Haha, of een lintworm?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:32 schreef gianni61 het volgende:
nee, ik heb kennelijk nogal veel holle ruimte in me
;Dquote:
half uurtje ofzo?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel uur deed je daarover?
Ik kan 45 cm niet eens op.. voel me nu een amateur
We hebben hier sinds kort nieuwe automaten en het is zowaar te drinken.. nu ook 20 ct voor verse bonenkoffie.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
[..]
Klopt, maar dat heb ik niet zo vaak nodig. Zeker op vrijdag is het wel lekker als je thuis kan werken met lekker kopje thee... De bochten die je hier krijgt uit de automaten
IK VIND KORSTJES HEERLIJKquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
half uurtje ofzo?
korstjes wel laten liggen gedeeltelijk
denk niet dat het me nu nog zou lukken
klopt, wanneer gaan we eens onbeperkt spare ribs eten?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Excuses.
[..]
Nee, hij is altijd zo.
Daar hebben ze niet genoeg varkens voor op deze wereld als we dat samen gaan doenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, wanneer gaan we eens onbeperkt spare ribs eten?
Betalen voor koffie? Hier is er standaard bonenkoffie gewoon, je ziet ze in zo'n bak staan op automaatquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben hier sinds kort nieuwe automaten en het is zowaar te drinken.. nu ook 20 ct voor verse bonenkoffie.
true, maar het kan misschien ook met hotwings, of sushi..quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar hebben ze niet genoeg varkens voor op deze wereld als we dat samen gaan doen
hier is de smerigste koffie niet te hijsen man. Zelf een dubbele espresso is water. Daarom drink ik nu theequote:Op vrijdag 24 april 2015 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Betalen voor koffie? Hier is er standaard bonenkoffie gewoon, je ziet ze in zo'n bak staan op automaat
De gewone koffie is wel gratis. De verse bonen koffie is 20 ctquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Betalen voor koffie? Hier is er standaard bonenkoffie gewoon, je ziet ze in zo'n bak staan op automaat
Mensen die niet dooreten bij onbeperkt sushi..quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true, maar het kan misschien ook met hotwings, of sushi..
ik heb nog nooit onbeperkt sushi gevretenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die niet dooreten bij onbeperkt sushi..
*kaart uit de hand grissen en meegeven aan de eerste de beste bediende
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:38 schreef gianni61 het volgende:
ik heb nog nooit onbeperkt sushi gevreten
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit onbeperkt sushi gevreten
Oke elite.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, alleen normale/betere japanners, dus geen sushi vreetschuur..
Eens, ik heb het ook pas één keer gedaan. Voor de rest altijd een vaste wat beter sushi tent, en verschil is duidelijk merkbaar.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:39 schreef gianni61 het volgende:
ja, alleen normale/betere japanners, dus geen sushi vreetschuur..
quote:
Ik vind kerst wel leukquote:
neequote:Op vrijdag 24 april 2015 07:26 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
He toot, vermaken jullie je nog een beetje?
Ik ook niet, geforceerd gedoequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |