de pizzaboer hier maakt alleen standaard formaatquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die was lekker![]()
Kreeg hem niet helemaal op.. en de bovenbuurman lachte mijn pizzadoos uit..
"zoooow had je honger ofzo?"
:Squote:
Het is dat je het zelf zegtquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hou van duidelijke mensen. Mensen die om de hete brij heen draaien Ga. Weg. Meestal vrouwen btw.
Hier: 28 - 32 en 45 cmquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de pizzaboer hier maakt alleen standaard formaat
Zal ik je slagroom bezorgen, uiteraard vers..quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel verse slagroom.. uit een spuitbus is een beetje tweederangs, maar kan er wel mee door.
Zelfkennis mijn beste.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal ik je slagroom bezorgen, uiteraard vers..
Daar houd ik dan weer van mijn compadre.quote:
bij werk in de buurt zit er wel 1 die familiepizzas maakt (60cm)quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier: 28 - 32 en 45 cm
Ik had de 45 cm
Niks mis mee tho.. Als thuiswerken hier ook algemeen geaccepteerd was had ik het ook gedaanquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op vrijdag zit niemand op kantoorIedereen "werkt" thuis.. maar ondertussen gewoon met je kont op het strand zitten hoor
Nee, hoeft niet persequote:
Ditquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niks mis mee tho.. Als thuiswerken hier ook algemeen geaccepteerd was had ik het ook gedaan
60 cmquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij werk in de buurt zit er wel 1 die familiepizzas maakt (60cm)
en ook nog heel lekker, maar ja, daar heb ik thuis zo weinig aan
Ik kan gewoon overal werken waar ik maar wil.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niks mis mee tho.. Als thuiswerken hier ook algemeen geaccepteerd was had ik het ook gedaan
Jaquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, dit zal wel weer fout klinken.
Had je 2 dagen niets gegeten en een dikke gerookt?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1x op vakantie gelukt om zo'n heel ding naar binnen te harken.
#fatty4life
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Thuiswerken is ideaal.. ik deed dat altijd vanuit bed.
Maar goed, dit zal wel weer fout klinken.
Klopt, maar dat heb ik niet zo vaak nodig. Zeker op vrijdag is het wel lekker als je thuis kan werken met lekker kopje thee... De bochten die je hier krijgt uit de automatenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan gewoon overal werken waar ik maar wil.
Alleen bij sommige dingen is het wel handig om een vaste ruimte te hebben incl bedrijfsmateriaal zoals scanner + printer enz
Hoeveel uur deed je daarover?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1x op vakantie gelukt om zo'n heel ding naar binnen te harken.
#fatty4life
nee, ik heb kennelijk nogal veel holle ruimte in mequote:Op vrijdag 24 april 2015 12:31 schreef Makoto het volgende:
[..]
Had je 2 dagen niets gegeten en een dikke gerookt?
Excuses.quote:
Nee, hij is altijd zo.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:31 schreef Makoto het volgende:
[..]
Had je 2 dagen niets gegeten en een dikke gerookt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |