MJAM!quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:26 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
altijd als ik je foknaam zie staan, denk ik aan caprisonne
NEE! Dat is zo zonde.quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:28 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik priktr altijd door het pakje heen
hehequote:Op vrijdag 24 april 2015 00:26 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
altijd als ik je foknaam zie staan, denk ik aan caprisonne
Dutje gedaan?quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:30 schreef TheWeeknd het volgende:
ah shit ik moet echt slapen maar ben niet moe
Kan niet uitleggenquote:Op vrijdag 24 april 2015 00:32 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik riskeer mijn leven mag het iets uitgebreider aub
Deze is een beetje craycray, fan van de jeugd, en stiekem ook van LeLe.quote:
ja dat dusquote:Op vrijdag 24 april 2015 00:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
NEE! Dat is zo zonde.
Nog erger als je er eindelijk doorheen prikt en dan komt al het sap door het gaatje
quote:
nog steedsquote:Op vrijdag 24 april 2015 00:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hehevond ik altijd best lekker
Heb t al jaren niet gedronken thoquote:
good nightquote:Op vrijdag 24 april 2015 00:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb t al jaren niet gedronken thomaar ik ga slapen welterusten
Jammer hequote:
heh, wat? waarom?quote:Op vrijdag 24 april 2015 07:33 schreef VanderWoodsen het volgende:
Nou jongens, ik vermoed dat mijn laatste uur hier heeft geslagen. Nu kom ik niet meer terug, ik hang Fok! aan de wilgen.
Bedankt voor het liefdevolle gescheld en getier op de saaie avonden en in mijn nachtdiensten, ik ga op zoek naar een leven.![]()
Tot volgende weekquote:Op vrijdag 24 april 2015 07:33 schreef VanderWoodsen het volgende:
Nou jongens, ik vermoed dat mijn laatste uur hier heeft geslagen. Nu kom ik niet meer terug, ik hang Fok! aan de wilgen.
Bedankt voor het liefdevolle gescheld en getier op de saaie avonden en in mijn nachtdiensten, ik ga op zoek naar een leven.![]()
dag je nou ech je 'lover' hier te vinden?quote:Op vrijdag 24 april 2015 07:33 schreef VanderWoodsen het volgende:
Waar zegt ze dat dan?quote:Op vrijdag 24 april 2015 07:41 schreef geen_friet_wel_patat het volgende:
[..]
dag je nou ech je 'lover' hier te vinden?
Ach blijf toch gezelligquote:Op vrijdag 24 april 2015 07:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
Zorgen jullie een beetje voor eend?
En voor Remqo, die moet zijn paintinspiratie kwijt kunnen.
nee, dan blijf je zelf maarquote:Op vrijdag 24 april 2015 07:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
Zorgen jullie een beetje voor eend?
En voor Remqo, die moet zijn paintinspiratie kwijt kunnen.
ook nog echtquote:
Posten met kloon tijdens ban, verdubbeling banperiode en permaban kloon account, zo ben ik xDxD kwijtgeraaktquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook nog echt
maar waarom dan nu eigenlijk?
ohw, tjaquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Posten met kloon tijdens ban, verdubbeling banperiode en permaban kloon account, zo ben ik xDxD kwijtgeraakt
quote:
Hoe kan je dat vinden?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben jullie allemaal een leven gevonden
[ afbeelding ]
schijnt buiten op straat ergens te liggenquote:
Buiten komenquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijnt buiten op straat ergens te liggen
jij zoekt gewoon redenen op skye gifjes te postenquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Buiten komenNee, echt niet...
[ afbeelding ]
Brrrquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijnt buiten op straat ergens te liggen
ja, was best nog fris buitenquote:
Mag niet hequote:Op vrijdag 24 april 2015 00:32 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik riskeer mijn leven mag het iets uitgebreider aub
Niks mis mee thoquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij zoekt gewoon redenen op skye gifjes te posten
Owowow moraalridder gespotquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag niet hemet je kloon posten als Aberella gebanned is.
Valt wel mee, gewoon easy ditquote:
Beetje rustquote:
bijna de week weer overleefdquote:
maar maandag is vrijquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
ja hoe komt dat?
[..]
jeujj het is weer bijna maandag
o ja verrek Koningsdagquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar maandag is vrij
en dinsdag is een collega weer terug van vakantie
ach toch kutweer voorspeldquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed dat je het zegt Gianni, anders ging Remi maandag gewoon naar werk
zou wel lekker rustig op de weg zijnquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed dat je het zegt Gianni, anders ging Remi maandag gewoon naar werk
Dat is een tegenvaller inderdaad, koningsnacht ook al.quote:
Ja, dat wel... Maar of je er wat aan hebt gezien er overal flitspalen staan en de limiet max 120/130 isquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou wel lekker rustig op de weg zijn
Ga je nog wat doen met koningsdag?quote:
nach Deutschlandquote:
Waar in duitsland en waarom?quote:
Ja precies, denk ik ook... maar alleen als het als nog lekker weer word denk ik...quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als het weer het toelaat ff hier het centrum in. Jij?
preciesquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar daar vieren ze geen koningsdag
Aachen, omdat ik nieuwe kleren nodig hebquote:
Ohzo je doet helemaal geen flikker dus wat betreft koningsdagquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
precies
[..]
Aachen, omdat ik nieuwe kleren nodig heb
nee, misschien zondag iets koningsnacht, of hoe ze het dan ook willen noemen. maar het boeitn me weinig. en dinsdag moet ik toch gewoon werkenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo je doet helemaal geen flikker dus wat betreft koningsdagik ws ook hoor aankomende
een reden nodig hebben om te zuipenquote:
Same hierquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, misschien zondag iets koningsnacht, of hoe ze het dan ook willen noemen. maar het boeitn me weinig. en dinsdag moet ik toch gewoon werken
ofja, niet werken, maar cursus, voor werk had ik evt nog vrij kunnen pakken als ik had gewild, maar nu dus nietquote:
Ik ook gewoon werk... cursus is nog wel chill dan...quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ofja, niet werken, maar cursus, voor werk had ik evt nog vrij kunnen pakken als ik had gewild, maar nu dus niet
de cursus is wel interessant, alleen de leraar is nogal slaapverwekkendquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook gewoon werk... cursus is nog wel chill dan...
Heb die tijd ook wel gehad
Dat is serieus wel kut. Als iemand het lekker vertelt is het vaak een stuk leuker...quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de cursus is wel interessant, alleen de leraar is nogal slaapverwekkend
kom rellen danquote:
ik heb haar nog nooit echt mad gezien.quote:
Nee gelukkig gaat ze niet zo verquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb haar nog nooit echt mad gezien.
niet zoals veer
al is het bij veer soms ook wel grappigquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee gelukkig gaat ze niet zo ver
Ik vind fitties hier altijd wel grappigquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al is het bij veer soms ook wel grappig
mwa, soms zijn ze ook gewoon vervelendquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind fitties hier altijd wel grappig
Heyquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hallo!
m/v?
leeftijd?
woonplaats?
wowquote:
Dm de TS van dit topic maar. Die is easy.quote:
Welkom bij de 30+.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook gewoon werk... cursus is nog wel chill dan...
Heb die tijd ook wel gehad
Is dat niet overal zo op FOK!? Mocht ik een gewillige 24 jarige dame zijnquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heh, je bent op goede plaats denk ik zo
Dan moeten er wel eerst pics ter beoordeling gepost wordenquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Is dat niet overal zo op FOK!? Mocht ik een gewillige 24 jarige dame zijn
was jij ook al 30+?quote:
Sorry, ik gaf je graag goede hoop. Ben geen vrouw van 24 op zoek naar seks. En als kers op de taart kom ik ook niet uit Utrecht gr gr.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan moeten er wel eerst pics ter beoordeling gepost worden
Zit al bij 40+ hoor.quote:
quote:
nog niet zo lang dan toch?quote:
Ahhhhh, totaal niet verwacht dit!quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:27 schreef Makoto het volgende:
[..]
Sorry, ik gaf je graag goede hoop. Ben geen vrouw van 24 op zoek naar seks. En als kers op de taart kom ik ook niet uit Utrecht gr gr.
Ha goddomme, jij kijkt door computerschermpjes heen zeker?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ahhhhh, totaal niet verwacht dit!Ook nu op FOK! als afleiding op werk?
Jij bent dus degene die tactisch computerscherm schuin hebt gezet en net om je heen keek of er iemand mee kon kijken, hehquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:48 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ha goddomme, jij kijkt door computerschermpjes heen zeker?
Haha, vandaag niet, eerst wel. Vandaag alleen aan 't blok. Ik heb zo'n vermoeden dat wij ons in hetzelfde schuitje bevinden.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jij bent dus degene die tactisch computerscherm schuin hebt gezet en net om je heen keek of er iemand mee kon kijken, heh
Qua geheugen. Qua gedrag bij 6+quote:
Het is erg rustig hier ja. Heb wel wat te doen maar geen zin. Tik paar zinnetjes en dan ga ik fokkenquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:50 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha, vandaag niet, eerst wel. Vandaag alleen aan 't blok. Ik heb zo'n vermoeden dat wij ons in hetzelfde schuitje bevinden.
like a bawsquote:
Samequote:Op vrijdag 24 april 2015 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is erg rustig hier ja. Heb wel wat te doen maar geen zin. Tik paar zinnetjes en dan ga ik fokken
Debielen verdienen niet beterquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
not so baws;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fck, die eerstequote:Op vrijdag 24 april 2015 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
not so baws;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schitterendquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
not so baws;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom? Gewoon waarom ?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
not so baws;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
not so baws;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerstequote:Op vrijdag 24 april 2015 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
not so baws;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bmi hebben we het toch over he?quote:
Mensen die Adele mee neuriën moeten afgeschoten worden.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die Adele mee neuriën moeten afgeschoten worden.
Even in het kader van bmi
Wil jij een zelfgemaakte appeltaart met slagroom?quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wil jij een zelfgemaakte appeltaart met slagroom? Appelkruimel of kwark/cheesecake is ook een optie
nee, die pizza van jouquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil jij een zelfgemaakte appeltaart met slagroom?
Appelkruimel of kwark/cheesecake is ook een optie
Echt.. liedje was al afgelopen.. hoor ik het nog naast me.quote:
Duidelijkquote:
terecht.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt.. liedje was al afgelopen.. hoor ik het nog naast me.
Even iets zwaars naar die persoon gegooid uiteraard.
Appelkruimel met slagroomquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil jij een zelfgemaakte appeltaart met slagroom?
Appelkruimel of kwark/cheesecake is ook een optie
quote:
quote:
Zo ben ik.quote:
wowquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die Adele mee neuriën moeten afgeschoten worden.
Even in het kader van bmi
Die was lekkerquote:
Niet.quote:
Ik hou van duidelijke mensen.quote:
Wel verse slagroom.. uit een spuitbus is een beetje tweederangs, maar kan er wel mee door.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Appelkruimel met slagroom![]()
![]()
Heel graag
de pizzaboer hier maakt alleen standaard formaatquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die was lekker![]()
Kreeg hem niet helemaal op.. en de bovenbuurman lachte mijn pizzadoos uit..
"zoooow had je honger ofzo?"
:Squote:
Het is dat je het zelf zegtquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hou van duidelijke mensen. Mensen die om de hete brij heen draaien Ga. Weg. Meestal vrouwen btw.
Hier: 28 - 32 en 45 cmquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de pizzaboer hier maakt alleen standaard formaat
Zal ik je slagroom bezorgen, uiteraard vers..quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel verse slagroom.. uit een spuitbus is een beetje tweederangs, maar kan er wel mee door.
Zelfkennis mijn beste.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal ik je slagroom bezorgen, uiteraard vers..
Daar houd ik dan weer van mijn compadre.quote:
bij werk in de buurt zit er wel 1 die familiepizzas maakt (60cm)quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier: 28 - 32 en 45 cm
Ik had de 45 cm
Niks mis mee tho.. Als thuiswerken hier ook algemeen geaccepteerd was had ik het ook gedaanquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op vrijdag zit niemand op kantoorIedereen "werkt" thuis.. maar ondertussen gewoon met je kont op het strand zitten hoor
Nee, hoeft niet persequote:
Ditquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niks mis mee tho.. Als thuiswerken hier ook algemeen geaccepteerd was had ik het ook gedaan
60 cmquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij werk in de buurt zit er wel 1 die familiepizzas maakt (60cm)
en ook nog heel lekker, maar ja, daar heb ik thuis zo weinig aan
Ik kan gewoon overal werken waar ik maar wil.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niks mis mee tho.. Als thuiswerken hier ook algemeen geaccepteerd was had ik het ook gedaan
1x op vakantie gelukt om zo'n heel ding naar binnen te harken.quote:
Jaquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, dit zal wel weer fout klinken.
Had je 2 dagen niets gegeten en een dikke gerookt?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1x op vakantie gelukt om zo'n heel ding naar binnen te harken.
#fatty4life
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Thuiswerken is ideaal.. ik deed dat altijd vanuit bed.
Maar goed, dit zal wel weer fout klinken.
Klopt, maar dat heb ik niet zo vaak nodig. Zeker op vrijdag is het wel lekker als je thuis kan werken met lekker kopje thee... De bochten die je hier krijgt uit de automatenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan gewoon overal werken waar ik maar wil.
Alleen bij sommige dingen is het wel handig om een vaste ruimte te hebben incl bedrijfsmateriaal zoals scanner + printer enz
Hoeveel uur deed je daarover?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1x op vakantie gelukt om zo'n heel ding naar binnen te harken.
#fatty4life
nee, ik heb kennelijk nogal veel holle ruimte in mequote:Op vrijdag 24 april 2015 12:31 schreef Makoto het volgende:
[..]
Had je 2 dagen niets gegeten en een dikke gerookt?
Excuses.quote:
Nee, hij is altijd zo.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:31 schreef Makoto het volgende:
[..]
Had je 2 dagen niets gegeten en een dikke gerookt?
Haha, of een lintworm?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:32 schreef gianni61 het volgende:
nee, ik heb kennelijk nogal veel holle ruimte in me
;Dquote:
half uurtje ofzo?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel uur deed je daarover?
Ik kan 45 cm niet eens op.. voel me nu een amateur
We hebben hier sinds kort nieuwe automaten en het is zowaar te drinken.. nu ook 20 ct voor verse bonenkoffie.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
[..]
Klopt, maar dat heb ik niet zo vaak nodig. Zeker op vrijdag is het wel lekker als je thuis kan werken met lekker kopje thee... De bochten die je hier krijgt uit de automaten
IK VIND KORSTJES HEERLIJKquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
half uurtje ofzo?
korstjes wel laten liggen gedeeltelijk
denk niet dat het me nu nog zou lukken
klopt, wanneer gaan we eens onbeperkt spare ribs eten?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Excuses.
[..]
Nee, hij is altijd zo.
Daar hebben ze niet genoeg varkens voor op deze wereld als we dat samen gaan doenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, wanneer gaan we eens onbeperkt spare ribs eten?
Betalen voor koffie? Hier is er standaard bonenkoffie gewoon, je ziet ze in zo'n bak staan op automaatquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben hier sinds kort nieuwe automaten en het is zowaar te drinken.. nu ook 20 ct voor verse bonenkoffie.
true, maar het kan misschien ook met hotwings, of sushi..quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar hebben ze niet genoeg varkens voor op deze wereld als we dat samen gaan doen
hier is de smerigste koffie niet te hijsen man. Zelf een dubbele espresso is water. Daarom drink ik nu theequote:Op vrijdag 24 april 2015 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Betalen voor koffie? Hier is er standaard bonenkoffie gewoon, je ziet ze in zo'n bak staan op automaat
De gewone koffie is wel gratis. De verse bonen koffie is 20 ctquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Betalen voor koffie? Hier is er standaard bonenkoffie gewoon, je ziet ze in zo'n bak staan op automaat
Mensen die niet dooreten bij onbeperkt sushi..quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true, maar het kan misschien ook met hotwings, of sushi..
ik heb nog nooit onbeperkt sushi gevretenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die niet dooreten bij onbeperkt sushi..
*kaart uit de hand grissen en meegeven aan de eerste de beste bediende
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:38 schreef gianni61 het volgende:
ik heb nog nooit onbeperkt sushi gevreten
ja, alleen normale/betere japanners, dus geen sushi vreetschuur..quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit onbeperkt sushi gevreten
Oke elite.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, alleen normale/betere japanners, dus geen sushi vreetschuur..
Eens, ik heb het ook pas één keer gedaan. Voor de rest altijd een vaste wat beter sushi tent, en verschil is duidelijk merkbaar.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:39 schreef gianni61 het volgende:
ja, alleen normale/betere japanners, dus geen sushi vreetschuur..
ja, money to burn en zoquote:
quote:
Ik vind kerst wel leukquote:
neequote:Op vrijdag 24 april 2015 07:26 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
He toot, vermaken jullie je nog een beetje?
Ik ook niet, geforceerd gedoequote:
hee joequote:Op vrijdag 24 april 2015 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
love lift us up where we belong
where the eagles cry
on a mountain high
quote:
Jimiquote:
Waarom ga je niet danquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:50 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jimi![]()
Ik zou een moord doen om hem één keer live te zien
Gaat zo lastig eh.quote:
Ik help je wel.quote:
tijdreizen is nog niet uitgevondenquote:
pas 35 jaar ofzoquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:04 schreef Atemoya het volgende:
[..]
Oh, hij is dood?
Goede reden wel.....
uit brazilie toevallig?quote:
leuke kloonquote:
Dat vrouwen noemen en niet gewoon meisjesquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:14 schreef wise het volgende:
[..]
vrouwen die geen 30+ kunnen handelen![]()
[ afbeelding ]
Zijn gewoon gebande mensen hoor die niet zonder fok kunnen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou ja, nieuwe mensen zijn nu wel welkom eigenlijk nu er veel weg zijn...
meisjes is zo <16quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat vrouwen noemen en niet gewoon meisjes
Alle mannen die nee zeggen eruit geknipt zekerquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
Dit moet fake zijn, toch?
http://www.dumpert.nl/med(...)en_om_te_neuken.html
Kijk eerst even. Je hebt niet gekeken.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alle mannen die nee zeggen eruit geknipt zeker
Als je zo denkt schaar ik je ook onder <16quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:17 schreef wise het volgende:
[..]
meisjes is zo <16![]()
4ebe heeft dan misschien wel de lengte van een <16 jarige, maar toch
fake of niet, ze ziet euit als een hoer.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
Denk je dat ik 19 fucking minuten ga kijken naar een dumpert-filmpjequote:Op vrijdag 24 april 2015 13:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kijk eerst even. Je hebt niet gekeken.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je zo denkt schaar ik je ook onder <16
De meest lekkere jongen die gelijk ja roepenquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:21 schreef wise het volgende:
[..]
fake of niet, ze ziet euit als een hoer.
Ik zou het niet doen en vertrouwen. Dalijk is het zo'n maf wijf div hepatitis of hiv heeft
ik ga dit geen 20 minuten kijken, maar de eerste minuten lijkt me niks fakequote:Op vrijdag 24 april 2015 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
Zo zijn mannenquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:24 schreef Stimorol- het volgende:
Al die mannen die no thanks I have a gf roepen
Duidelijk geen fokkers dusquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:24 schreef Stimorol- het volgende:
Al die mannen die no thanks I have a gf roepen
Ze zou jou niet vragen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:26 schreef Stimorol- het volgende:
Ze heeft wel een goed figuurtje. Ik had ja gezegd.
en dan een klap geven zodat ze bewusteloos is en in de kelder opsluiten zeker, zodat wanneer je zin hebt gewoon even de kelder in loopt voor een beurt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:26 schreef Stimorol- het volgende:
Ze heeft wel een goed figuurtje. Ik had ja gezegd.
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze zou jou niet vragen.
Verder zo nep als remi
Eh, ja. Dat is toch hoe je wijf een behandelt?quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:27 schreef wise het volgende:
[..]
en dan een klap geven zodat ze bewusteloos is en in de kelder opsluiten zeker, zodat wanneer je zin hebt gewoon even de kelder in loopt voor een beurt.![]()
je wijfquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eh, ja. Dat is toch hoe je wijf behandelt?
fixedquote:
quote:
quote:
2 x gezienquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moet echt echt geen klote te doen hebben als je 19 minuten daarheen gaat kijken....
Nee staat in de achtergrond. Als het interessant is kijk ik.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moet echt echt geen klote te doen hebben als je 19 minuten daarheen gaat kijken....
Ik ben ook Arabisch, daten?quote:
1,87quote:
Roze, met blauwe stippenquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat voor kleur is je bomgordel?
Ben alleen niet Arabischquote:
geeft niet, ze is niet kieskeurig verderquote:
Zolang de ander maar een lul heeft, nietwaarquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geeft niet, ze is niet kieskeurig verder
quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zolang de ander maar een besneden lul heeft, nietwaar
Was het uit met je neef?quote:
Houd je zoveel van harige apen dan?quote:
en onderdanig isquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zolang de ander maar een lul heeft, nietwaar
Doe mij maar een rustige fotoquote:
Ik ben witquote:
whehehe ;pquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK SNAP HEM BWAAAAHAHAHAHAHA
Je vriend was toen toch je neef? of is er werkelijk waar niks waarheid wat je typt?quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is mijn vriend?
[..]
Hij heeft goddank weinig haar.
Mijn neef is mijn vriend. Mijn vriend is mijn neef?quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je vriend was toen toch je neef? of is er werkelijk waar niks waarheid wat je typt?
teringquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn neef is mijn vriend. Mijn vriend is mijn neef?
Oke.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wincestquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is deze manquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is dit serieus?quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je caps stond aan...quote:
quote:
Kinkyquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou oplossen in zwavelzuurquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:48 schreef Makoto het volgende:
Zelfs kauwgom kan die smerigheid niet weg spoelen man
Dat welquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zou oplossen in zwavelzuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |