MJAM!quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:26 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
altijd als ik je foknaam zie staan, denk ik aan caprisonne
NEE! Dat is zo zonde.quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:28 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik priktr altijd door het pakje heen
hehequote:Op vrijdag 24 april 2015 00:26 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
altijd als ik je foknaam zie staan, denk ik aan caprisonne
Dutje gedaan?quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:30 schreef TheWeeknd het volgende:
ah shit ik moet echt slapen maar ben niet moe
Kan niet uitleggenquote:Op vrijdag 24 april 2015 00:32 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik riskeer mijn leven mag het iets uitgebreider aub
Deze is een beetje craycray, fan van de jeugd, en stiekem ook van LeLe.quote:
ja dat dusquote:Op vrijdag 24 april 2015 00:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
NEE! Dat is zo zonde.
Nog erger als je er eindelijk doorheen prikt en dan komt al het sap door het gaatje
quote:
nog steedsquote:Op vrijdag 24 april 2015 00:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hehevond ik altijd best lekker
Heb t al jaren niet gedronken thoquote:
good nightquote:Op vrijdag 24 april 2015 00:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb t al jaren niet gedronken thomaar ik ga slapen welterusten
Jammer hequote:
heh, wat? waarom?quote:Op vrijdag 24 april 2015 07:33 schreef VanderWoodsen het volgende:
Nou jongens, ik vermoed dat mijn laatste uur hier heeft geslagen. Nu kom ik niet meer terug, ik hang Fok! aan de wilgen.
Bedankt voor het liefdevolle gescheld en getier op de saaie avonden en in mijn nachtdiensten, ik ga op zoek naar een leven.![]()
Tot volgende weekquote:Op vrijdag 24 april 2015 07:33 schreef VanderWoodsen het volgende:
Nou jongens, ik vermoed dat mijn laatste uur hier heeft geslagen. Nu kom ik niet meer terug, ik hang Fok! aan de wilgen.
Bedankt voor het liefdevolle gescheld en getier op de saaie avonden en in mijn nachtdiensten, ik ga op zoek naar een leven.![]()
dag je nou ech je 'lover' hier te vinden?quote:Op vrijdag 24 april 2015 07:33 schreef VanderWoodsen het volgende:
Waar zegt ze dat dan?quote:Op vrijdag 24 april 2015 07:41 schreef geen_friet_wel_patat het volgende:
[..]
dag je nou ech je 'lover' hier te vinden?
Ach blijf toch gezelligquote:Op vrijdag 24 april 2015 07:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
Zorgen jullie een beetje voor eend?
En voor Remqo, die moet zijn paintinspiratie kwijt kunnen.
nee, dan blijf je zelf maarquote:Op vrijdag 24 april 2015 07:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
Zorgen jullie een beetje voor eend?
En voor Remqo, die moet zijn paintinspiratie kwijt kunnen.
ook nog echtquote:
Posten met kloon tijdens ban, verdubbeling banperiode en permaban kloon account, zo ben ik xDxD kwijtgeraaktquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook nog echt
maar waarom dan nu eigenlijk?
ohw, tjaquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Posten met kloon tijdens ban, verdubbeling banperiode en permaban kloon account, zo ben ik xDxD kwijtgeraakt
quote:
Hoe kan je dat vinden?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben jullie allemaal een leven gevonden
[ afbeelding ]
schijnt buiten op straat ergens te liggenquote:
Buiten komenquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijnt buiten op straat ergens te liggen
jij zoekt gewoon redenen op skye gifjes te postenquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Buiten komenNee, echt niet...
[ afbeelding ]
Brrrquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijnt buiten op straat ergens te liggen
ja, was best nog fris buitenquote:
Mag niet hequote:Op vrijdag 24 april 2015 00:32 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik riskeer mijn leven mag het iets uitgebreider aub
Niks mis mee thoquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij zoekt gewoon redenen op skye gifjes te posten
Owowow moraalridder gespotquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag niet hemet je kloon posten als Aberella gebanned is.
Valt wel mee, gewoon easy ditquote:
Beetje rustquote:
bijna de week weer overleefdquote:
maar maandag is vrijquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
ja hoe komt dat?
[..]
jeujj het is weer bijna maandag
o ja verrek Koningsdagquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar maandag is vrij
en dinsdag is een collega weer terug van vakantie
ach toch kutweer voorspeldquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed dat je het zegt Gianni, anders ging Remi maandag gewoon naar werk
zou wel lekker rustig op de weg zijnquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed dat je het zegt Gianni, anders ging Remi maandag gewoon naar werk
Dat is een tegenvaller inderdaad, koningsnacht ook al.quote:
Ja, dat wel... Maar of je er wat aan hebt gezien er overal flitspalen staan en de limiet max 120/130 isquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou wel lekker rustig op de weg zijn
Ga je nog wat doen met koningsdag?quote:
nach Deutschlandquote:
Waar in duitsland en waarom?quote:
Ja precies, denk ik ook... maar alleen als het als nog lekker weer word denk ik...quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als het weer het toelaat ff hier het centrum in. Jij?
preciesquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar daar vieren ze geen koningsdag
Aachen, omdat ik nieuwe kleren nodig hebquote:
Ohzo je doet helemaal geen flikker dus wat betreft koningsdagquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
precies
[..]
Aachen, omdat ik nieuwe kleren nodig heb
nee, misschien zondag iets koningsnacht, of hoe ze het dan ook willen noemen. maar het boeitn me weinig. en dinsdag moet ik toch gewoon werkenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo je doet helemaal geen flikker dus wat betreft koningsdagik ws ook hoor aankomende
een reden nodig hebben om te zuipenquote:
Same hierquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, misschien zondag iets koningsnacht, of hoe ze het dan ook willen noemen. maar het boeitn me weinig. en dinsdag moet ik toch gewoon werken
ofja, niet werken, maar cursus, voor werk had ik evt nog vrij kunnen pakken als ik had gewild, maar nu dus nietquote:
Ik ook gewoon werk... cursus is nog wel chill dan...quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ofja, niet werken, maar cursus, voor werk had ik evt nog vrij kunnen pakken als ik had gewild, maar nu dus niet
de cursus is wel interessant, alleen de leraar is nogal slaapverwekkendquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook gewoon werk... cursus is nog wel chill dan...
Heb die tijd ook wel gehad
Dat is serieus wel kut. Als iemand het lekker vertelt is het vaak een stuk leuker...quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de cursus is wel interessant, alleen de leraar is nogal slaapverwekkend
kom rellen danquote:
ik heb haar nog nooit echt mad gezien.quote:
Nee gelukkig gaat ze niet zo verquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb haar nog nooit echt mad gezien.
niet zoals veer
al is het bij veer soms ook wel grappigquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee gelukkig gaat ze niet zo ver
Ik vind fitties hier altijd wel grappigquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al is het bij veer soms ook wel grappig
mwa, soms zijn ze ook gewoon vervelendquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind fitties hier altijd wel grappig
Heyquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hallo!
m/v?
leeftijd?
woonplaats?
wowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |