Dm de TS van dit topic maar. Die is easy.quote:
Welkom bij de 30+.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook gewoon werk... cursus is nog wel chill dan...
Heb die tijd ook wel gehad
Is dat niet overal zo op FOK!? Mocht ik een gewillige 24 jarige dame zijnquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heh, je bent op goede plaats denk ik zo
Dan moeten er wel eerst pics ter beoordeling gepost wordenquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Is dat niet overal zo op FOK!? Mocht ik een gewillige 24 jarige dame zijn
Sorry, ik gaf je graag goede hoop. Ben geen vrouw van 24 op zoek naar seks. En als kers op de taart kom ik ook niet uit Utrecht gr gr.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan moeten er wel eerst pics ter beoordeling gepost worden
Zit al bij 40+ hoor.quote:
quote:
Ahhhhh, totaal niet verwacht dit!quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:27 schreef Makoto het volgende:
[..]
Sorry, ik gaf je graag goede hoop. Ben geen vrouw van 24 op zoek naar seks. En als kers op de taart kom ik ook niet uit Utrecht gr gr.
Ha goddomme, jij kijkt door computerschermpjes heen zeker?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ahhhhh, totaal niet verwacht dit!Ook nu op FOK! als afleiding op werk?
Jij bent dus degene die tactisch computerscherm schuin hebt gezet en net om je heen keek of er iemand mee kon kijken, hehquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:48 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ha goddomme, jij kijkt door computerschermpjes heen zeker?
Haha, vandaag niet, eerst wel. Vandaag alleen aan 't blok. Ik heb zo'n vermoeden dat wij ons in hetzelfde schuitje bevinden.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jij bent dus degene die tactisch computerscherm schuin hebt gezet en net om je heen keek of er iemand mee kon kijken, heh
Qua geheugen. Qua gedrag bij 6+quote:
Het is erg rustig hier ja. Heb wel wat te doen maar geen zin. Tik paar zinnetjes en dan ga ik fokkenquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:50 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha, vandaag niet, eerst wel. Vandaag alleen aan 't blok. Ik heb zo'n vermoeden dat wij ons in hetzelfde schuitje bevinden.
like a bawsquote:
Samequote:Op vrijdag 24 april 2015 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is erg rustig hier ja. Heb wel wat te doen maar geen zin. Tik paar zinnetjes en dan ga ik fokken
Debielen verdienen niet beterquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
not so baws;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fck, die eerstequote:Op vrijdag 24 april 2015 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
not so baws;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schitterendquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
not so baws;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom? Gewoon waarom ?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
not so baws;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
not so baws;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerstequote:Op vrijdag 24 april 2015 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
not so baws;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen die Adele mee neuriėn moeten afgeschoten worden.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die Adele mee neuriėn moeten afgeschoten worden.
Even in het kader van bmi
Wil jij een zelfgemaakte appeltaart met slagroom?quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wil jij een zelfgemaakte appeltaart met slagroom? Appelkruimel of kwark/cheesecake is ook een optie
nee, die pizza van jouquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil jij een zelfgemaakte appeltaart met slagroom?
Appelkruimel of kwark/cheesecake is ook een optie
Echt.. liedje was al afgelopen.. hoor ik het nog naast me.quote:
Duidelijkquote:
terecht.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt.. liedje was al afgelopen.. hoor ik het nog naast me.
Even iets zwaars naar die persoon gegooid uiteraard.
Appelkruimel met slagroomquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil jij een zelfgemaakte appeltaart met slagroom?
Appelkruimel of kwark/cheesecake is ook een optie
quote:
quote:
Zo ben ik.quote:
wowquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die Adele mee neuriėn moeten afgeschoten worden.
Even in het kader van bmi
Die was lekkerquote:
Niet.quote:
Ik hou van duidelijke mensen.quote:
Wel verse slagroom.. uit een spuitbus is een beetje tweederangs, maar kan er wel mee door.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Appelkruimel met slagroom![]()
![]()
Heel graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |