruiken tot de nieuwe uitkomt; is zo lek als een mandje.
Dankquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:10 schreef James1988 het volgende:
NPAPI = Netscape Plugin API, dat is een standaard voor browserplugins (Java, Silverlight, Flash, enz.) die uit de jaren '90 stamt en die tegenwoordig best wel onveilig is. De afgelopen jaren is er hard ontwikkeld door de mensen van Chrome, Firefox en Internet Explorer waardoor veel van die plugins eigenlijk niet meer nodig zijn.
Netflix gebruikte Silverlight om hun beveiligde video's mee af te spelen, maar zelfs zij zijn daar tegenwoordig van afgestapt. Als Netflix het kan, kan RTL het ook.
Dat valt wel mee, Internet Explorer 11 op Windows 8 is (gemiddeld gezien) niet onveiliger dan Chrome of Firefox op hetzelfde platform.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, maar afgeraden wordt om Internet Explorer te gebruiken tot de nieuwe uitkomt; is zo lek als een mandje.
Serieus? Dat is nieuws voor mij, wauw.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Overigens zal ook 'Project Spartan', de opvolger van IE, geen ondersteuning meer hebben voor zulke plugins. ActiveX (de tegenhanger van NPAPI) gaat er helemaal uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Nee, ik denk dat je me verkeerd begrijpt, ik zal proberen beter uit te leggen wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Workaround = om het probleem heenwerken. Door incognito te gaan werk je om het probleem heen, maar Chrome heeft aangekondigd dat vanaf september uit te schakelen.
Heb er ook recentelijk pas over ingelezen maar het werkt allemaal via NPAPI (geen idee wat het is maar zo heet het), en dat wordt uitgezet in Chrome ten bate van hun eigen ontwikkelde PEPPER (Flash Player heeft er al een extensie in ontwikkeld dus werkt nog steeds/weer in Chrome). Silverlight en betaalvideo's kan dan inderdaad niet meer, want Silverlight heeft aangegeven geen alternatief te maken van hun programma in PEPPER speciaal voor Chrome.
Maargoed, tot zover deze digitale les voor beginners en gevorderden, dit is meer denk ik voor DIG
*kuch* de overheid *kuch*quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
DankEn true, ze kunnen het wel maar ze doen het vooralsnog niet totdat er ineens een nationale outcry is. Kijk maar naar het gigantische aantal Windows XP-gebruikers vandaag de dag wat moet worden beperkt door Windows 10 gratis aan te gaan bieden.
Dit gaat leuk worden voor een mod om dit af te splitsen.
Ja zoietsquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:26 schreef ChrisSchneider het volgende:
Rox heeft een raar Nicolette-Kluijver-hoofd.
Ik heb jou hier nog nooit zien posten dat je een actrice niet wilde geven, dus verbaast me niet heel erg.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:19 schreef Snuifdoos het volgende:
Die Rox heeft inderdaad een aparte face. Toen ze voor het eerst aan kwam lopen had ik ook zoiets van wat is dat voor spook.
Toch heeft ze wel iets waardoor ik haar wel zou geven.
Klinkt ideaal!quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:05 schreef Snuifdoos het volgende:
Ik ben gelukkig zeer positief ingesteld.
En inderdaad een oneindige liefde voor een enorme verscheidenheid aan dames.
wel een echte crack-kopquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:26 schreef ChrisSchneider het volgende:
Rox heeft een raar Nicolette-Kluijver-hoofd.
Hoiquote:Op maandag 27 april 2015 13:58 schreef Perkaginius het volgende:
Hallo allemaal,
Geen idee of dit de juiste plaats is voor dit bericht, maar ik ben ergens benieuwd naar. Ik ben namelijk benieuwd, wat jullie top 5 van GTST-seizoenen is. Ik heb zelf op dit moment alleen seizoen 6 op DVD, omdat dit voor mijn gevoel het laatste seizoen is met de 'oude' cast en nog wat 'oude' verhaallijnen (corrigeer me als ik hier fout zit). In de toekomst zal ik ongetwijfeld nog wat seizoenen aanschaffen, maar eerst ben ik benieuwd naar jullie top 5, als het kan met toelichting.
En hier staan nog wat lijstjes van andere usersquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik maak gewoon het hele lijstje:
1. Seizoen 3. Naar mijn mening het beste GTST seizoen ever. In ieder geval van de eerste zes jaar
Alles liep lekker, continue spanning en sensatie, goed acteerwerk, briljante verhaallijnen en de steeds beter wordende muziek van Ronald Schilperoort. En de Celu-verhaallijn is wel een van de meest briljante verhaallijn uit de gehele serie.
2. Seizoen 6. Een goeie tweede. De afwikkeling van de Helen/Peter-lijn, Bert de Jong met de losse handjes, de intrede van Rik én de slechte Arnie maken dit seizoen. En de moord op Frits is gewoon te episch voor woorden.
3. Seizoen 5. Na het ietwat teleurstellende seizoen 4 kwam de serie goed terug met dit seizoen. En alhoewel de überbitch van de serie vertrekt valt er nog genoeg te beleven. Enkele hoogtepunten: "Kruuuuiiiip, mijn zogenaamde zoon, kruuuiiiip!", de verliefdheid van Sonja voor Stan (Stonja?) en de legendarische cliffhanger.
4. Seizoen 2. Het seizoen waar het eerste huwelijk van de serie plaatsvond (en nee, dat is niet die van Simon en Annette!), Arnie nog daadwerkelijk de zoon van Robert was, er nog dreigbrieven werden geschreven (de PTT draaide overuren) en waar de algehele spanning een voorbode was voor het epische derde seizoen. Niettemin toch wat minpuntjes: Emma Driessen, Myriam van der Pol enne... Oh ja, Linda Dekker
5. Seizoen 1. "De tijd van onbezorgdheid is voorbij..." Ja, dat kon je wel stellen na het zien van de eerste afleveringen. "Wat een ARREMOE, kijk toch eens wat een verschrikkelijke decors!" zou Carlo Boszhard zeggen. En dan hebben we het nog niet eens gehad over Djuna Hachee... Maar ondanks de matige tijden kwaliteit had het toch ook wel iets, dat eerste seizoen. Al was het maar om de acteerprestaties van Reinout Oerlemans. "Zit me niet te jennen man!"
6. Seizoen 4. Er werd reikhalzend uitgekeken naar dit seizoen, wat volgens vele trouwe fans toch wel het hoogtepunt van de eerste 10 jaar moest zijn. En het werd een hoogtepunt... In langdradigheid. Mijn god, alsof de familie Bell (die van The Bold) een uitwisselingsprogramma met Doctor Proctor was aangegaan en dit seizoen verantwoordelijk was voor de verhalen. Hoogtepunt? De fiets door de ruit van Flash. Dieptepunt? Zeg... heb je een uurtje of twee...?
En ach ja, gooien we er als extraatje seizoen 7 ook maar bij
7. Seizoen 7. Voor de helft gezien en dat was meer dan genoeg. Wat een ongelofelijke treurigheid was dat zeg. Belachelijke verhaallijnen (Alice als Lisette, of andersom, hoe je het maar hebben wil), langdradige verhaallijnen (het sterven van Sylvia, alsof het al niet genoeg lijden was), gerecyclede verhaallijnen (Daniël en dooie vrouw #4282916446174596)... Na dvd 11 was ik er al klaar mee. Is er dan écht geen hoogtepuntje te noemen? Nou oké, het leverde wel een legendarisch karakter op voor Pittige Tijden
Zou je dan niet beter zelf stoppen met kijken?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:55 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik kots van Rikki.
Gatverdamme wat heb ik een pleures hekel aan GTST op dit moment, het is zo tranentrekkend slecht en als ik een lijst moest maken van personages die er uit mogen en dingen die anders moeten zijn we morgen nog steeds niet klaar.
Ik zou blij zijn wanneer GTST ermee stopt.
Dan heeft Laura straks nóg minder scenes.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:33 schreef James1988 het volgende:
Dus, dit wordt de exit van Noud? Hij gaat op de bonnefooi naar Scandinavië om te klussen?
Ben je niet alleen, van mij mag ze gaanquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:55 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik kots van Rikki.
Gatverdamme wat heb ik een pleures hekel aan GTST op dit moment, het is zo tranentrekkend slecht en als ik een lijst moest maken van personages die er uit mogen en dingen die anders moeten zijn we morgen nog steeds niet klaar.
Ik zou blij zijn wanneer GTST ermee stopt.
GTST was zelf al lang geleden gestopt met Bartho Braat...quote:Op woensdag 29 april 2015 11:19 schreef Dotteke het volgende:
Bartho Braat stopt met GTST
http://www.telegraaf.nl/p(...)topt_met_GTST__.html
Nee, je mist niet echt wat.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
GTST was zelf al lang geleden gestopt met Bartho Braat...
Ik heb nu al een aantal weken niet gekeken, is er nog iets boeiends te zien of mis ik er niks aan?.
O. Laatste wat ik heb gezien is dat Anna en Wiet dat tweede drugstransport niet gingen doen, Thijs Rikki als melkkoe ging gebruiken en dat Nina thuiskwam.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, je mist niet echt wat.
Steeds dezelfde verhaal lijnen. Ze zijn nu weer met drugs en ziekte bezig.
De broer van Aysen is dood, hij moest nog een keer op een koffer cocaïne passen, hij heeft dit aan Anna gegeven. Anton kwam hier achter en heeft de coke weg gegespoeld. Die drugmiep wilde de koffer, die was er niet, Broer Aysen uit raam geduwd, dood. Nu wordt Anna bedreigd, Aysen is op de hoogte en wil haar gebruiken om die drugsmiep te pakken.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
O. Laatste wat ik heb gezien is dat Anna en Wiet dat tweede drugstransport niet gingen doen, Thijs Rikki als melkkoe ging gebruiken en dat Nina thuiskwam.
Maar ze zijn dus nog geen steek verder begrijp ik.
En het is uit tussen Noud en Sacha.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De broer van Aysen is dood, hij moest nog een keer op een koffer cocaïne passen, hij heeft dit aan Anna gegeven. Anton kwam hier achter en heeft de coke weg gegespoeld. Die drugmiep wilde de koffer, die was er niet, Broer Aysen uit raam geduwd, dood. Nu wordt Anna bedreigd, Aysen is op de hoogte en wil haar gebruiken om die drugsmiep te pakken.
O ja dat ook nog,quote:
Helaas wel inderdaadquote:Op woensdag 29 april 2015 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
GTST was zelf al lang geleden gestopt met Bartho Braat...
Hetzelfde geldt voor Laura.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk is het verlies van Bartho de doodsteek voor de serie.
Schandalig hoe ze die hebben behandeld met zijn kut rol als barman de laatste jaren.
Nooit gedacht dat jij dat ooit zou zeggen eigenlijkquote:Op woensdag 29 april 2015 13:28 schreef Frey het volgende:
Nu Jette, Caroline en Erik nog. De serie is gewoon op.
Seizoen 13 mag snel verschijnen jaquote:We doen het verder wel met de boxen.
Veel toevoegen deed hij toch al niet meer. Zelfs Laura maakt nog meer mee.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:19 schreef Dotteke het volgende:
Bartho Braat stopt met GTST
http://www.telegraaf.nl/p(...)topt_met_GTST__.html
Zou mij inderdaad niets verbazen als Jef sterft.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk pakken ze het leuk aan en haalt Robert hem op uit Tokio.
Of zullen ze Sylvia en Dorothea hem naar de hemel laten begeleiden.
Jette hoeft echt niet op ww te wachten hoor.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:19 schreef AnnaNiem het volgende:
Bartho heeft gewoon zijn contract uitgezeten. Hij wordt 65 in augustus en met een compensatie tot aan zijn Aow, mag hij van zijn broodheer met pensioen. Komt mooi uit qua seizoen. Maar hij verdient een groots exit. De dood, een ongeluk, is het meest waarschijnlijk en met een mooi levensoverzicht van bijna een half uur in zijn begrafenisuitzending. En alles wat nog leeft laten opdraven in de aula; Charlie, Lorena (kan ze gelijk even wat doen aan verwende Nina), Barbara, Robert, Rik met bewaking etc.
Jette moet nog 4 jaar dus als ze slim is, blijft ze zich bemoeien met iedereen als Laura. Ontslag nemen geeft geen ww en ontslaan zullen ze ook niet doen; gezichtsverlies, imagoschade en te duur, ook met de nieuwe regelingen. En Eric en Caroline zie ik ook nog gewoon blijven. Ze mogen af en toe op reis voor hun eigen tv-programma en als ze hun contract opzeggen, zal dat ook stoppen.
ben bang dat ludo er ook zo mee kaptquote:Op woensdag 29 april 2015 13:28 schreef Frey het volgende:
We doen het verder wel met de boxen.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:37 schreef maily het volgende:
[..]
Zou je dan niet beter zelf stoppen met kijken?
Omdat ik (helaas) de hoop blijf houden dat de schrijvers een baksteen op hun kop krijgen en dingen anders gaan schrijven.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:37 schreef maily het volgende:
[..]
Zou je dan niet beter zelf stoppen met kijken?
Ze hebben ook zoveel meer potentie dan het materiaal wat GTST hen biedt. Van mij mogen ze allemaal weg, de serie is toch niet meer te redden.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:28 schreef Frey het volgende:
De combinatie met dat rode kettinkje maakt het een zeeuwse boerinquote:Op woensdag 29 april 2015 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat een kapsel ook dat ze voor de 'hippe' Rikki hebben uitgekozen.
Ja; "mijn neefje". En hij: "mama???"quote:Op woensdag 29 april 2015 20:30 schreef DjinN het volgende:
Ik lach me dood als Brammetje ineenkeer keihard gaat zitten brullen dalijk
Mwah, het kijkcijfer is alweer licht gezakt de afgelopen tijd. Soms halen ze nog maar 1,4 miljoen, zonder dat het 20 graden is buiten. En die huidige tienerdoelgroep is er over een paar jaar ook wel op uitgekeken. Ik vraag me echt af of de serie op deze manier nog een lang leven beschoren is... Maar eerlijk gezegd hoop ik van niet.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:55 schreef Japepk het volgende:
De serie trekt anders nog makkelijk 1,6 miljoen kijkers. Dat degenen die de serie wat langer met interesse volgen af gaan haken betekent niet dat de stekker eruit gaat. Er is een grote (tiener)doelgroep die de pulp van nu wel waardeert. Ik denk dat het vertrek van Erik een flinke klap zal geven, dat wel. Maar Jef hebben ze er zelf onderhand 10 jaar geleden al uitgewerkt.
Anton die de waarde van zijn huis wou wetenquote:Op woensdag 29 april 2015 20:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben wel blij dat dat stomme cokeverhaal nu naar buiten is gekomen. Pff.
Dat dachten ze die eerste maand in 1990 ook.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:25 schreef Piebe het volgende:
Deze topics liepen wel eens meer storm volgens mij.
?
Ik denk dat het moment van definitief stoppen van GTST steeds dichterbij komt.
Ze hoopt door te breken op Urkquote:Op woensdag 29 april 2015 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat een kapsel ook dat ze voor de 'hippe' Rikki hebben uitgekozen.
We weten toch nog niet hoe hij de serie verlaat? misschien eindelijk weer eens een spannende verhaallijn? who knows? hij verdient iig wel een waardige uittredequote:Op woensdag 29 april 2015 23:32 schreef Physsic het volgende:
Waarom houden ze het vertrek van personages, zoals nu Bartho, bijna nooit geheim? Zodat het echt een verrassing is. Nu ziet iedereen al van te voren op watvoor manier iemand uit de soap wordt geschreven.
Zou De Koning trouwens met Bartho mee vertrekken uit GTST?
Haar hele personage is bloedirritantquote:Op woensdag 29 april 2015 20:31 schreef roos94 het volgende:
Waarom moet Rikki zo vaak zingen? Haar stem is bloedirritant.
Laat de speculaasjes maar komenquote:Op donderdag 30 april 2015 04:26 schreef Sriracha het volgende:
[..]
We weten toch nog niet hoe hij de serie verlaat? misschien eindelijk weer eens een spannende verhaallijn? who knows? hij verdient iig wel een waardige uittrede
Nee, ik bedoelde ook eigenlijk niet dat we dat nu al weten, maar stel er breekt bij de Koning een brand uit ofzo, dan krijg je wel al een vermoeden.quote:Op donderdag 30 april 2015 04:26 schreef Sriracha het volgende:
[..]
We weten toch nog niet hoe hij de serie verlaat? misschien eindelijk weer eens een spannende verhaallijn? who knows? hij verdient iig wel een waardige uittrede
dit. Vreselijk idd. Laura, die kon pas zingenquote:Op woensdag 29 april 2015 20:31 schreef roos94 het volgende:
Waarom moet Rikki zo vaak zingen? Haar stem is bloedirritant.
Misschien komt die zangeres (uit 2014 of 2013?) weer terug en gaat hij nu tóch met haar mee op wereldtournee ...quote:Op donderdag 30 april 2015 17:27 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde ook eigenlijk niet dat we dat nu al weten, maar stel er breekt bij de Koning een brand uit ofzo, dan krijg je wel al een vermoeden.
Was ook meer een vraag in het algemeen. Of er misschien een reden was dat dit zo vaak vantevoren al naar buiten komt.
Is dit je zusje?quote:Op woensdag 29 april 2015 22:00 schreef maily het volgende:
[..]
De combinatie met dat rode kettinkje maakt het een zeeuwse boerin
[ afbeelding ]
Laura.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:44 schreef fotostarter het volgende:
[..]
dit. Vreselijk idd. Laura, die kon pas zingen
Ze heeft een raar hoofd, maar speelt wel overtuigend.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:50 schreef vencodark het volgende:
Jeetje, die Rox is toch een engerd. Brrr.
Woow wait, dat hoor ik te zeggenquote:Op woensdag 29 april 2015 13:28 schreef Frey het volgende:
Heb begrepen dat Ruud er gewoon een tijdje mee kapt om zich op zijn Dj carrière te storten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:20 schreef GTSTFreakje het volgende:
Gaat Ruud nou met de flexwet of hoe zit dit?
Want lijkt me niet dat dit zijn einde bij GTST is, dan was het wel ruuuuuim van te voren aangekondigd.
Dat gedoe met Bianca moet je gewoon gelijk skippen en geen aandacht aan geven.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:49 schreef hplaserjet het volgende:
Bianca zit alles al te regisseren, terwijl er nog steeds geen officieel ALS is vastgesteld.. Straks zijn Anton en Julia natuurlijk een stel en dan komt Bianca erachter dat ze geen ALS heeft, maar een tijdelijk black-out ofzo
Ludo toen nogquote:Op donderdag 30 april 2015 23:01 schreef Japepk het volgende:
Even nog de sentimentele toon van de laatste tijd versterken; wat hoogtepunten van GTST voor mij:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/home/#dossier/dossier dood --> De dood van Simon
(buiten die scène in huize Laura natuurlijk
Zoals grote verhaallijnen hier samen konden komen, heerlijk!
Wat mij betreft mag morgen Arnie ineens voor Laura's neus staan en daarmee de serie eindigen.
ik kijk nog steeds met plezier, vanaf de eerste aflevering. Ze gaan echt nog lang niet stoppen met gtst.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Woow wait, dat hoor ik te zeggen
Als zelfs Frey het zegt kun je de serie nokken.
Nee hij was toe aan een sabatical.. Niet gek als je al vanaf je 15e non stop in GTST zit denk ik zo.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooit. Maar ik gok dat hij zeker een jaar wegblijft.
Geen gevalletje flexwet toch?
Ah zo. Daarom denk ik dat we minstens een jaar zonder hem zitten.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:09 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Nee hij was toe aan een sabatical.. Niet gek als je al vanaf je 15e non stop in GTST zit denk ik zo.
Ja een jaar zeker wel en inderdaad jammer, maar wie weet waar het nog toe kan leiden, nu is Sasha wel geïntroduceerd bij Nina, zal wel weer een mooie haat/liefde verhouding worden zoals met Lorena (mijn voorspelling)!quote:Op maandag 4 mei 2015 14:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah zo. Daarom denk ik dat we minstens een jaar zonder hem zitten.
Jammer, wat betreft die opbouw rond Sasha en haar vriend.
Btw, is die zaak rondom gokken in Boks en die vergiftiging van Darryl al 'opgelost'?
Volgens mij klopt er geen bal van dit berichtquote:Op maandag 4 mei 2015 19:35 schreef Dotteke het volgende:
http://www.dagelijks.nu/b(...)t-morgen-per-direct/
Dat is balen dat GTST stopt
Artikel vol met (spel)fouten. Treurig.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:35 schreef Dotteke het volgende:
Popster, ze gaat meer de kant van Sieneke opquote:
quote:
nee. Die mag binnenkort weer op het matje komenquote:Op maandag 4 mei 2015 21:01 schreef Physsic het volgende:
Iemand een leuke theorie over wie Ardil nou geduwd heeft?
En Aysen mag zich blijkbaar gewoon weer met de zaak bemoeien?
Slechte journalistiek; oude cast-foto .... Dat zegt al genoeg over de juistheid van het bericht.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:35 schreef Dotteke het volgende:
Ja, dat niemand dat mens eens aanpakt is mij een raadselquote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:43 schreef maily het volgende:
Gruwelijk irritant die Aysen ....
Sacha die Nina de schuld wil geven .... ze heeft nota bene zelf steeds Noud naar het ziekenhuis gestuurd ....
En Bianca die dat briefje aan Julia gaf; ik dacht even een soort "jouw vrouw, mijn vrouw"-wensenlijst
Oeps, zo ver had ik niet eens gekeken.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:45 schreef maily het volgende:
[..]
Slechte journalistiek; oude cast-foto .... Dat zegt al genoeg over de juistheid van het bericht.
Ik las achterwerkquote:Op maandag 4 mei 2015 21:08 schreef Frey het volgende:
Het lichtpuntje in de shortie is het acteerwerk van Erik de Vogel.
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:02 schreef Snuifdoos het volgende:
Gaat in werkelijkheid over SBS6.
Die schrappen alle vrijdagavond shows wegens slechte resultaten en zenden dus op dit moment Harry Potter uit.
Overigens denk ik dat Bianca uiteindelijk de uitslag krijgt dat haar spieren falen door stress van haar werk ofzo. Zie ze echt niet dat hele traject afleggen.
De man zou moeten proberen internationaal te gaan!quote:Op maandag 4 mei 2015 21:08 schreef Frey het volgende:
Het lichtpuntje in de shortie is het acteerwerk van Erik de Vogel.
Ik gok dat er gedonder komt van de "info" die Aysen geschorst en wel overal lospeutert. Nou heeft haar collega al gezegd niet meer met haar samen te willen werken, maar het is wachten op Groen die er ook achterkomt ....quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:11 schreef Koosnaam het volgende:
Was inderdaad weer een sterke scene van Ludo. Nina hield gelukkig ook gelijk op met zeuren daarna.![]()
En dat Aysen maar zo door kan gaan. Begint zo langzamerhand lachwekkend te worden. Jammer dat ze de Bouwhuisjes toch aan het praten krijgen, terwijl ze niet in functie is.
Het zou mooi zijn als ze hier nu eens echt problemen mee gaat krijgen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ik gok dat er gedonder komt van de "info" die Aysen geschorst en wel overal lospeutert. Nou heeft haar collega al gezegd niet meer met haar samen te willen werken, maar het is wachten op Groen die er ook achterkomt ....
En Sjoerd heeft nu ook een heleboel gehoord ..... gaat hij dat doorspelen?
Ik wel, ze zag Anna en Ardil lopen en elkaar omhelzen (of was die omhelzing een dag eerder al?).quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Het zou Wiet kunnen zijn, maar ik heb niet het idee dat ze helemaal gek werd ofzo. Dus ik zou het wel een beetje een rare uitkomst vinden.
Och, suffe Rik heeft een poging tot moord gedaan op Aysen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Het zou Wiet kunnen zijn, maar ik heb niet het idee dat ze helemaal gek werd ofzo. Dus ik zou het wel een beetje een rare uitkomst vinden.
Omdat ze Danny had vermoord, Hij had het ook gewoon bij de politie kunnen melden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, suffe Rik heeft een poging tot moord gedaan op Aysen.
Weet zijn motief niet eens meer.
Ik was vergeten dat hij dat toen al wist. Had Nuran dat niet vertelt toen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat ze Danny had vermoord, Hij had het ook gewoon bij de politie kunnen melden.
Hij wist het is toen dronken bij die griet in bed geraakt en heeft vervolgens die kabels doorgeknipt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat hij dat toen al wist. Had Nuran dat niet vertelt toen?
Ohja, die gestoorde meid toen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij wist het is toen dronken bij die griet in bed geraakt en heeft vervolgens die kabels doorgeknipt.
Zo iets was het,
Ja, die omhelzing weet ik ook nog. Maar 't was niet dat ze daarvoor òf daarna duidelijke crazy bitch moves/eyes had,quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wel, ze zag Anna en Ardil lopen en elkaar omhelzen (of was die omhelzing een dag eerder al?).
Maar het blijven speculaasjes natuurlijk
Hij moest even laten horen dat hij eigenlijk een zangcarrière ambieert.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:30 schreef DjinN het volgende:
Verdomme wat is Lucas bloedirritant. Overdreven gedoe van hem
Hij heeft niet altijd de meest leuke verhaallijnen gehad.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:42 schreef Frey het volgende:
Hoe Wim Zomer eind seizoen 8 een totaal andere Daniël weet neer te zetten, pleit echt voor zijn acteerkunsten.
Jammer dat we na GTST niet veel meer van hem hebben gezien.
Ik heb tot het eind van het personage genoten. Ik weet dat de meningen verdeeld zijn wat betreft zijn rol in seizoen 8, maar ik vond dat dus wel leuk om te zien. Het sloot ook goed aan bij het verhaal. Alle ellende die Daniël in korte tijd te verduren kreeg, werd hem allemaal te veel. Met natuurlijk zijn vlucht voor de politie als dieptepunt. Toen hij werd teruggehaald, was hij dus volledig verbitterd en wilde hij wraak nemen op Dian. Uiteindelijk bleek zijn gedrag te komen door de nog steeds aanwezige angst voor Wassenaar. In iedereen om zich heen was hij de vijand gaan zien. Het leek ook echt of het een heel andere acteur was in die tijd. En toen Daniël eindelijk weer tot bezinning kwam, was hij ook meteen weer de oude. Wim Zomer deed dat fantastisch.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:15 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Hij heeft niet altijd de meest leuke verhaallijnen gehad.
Maar blijft voor mij toch de leukste en meest boeiende personage die de serie gehad heeft.
Dat zou nog triester zijn dan de parachutewissel van Mike..quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:18 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik bedenk me nu iets
Jef gaat toch in de zomer of cliffhanger weg op een bijzondere manier? Misschien heeft hij Ardil wel geduwd en gaat ie daarvoor de gevangenis in (kan even geen reden bedenken waarom)
Dat is waar maar met deze schrijvers zou het zomaar kunnen gebeurenquote:Op donderdag 7 mei 2015 09:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zou nog triester zijn dan de parachutewissel van Mike..
Nee, dat geloof ik echt niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:39 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Dat is waar maar met deze schrijvers zou het zomaar kunnen gebeuren
Serieus? Wat fucking triest.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:15 schreef hplaserjet het volgende:
Ludo die zich bezig houdt met een website met selfies. En gadverdamme Rikki en Thijs, dan vond ik Rikki en Anton nog een betere combinatie
Misschien was hij wel jaloers op Ardil en wou hij zelf wel verkering met Maxime ....quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:18 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik bedenk me nu iets
Jef gaat toch in de zomer of cliffhanger weg op een bijzondere manier? Misschien heeft hij Ardil wel geduwd en gaat ie daarvoor de gevangenis in (kan even geen reden bedenken waarom)
quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:32 schreef Physsic het volgende:
Ik weet dat Rikki volwassen hopeloos is, maar waarom heb ik dan toch het idee dat Thijs met een minderjarige mislukte slet staat te zoenen?
Haha.quote:
Tja, dat is GTST tegenwoordig: zooitje infantiele verhaallijnen, personages/actrices die ineens een zangcarrière beginnen terwijl ze niet eens kunnen zingen, er wordt tijd gestopt in online soaps als "Popster Rikki" om de sponsors een extra platform te kunnen geven...quote:
Het erge is nog: het is wéér Rikki die het initiatief neemt en Thijs op z'n bek paktquote:Op donderdag 7 mei 2015 17:32 schreef Physsic het volgende:
Ik weet dat Rikki volwassen is, maar waarom heb ik dan toch het idee dat Thijs met een minderjarige staat te zoenen?
Dat kan ook ja. Zegt meer over de rol van Rikki binnen het geheel. Nog even en ze staat achter het raam in een ruimte van Boksquote:
Omdat ze Meerdijks grootste superster is met een populariteit die groter is dan die van Katy Perry, Echosmith, Pharrell, Robbie Williams, Selena Gomez en One Direction gezamenlijk. Volgens de schrijvers dan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:00 schreef vencodark het volgende:
Ik snap niet waarom Rikki zich als een diva gedraagt en iedereen dat pikt.
En autotune. Vóóral autotune.quote:Interviews beëindigen, locaties wisselen, met de telefoon bezig zijn tijdens een interview.![]()
Ze heeft een flinke uitbrander nodig.
Ik vul de samenvatting nog even aan:quote:Maar samengevat: Rikki.
Terwijl ik Rikki in het begin echt een heel leuk personage vond (toen ze in 2011 begon)quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Omdat ze Meerdijks grootste superster is met een populariteit die groter is dan die van Katy Perry, Echosmith, Pharrell, Robbie Williams, Selena Gomez en One Direction gezamenlijk. Volgens de schrijvers dan.
[..]
En autotune. Vóóral autotune.
[..]
Ik vul de samenvatting nog even aan:
Rikki![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(x100.000)
Rikki's zangcarrière![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(x1.000.000.000)
De Amber Brantjes-Rikki, díé was pas leuk! Zeker toen ze begon te puberen en spullen jatte uit Charlie's. Daar hadden ze echt nog een hele toffe verhaallijn van kunnen maken, als ze het personage niet hadden geSORASed.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:45 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Terwijl ik Rikki in het begin echt een heel leuk personage vond (toen ze in 2011 begon)
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:31 schreef DjinN het volgende:
Natuurlijk loopt Stikki meteen weer te soppen bij het eerste de beste dingetje....dom wicht bleh
Ja en ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:24 schreef Oliver23 het volgende:
Tijdje al geen GTST meer gezien en dacht vanochtend, laat ik eens wat stukjes terugkijken. Was echt verbaasd .....
* Bianca heeft opeens ALS???? Hebben de scenarioschrijvers nu eindelijk alle ziektes gehad???
* De harde zakenman Ludo die vroeger keihard afrekende met concurrenten/vijanden houdt zich nu bezig met een 'Selfie App'
Weet ik ff niet ...quote:* Waar is in godsnaam Leon gebleven?? Nadat Lucas bevrijdt werd is er niks meer van hem vernomen?
Nee, ja en ja.quote:* Zijn Ludo en Janine nu wel of niet bij elkaar?
* Noud vertrokken naar Scandinavië, is zijn liefde met Sacha alweer voorbij?
* Maxime heeft weer een vete met Ludo???
Ik zat echt te wachten totdat Sjors zo boos werd dat ze Aysen van de trap zou duwen ....quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:34 schreef Physsic het volgende:
Aysen lijkt voor het gemak echt even te zijn vergeten dat ze zelf ook een moord op haar geweten heeft.
Misschien was Sjoerd alleen even naar de buren ofzo.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:30 schreef maily het volgende:
Gisteren kwam Sjoerd thuis, raapte de post van de mat en riep iets naar boven naar Bram.
Loopt naar de keuken en daar zit Aysen, en hij vraagt; "hoe kom jij hier nou binnen".
Alsof Bram alleen thuis is .....
Aysen is tenenkrommend .... gelukkig geeft Alex geen sjoege.
Bing en Nina?
Om over Bianca maar niet te spreken ....
Ik ben bijna in staat om de aflevering terug te gaan kijken ... bijnaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien was Sjoerd alleen even naar de buren ofzo.
Beter doen ze dat met de uitzendbanden van de rest van dit seizoen. Schrijvers erbij en doei, stuur ze maar mooi dezelfde kant op als Martine Hafkamp.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:04 schreef Donnis het volgende:
nou beter gooien ze wiet in celletje, paar klappen erachteraan en sleuteltje weggooien, doeiiiiiiiiii.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Beter doen ze dat met de uitzendbanden van de rest van dit seizoen. Schrijvers erbij en doei, stuur ze maar mooi dezelfde kant op als Martine Hafkamp.
Dan weet je zéker dat het niet terugkomt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Beter doen ze dat met de uitzendbanden van de rest van dit seizoen. Schrijvers erbij en doei, stuur ze maar mooi dezelfde kant op als Martine Hafkamp.
Dan weet je zéker dat het niet terugkomt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Jaja, ik ben gevangene 1347... Of is het nou 4317... Nee, het is toch 8592...? Naja, word ik nog verhoord door Commissaris Rex of hoe zit dat?"
hahahhaha hoe flik je het steeds weer?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Jaja, ik ben gevangene 1347... Of is het nou 4317... Nee, het is toch 8592...? Naja, word ik nog verhoord door Commissaris Rex of hoe zit dat?"
Meestal komen dit soort dingen voort uit een eerdere opmerking, in dit geval die van ArnieAlbertsquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:29 schreef fotostarter het volgende:
[..]
hahahhaha hoe flik je het steeds weer?
juist doordat ze zo slecht zijn zijn ze zo goed. Vind ik danquote:Op zondag 10 mei 2015 08:23 schreef vencodark het volgende:
Omg.![]()
Persoonlijk vind ik de grappen ongeveer nog lager dan het niveau van het huidige seizoen.
Daarom, ieder z'n ding.quote:Op zondag 10 mei 2015 08:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
juist doordat ze zo slecht zijn zijn ze zo goed. Vind ik dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:56 schreef Frey het volgende:
De spanning is weer te snijden:Is er al een cover?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar sluit ik me helemaal bij aan hoor. Dat heb ik met al die personages die er toen uit gingen. Ik vond het erg jammer, maar achteraf gezien was het eigenlijk beter zo. De exits gingen ook gepaard met mooie verhaallijnen en dat heeft ertoe bijgedragen dat seizoen 9 mijn favoriete seizoen is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Frey had het net over Daniël, ik vond het ook jammer dat die eruit ging, maar ik ben blij dat hem dit bespaard is gebleven.
Kan me voorstellen kijk jij nog eigenlijk? Ik alleen als ik positieve verhalen hoor zo als toen met Nick.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:23 schreef Frey het volgende:
Maar dat is dus het grote verschil met toen en nu. Toen vond ik het vreselijk jammer dat die personages eruit gingen. Nu kan het me niets meer schelen, zelfs niet als het Ludo zou zijn.
Ik spoel al een hele tijd alleen nog door de shorties heen. In de tijd met Ludo, Veltman en Nick heb ik puur die scènes bekeken, tot Nicks exit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan me voorstellen kijk jij nog eigenlijk? Ik alleen als ik positieve verhalen hoor zo als toen met Nick.
Zonder Ludo is het helemaal klaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:52 schreef Japepk het volgende:
Eigenlijk is Ludo toch wel de spil waar gtst op draait. Dit karakter is goed geschreven en gespeeld waardoor we veel van hem pikken en geloven. Daardoor blijft de spanning erin en blijf je toch kijken. Hij trekt zo nodig andere acteurs ook weer op. Ludo is tijdloos; stel, hij was in seizoen 16 dood gegaan, niemand had Ludo kunnen vervangen zoals die Frits van Houten heeft vervangen.
Vind ik nog steeds minder erg dan die Aysen/Sjoerd combinatie.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:28 schreef vencodark het volgende:
Dus ze gaan het echt doen? Bing en Nina?
Nee; Jef en Laura .... of Marcel en Laura .... geef die jongen ook eens wat tekst ....quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat ze een soort personages Bingo gebruiken voor relaties in de serie.
Het wachten is op Ludo met Laura.
En dan blijkt dat Marcel en Sill zijn verwisseld als baby.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
Nee; Jef en Laura .... of Marcel en Laura .... geef die jongen ook eens wat tekst ....
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan blijkt dat Marcel en Sill zijn verwisseld als baby.
Zo zie ik het toch niet helemaal. Ik ben het met je eens dat Ludo Frits meesterlijk heeft vervangen en het hele genre bad guys en girls een geheel nieuw elan heeft gegeven na het Hogendoorn tijdperk. Maar vergeet de invloed van schrijvers niet, zij hebben Ludo nu veranderd in een hele milde bad guy omdat ze na de verhaallijn op de boot (2006) minder in termen van misdaad en criminaliteit wilden denken. Voor Ludo blijft nu alleen de rol van gewiekste manipulator over, maar ooit was hij veel meer dan dat.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:52 schreef Japepk het volgende:
Eigenlijk is Ludo toch wel de spil waar gtst op draait. Dit karakter is goed geschreven en gespeeld waardoor we veel van hem pikken en geloven. Daardoor blijft de spanning erin en blijf je toch kijken. Hij trekt zo nodig andere acteurs ook weer op. Ludo is tijdloos; stel, hij was in seizoen 16 dood gegaan, niemand had Ludo kunnen vervangen zoals die Frits van Houten heeft vervangen.
Ben het met je eens.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo zie ik het toch niet helemaal. Ik ben het met je eens dat Ludo Frits meesterlijk heeft vervangen en het hele genre bad guys en girls een geheel nieuw elan heeft gegeven na het Hogendoorn tijdperk. Maar vergeet de invloed van schrijvers niet, zij hebben Ludo nu veranderd in een hele milde bad guy omdat ze na de verhaallijn op de boot (2006) minder in termen van misdaad en criminaliteit wilden denken. Voor Ludo blijft nu alleen de rol van gewiekste manipulator over, maar ooit was hij veel meer dan dat.
Als er nieuwe schrijvers zouden komen die de elementen misdaad, criminaliteit en nieuwe bad guys ten tonele willen laten komen dan zal ook Ludo vervangbaar blijken. Er lopen genoeg goed geschoolde en ervaren acteurs en actrices rond (niks ten nadele van Erik de Vogel trouwens), evenals schrijvers. Deze schrijvers echter willen dat niet dus met deze schrijvers heb je mogelijk gelijk.
Tijdloos zou ik hem ook niet willen noemen, ik vind juist dat hij heel erg teert op zijn oude roem. Eigenlijk anders gezegd daardoor komt hij zo over. Als het personage nu zou worden bedacht dan zou het eigenlijk ook vrij nietszeggend zijn. Maar wij kijkers weten waartoe de oude Ludo allemaal toe instaat was en zien dit nog steeds in hem al zal hij dit (onder de huidige schrijvers) nooit allemaal herhalen of opnieuw praktiseren.![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:58 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat weten de schrijvers al lang niet meer.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:17 schreef Physsic het volgende:
Zal misschien wel vreemd zijn voor Sjors dat haar voormalige oppaskindje iets met haar ex krijgt.
Nee, dat lezen ze hier dan weer welquote:Op woensdag 13 mei 2015 02:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat weten de schrijvers al lang niet meer.
Scherp!quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:17 schreef Physsic het volgende:
Zal misschien wel vreemd zijn voor Sjors dat haar voormalige oppaskindje iets met haar ex krijgt.
ik denk dat de schrijvers daar niet zoveel invloed op hebben. Die hebben denk ik geen carte blanche. Die krijgen vast instructies met meer list en lust en minder zakelijk inhoudelijk en romantiek.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo zie ik het toch niet helemaal. Ik ben het met je eens dat Ludo Frits meesterlijk heeft vervangen en het hele genre bad guys en girls een geheel nieuw elan heeft gegeven na het Hogendoorn tijdperk. Maar vergeet de invloed van schrijvers niet, zij hebben Ludo nu veranderd in een hele milde bad guy omdat ze na de verhaallijn op de boot (2006) minder in termen van misdaad en criminaliteit wilden denken. Voor Ludo blijft nu alleen de rol van gewiekste manipulator over, maar ooit was hij veel meer dan dat.
Als er nieuwe schrijvers zouden komen die de elementen misdaad, criminaliteit en nieuwe bad guys ten tonele willen laten komen dan zal ook Ludo vervangbaar blijken. Er lopen genoeg goed geschoolde en ervaren acteurs en actrices rond (niks ten nadele van Erik de Vogel trouwens), evenals schrijvers. Deze schrijvers echter willen dat niet dus met deze schrijvers heb je mogelijk gelijk.
Tijdloos zou ik hem ook niet willen noemen, ik vind juist dat hij heel erg teert op zijn oude roem. Eigenlijk anders gezegd daardoor komt hij zo over. Als het personage nu zou worden bedacht dan zou het eigenlijk ook vrij nietszeggend zijn. Maar wij kijkers weten waartoe de oude Ludo allemaal toe instaat was en zien dit nog steeds in hem al zal hij dit (onder de huidige schrijvers) nooit allemaal herhalen of opnieuw praktiseren.![]()
Wat dacht je van Jack en Janine toen die tijd was.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:17 schreef Physsic het volgende:
Het woord makers/producenten dekt de lading misschien iets meer, maar de strekking van wat ik wil zeggen blijft hetzelfde.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat de schrijvers daar niet zoveel invloed op hebben. Die hebben denk ik geen carte blanche. Die krijgen vast instructies met meer list en lust en minder zakelijk inhoudelijk en romantiek.
Er zijn een aantal functies binnen het schrijversteam van een soap. Kort uitgelegd:quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:10 schreef Physsic het volgende:
Worden de teksten van de scenes echt letterlijk zo beschreven in het script? Weinig 'persoonlijke inbreng' zegmaar.
Of is het script alleen in grote lijnen bekend en wordt de tekst zelf bedacht door de acteurs?
En hij is nog wel zo'n betrouwbare kerelquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:29 schreef hplaserjet het volgende:
Wat is Sjoerd een matennaaier zeg. Eerst geeft hij zijn vader aan voor een verkrachting die hij niet heeft gepleegd en nu verlinkt hij Wiet, bah. Weer een personage naar de kloten.
SPOILER: SpeculatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Sil komt moeten ze dat zoontje van ze er ook in betrekken krijg je Bianca vs Laura.
Of van Sill dat werd nooit duidelijk.quote:[img]
http://i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] Op vrijdag 15 mei 2015 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Why?
Het is de zoon van Sjoerd.
In dat geval vind ik dat ze daar vanaf moeten blijven.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of van Sill dat werd nooit duidelijk.
Ze was opeens pats boem met Sjoerd en na die baby werd ze alleen maar vervelender. Toch jammer ze begon leuk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
In dat geval vind ik dat ze daar vanaf moeten blijven.
Sil ging er op 11 januari uit.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of van Sill dat werd nooit duidelijk.
quote:Bram Bouwhuis
Goede tijden, slechte tijden-personage
Debuut 18 november 2011
Gespeeld door Verschillende kinderen (2011-heden)
Afleveringen 4360-heden
Informatie
Volledige naam Bram Bouwhuis
Geboren 18 november 2011 (gereviseerd naar 2010 in 2014)
Ik zou het zonde voor Sjoerd vinden in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
Sil ging er op 11 januari uit.
Rikki kwam begin september erachter dat ze zwanger was?
Hoe wil jij het uitleggen dat ze niet weet wie de vader is?
Zelf een kip zonder kop kan nog vertellen dat Sjoerd duidelijk de vader is...
quote:
Godverquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:16 schreef Japepk het volgende:
Laura heeft al genoeg interessants met haar zoon gedaan, laat dat nu maar achterwege
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:16 schreef Japepk het volgende:
Laura heeft al genoeg interessants met haar zoon gedaan, laat dat nu maar achterwege
Dennis is niet haar zoon. Dat 'feit' accepteer ik nog steeds niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:16 schreef Japepk het volgende:
Mike leeft nog dat is de tweede joker van de schrijvers voor als Christophe zijn telefoon niet oppakt.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Mike ook ALS had, daarom kreeg hij die parachute niet open
Krijgen we dan ook Rik weer terug?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mike leeft nog dat is de tweede joker van de schrijvers voor als Christophe zijn telefoon niet oppakt.
Zo'n vaart zal het wel niet lopen met Sjoerd.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:22 schreef Japepk het volgende:
Haha toevallig weer eens een aflevering (half) gezien vanavond, en dat is precies wat ik ook dacht. Verder was dat einde met Sjoerd ook een beetje halfbakken, of hij moet de pijp uitgaan net als Danny.
Dit is ook echt een dramatisch niveau inderdaad. Maar kan dit nog wel een klein beetje begrijpen. Julia weet natuurlijk ook dat Bianca erg emotioneel is en dat ze die woede uitbarsting met een korreltje zout moet nemen omdat Bianca dat niet zo bedoeld.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:19 schreef Koosnaam het volgende:
Eigenlijk is het ook best irritant kijken zonder de stockshots.
Bianca gooide min of meer Julia het huis uit vanavond. Zit 1 scene tussen. En vervolgens komt Julia via de achterdeur weer naar binnen. En vraagt heel rustig aan Bianca of Anton en Sjoerd er niet zijn.
En Bianca is ook weer heel rustig en vriendelijk tegen Julia.
Als kijker krijg ik dan een beetje het idee, dat ze gewoon even om het huis heen loopt en dan weer naar binnen gaat.
Ik denk niet dat Bianca (en Julia) naar dat hotel gaan ..... Sjoerd eerst naar het ziekenhuis ....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit is ook echt een dramatisch niveau inderdaad. Maar kan dit nog wel een klein beetje begrijpen. Julia weet natuurlijk ook dat Bianca erg emotioneel is en dat ze die woede uitbarsting met een korreltje zout moet nemen omdat Bianca dat niet zo bedoeld.
Ja maar dat zou echt zo slecht zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:06 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Bianca (en Julia) naar dat hotel gaan ..... Sjoerd eerst naar het ziekenhuis ....
En dan Julia die Bianca's rol overneemt .... en Anton die daar niks van snapt ...
En Aysen naar het politiebureau, nu aan de andere kant van de tralies
Ojee, als Bianca's ALS dan maar niet té progressief is ....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:09 schreef TheVulture het volgende:
Sjoerd zal wel 5 maanden in een coma terecht komen omdat hij in een musical speelt
Dus? Ze moeten nu een aantal afleveringen gaan schrappen en ze opnieuw schrijven + maken in no time!quote:
zoiets van zomercliff enzquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:09 schreef TheVulture het volgende:
Sjoerd zal wel 5 maanden in een coma terecht komen omdat hij in een musical speelt
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:28 schreef James1988 het volgende:
Waar is de Noudster eigenlijk gebleven? Is die al vertrokken naar Scandinavië ofzo?
Maar ze mag wel tegen iedereen zeggen: "recherche, ik wil u een paar vragen stellen."?quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:33 schreef Redbullkid het volgende:
Op zich wel logisch dat ze niet ontslagen is in dit geval. Ze is nu geschorst en niemand heeft het recht om haar te zeggen dat ze niet zelf mag onderzoeken wie haar broer vermoord heeft.
Althans, als het mij zou overkomen zou ik ook zelf op onderzoek uitgaan al ben ik geen politieman. Lijkt me niet dat ze je dat mogen verbieden
Ik word er echt gek van.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:27 schreef rvtm het volgende:
Shit, hoeveel waarschuwingen en hoeveel keer moet Aysen nog geschorst worden voordat ze ontslagen wordt? Ze komt overal mee weg.
Ja, met een brullende Bram in het bedje ernaastquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:26 schreef Physsic het volgende:
Rikki en Thijs?![]()
Die nacht zal hem gaan tegenvallen.
bram krijgt een broertje of zusje?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:26 schreef Physsic het volgende:
Rikki en Thijs?![]()
Die nacht zal hem gaan tegenvallen.
bronquote:Marjolein Keuning, die de rol van Maxime Sanders in Goede Tijden, Slechte Tijden speelt, neemt afscheid van de soapserie.
Dat maakte Keuning volgens Shownieuws bekend in een interview met Gloss.
Marjolein, die sinds 2008 de zus van Ludo Sanders speelt, wil zich meer gaan focussen op haar zang- en theatercarrière. Daarnaast is ze van plan om haar privéleven anders te gaan combineren met haar werk.
Het is nog niet bekend wanneer Maxime uit Meerdijk vertrekt. Een maand eerder maakte ook Bartho Braat bekend de serie te gaan verlaten. Hij speelt al 24 jaar lang de rol van Jeff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |