Duurt even, maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kom vaak genoeg buiten Den Helder, kijk maar bij mijn concerten.
Je lijkt Fylax welquote:
quote:
Kansloosquote:
Dat wist ik in 2008 al.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:07 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 23 april 2015
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 614 Dagoduck
02. 481 japie1971
03. 476 awillowtree
04. 341 Yeszie
05. 324 Makoto
06. 296 puzziepie
07. 284 FreshFruit72
08. 255 Urb
09. 223 Dqod
10. 210 Fokker89
Om het milieu te sparen staat hier vandaag geen zinvolle zin.
Klik hier voor meer stats
quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:06 schreef Geo4kant het volgende:
Pukkelpopkaartjes gefixt. Een goede muzieksmaak hebben
Nee niet lekker, want dan heb ik geen flikker te doen.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:24 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee niet lekker, want dan heb ik geen flikker te doen.
besteed het wel aan huiswerk maken, moet nog 1 a 2 dingetjes af hebben.
Flipsquote:
is snowy nou nog niet vrij?quote:
Zeg dat dan.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jawel, maar mijn liefde voor Flippiee is voor eeuwig.
Zullen we a.s. maandag paren dan?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:02 schreef RadioSlut het volgende:
Serieus ik ben net een vent wat betreft hints en duidelijkheid.
Dat was alweer een goede tijd terug idd.quote:
Ligt aan de tentamenwekenquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:13 schreef Flippiee het volgende:
Denken jullie dat het op vrijdag druk is in een bibliotheek? Ik denk dat ik daar namelijk mijn laatste enquêtes vandaan wil halen
geen idee, ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik in een bibliotheek wasquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:13 schreef Flippiee het volgende:
Denken jullie dat het op vrijdag druk is in een bibliotheek? Ik denk dat ik daar namelijk mijn laatste enquêtes vandaan wil halen
True. Maar ik wil eigenlijk alle leeftijden pakkenquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik in een bibliotheek was
quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:17 schreef gianni61 het volgende:
geen idee, ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik in een bibliotheek was
HOIquote:
Op vrijdag is het druk in de supermarkt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:13 schreef Flippiee het volgende:
Stress.quote:
Wat is er aan de hand dan?quote:
Foo Fighters tickets kopen.quote:
Haha succes! Gewoon de hele tijd achter je computer zitten en refreshenquote:
Die stomme ticketmaster heeft een systeem waarbij refreshen niet werkt, het is dus gewoon een loterijquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:26 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha succes! Gewoon de hele tijd achter je computer zitten en refreshen
Ja dat is kut, hopen dan maar..quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:26 schreef Dagoduck het volgende:
Die stomme ticketmaster heeft een systeem waarbij refreshen niet werkt, het is dus gewoon een loterij
Veel succes.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die stomme ticketmaster heeft een systeem waarbij refreshen niet werkt, het is dus gewoon een loterij
quote:
Thanks, mijn vader zit op z'n werk voor kaarten en hij krijgt het altijd voor elkaar om kaarten te kopen. Maar toch ga ik zelf ook ff zittenquote:
Wat voor ding?quote:
Dan kun je dalijk de dubbele kaarten verkopen voor de dubbele prijsquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Thanks, mijn vader zit op z'n werk voor kaarten en hij krijgt het altijd voor elkaar om kaarten te kopen. Maar toch ga ik zelf ook ff zitten
Het is altijd tijd voor bier.quote:
Jaquote:
Wat is het tactiek dan?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Thanks, mijn vader zit op z'n werk voor kaarten en hij krijgt het altijd voor elkaar om kaarten te kopen. Maar toch ga ik zelf ook ff zitten
Aan de schandpaal jijquote:
Geen idee.quote:
Die zit hier niet.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:34 schreef Makoto het volgende:
Fucking chill bij de bas ¤2,89 per sixpackie Hertog Jan. Tel uit je winst
quote:
quote:
Wat als ik bij mn mening blijf? Word ik dan gestenigd?quote:
Mijn vader zn nickname is Hertog Janquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:34 schreef Makoto het volgende:
Fucking chill bij de bas ¤2,89 per sixpackie Hertog Jan. Tel uit je winst
quote:
Gewoon z'n stagaires voor 'm laten doen met z'n 4'en.quote:
Jaquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:35 schreef RadioSlut het volgende:
Wat als ik bij mn mening blijf? Word ik dan gestenigd?
Nee hoor, haal voor jou wel likeur 43quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:35 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat als ik bij mn mening blijf? Word ik dan gestenigd?
Likeur 43 is de bom yo
quote:
Wat lievquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee hoor, haal voor jou wel likeur 43
quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar Dago, als jij en je pa beiden kaartjes krijgen.
Hoi
quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar Dago, als jij en je pa beiden kaartjes krijgen.
Hoi
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:37 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
[..]
Wat lievhaal ik voor jou bierie
Zou best eens kunnenquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:36 schreef Makoto het volgende:
[..]
Gewoon z'n stagaires voor 'm laten doen met z'n 4'en.
AAAAHHHHHHH EEEN HAI!quote:
Kut.quote:
Nog kutterquote:
wat is omhoog?quote:
Mehhhhhquote:
Ik stress me voor Foo Fighters ticketsquote:
10:00 begint het feest?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik stress me voor Foo Fighters tickets
Jaquote:
Over 10 minuten als een gek gelijk F5 drukkenquote:
quote:
Ticketmasterquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh dan krijg je die fijne wachtrij, en ineens zijn ze uitverkocht
Maar jij gaat het redden
En ik danquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh dan krijg je die fijne wachtrij, en ineens zijn ze uitverkocht
Maar jij gaat het redden
A. moe ba.quote:
Hoop tquote:
Thanksquote:
en wil eerst weten of pep/mdma en zp uit een vegan verantwoord lab komt voor ik het gebruikquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:58 schreef RadioSlut het volgende:
Succes.
Ik heb hier vriendelijk om moeten lachen_!
UVT / [Abusers SC] #468 TV Oranje meet @ the Bazaar
Ja dit is toch echt wel het toppunt na het hoenfix pareltjequote:Op vrijdag 24 april 2015 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wil eerst weten of pep/mdma en zp uit een vegan verantwoord lab komt voor ik het gebruik
godver
hoenfix?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja dit is toch echt wel het toppunt na het hoenfix pareltje
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
UVT / [stickytopic] Hoenfix je drugs zonder contacted
Is het ook, maar na een tijdje kon ik mn lach niet meer inhoudenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal zielig eigenlijk.
Ja hoop dat het ooit nog goed komt. Maar ben er bang voor.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Is het ook, maar na een tijdje kon ik mn lach niet meer inhouden
Ook al is het iemand die ik goed ken, en waarvan ik weet dat hij serious business is.
Ik las net dat het concert is afgelastquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:08 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik las net dat het concert is afgelast
Sorryquote:
Neuh, komt niet meer goed. Uit die psychose komt ie wel (dit is de 7e keer waarvan de derde die heel erg is), maar die vliegt er zo weer in.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja hoop dat het ooit nog goed komt. Maar ben er bang voor.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Neuh, komt niet meer goed. Uit die psychose komt ie wel (dit is de 7e keer waarvan de derde die heel erg is), maar die vliegt er zo weer in.
Heb hem een keer gemeet, bij onze ontmoeting had hij al lsd opdat had ie gewoon even gedaan. En daarna nog 4 soorten gebruikt. Tsjeh.
Ik hoop dat zn pa nog kaarten weet te krijgenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:12 schreef Fokker89 het volgende:
Het is aan de kant van Dago nog erg stil
Hoop ik ook voor 'm!quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik hoop dat zn pa nog kaarten weet te krijgen
quote:
Jezelf zo verneukenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Neuh, komt niet meer goed. Uit die psychose komt ie wel (dit is de 7e keer waarvan de derde die heel erg is), maar die vliegt er zo weer in.
Heb hem een keer gemeet, bij onze ontmoeting had hij al lsd opdat had ie gewoon even gedaan. En daarna nog 4 soorten gebruikt. Tsjeh.
En je padre?quote:
quote:
misschien neemt lb je wel meequote:
mogguhquote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
Moet ik nog een enquete invullen ook NOU DAT ZAL IK EENS EVEN DOEN FUCKING TICKETMASTER
ach, over een uurtje kun je ze voor het 3dubbele op marktplaats kopenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
Moet ik nog een enquete invullen ook NOU DAT ZAL IK EENS EVEN DOEN FUCKING TICKETMASTER
ZEER ONEENSquote:
Dacht het ff niet.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, over een uurtje kun je ze voor het 3dubbele op marktplaats kopen
dat is op zich wel een nadeel aan dit systeem.quote:
Glad gemistquote:
dat is voor iedereen beterquote:
Ik heb er maar 1quote:
Ja, niemand wou meequote:
Spannendquote:
Dago waarschijnlijk welquote:
Mooizo!quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Glad gemistBest redelijk moet nog maar 98 enquetes
Maar heb er inmiddels 25 bij een bedrijf gedumpt met meer dan 25 medewerkers. Ennnnn ik ga nog even langs bibliotheken dus ik hoop volgende week woensdag de laatste 98 te hebben
Lief dat je er naar vraagt
Jawel maar hij ging met z'n paquote:
Hij gaat helemaal niksquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawel maar hij ging met z'n pa
Jij bent niet zo groot hè, mijn zitplek ruilen met jouw staanplaats?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawel maar hij ging met z'n pa
Neequote:Op vrijdag 24 april 2015 10:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij bent niet zo groot hè, mijn zitplek ruilen met jouw staanplaats?
Sickquote:
Ik ga hem toch maar kopen denk. Anders krijg ik spijt.quote:
Gaan we samen?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga hem toch maar kopen denk. Anders krijg ik spijt.
Ja ik heb geen idee hoe het met die jongen is gesteld, niet best denk ik.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:45 schreef RadioSlut het volgende:
Is denk ik wel beter voor hem.Alleen minder vermaak voor ons.
Dat wil je niet eens weten. Ik ken hem eigenlijk best goed, vaak genoeg met hem gechilld. Zo heb ik hem nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:46 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee hoe het met die jongen is gesteld, niet best denk ik.
Ahh nee dat is zielig.
Jij quote raarquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:46 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee hoe het met die jongen is gesteld, niet best denk ik.
Ahh nee dat is zielig.
Oeiiquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:46 schreef RadioSlut het volgende:
Dat wil je niet eens weten. Ik ken hem eigenlijk best goed, vaak genoeg met hem gechilld. Zo heb ik hem nog nooit meegemaakt.
Waaromquote:
Je haalt [..] wegquote:
Nee, ik selecteer vaak gewoon wat ik wil quoten. Dan krijg je datquote:
Dat kan ook, maar waarom?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:49 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee, ik selecteer vaak gewoon wat ik wil quoten. Dan krijg je dat
Hij was 1 of 2 keer eerder er zo erg aan toe, maar toen was hij gewoon een jaar van de aardbodem verdwenen. Dus denk dat er nu iets fouts gaat, dat ie nu nog online komt.quote:
Omdat, ik weet eigenlijk niet. Automatismequote:
Ja ik heb geen idee, gewoon teveel drugs...quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:50 schreef RadioSlut het volgende:
Hij was 1 of 2 keer eerder er zo erg aan toe, maar toen was hij gewoon een jaar van de aardbodem verdwenen. Dus denk dat er nu iets fouts gaat, dat ie nu nog online komt.
+ aanleg voor schizofrenie.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:51 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee, gewoon teveel drugs...
Dat is gewoon 1+1=2quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:51 schreef RadioSlut het volgende:
+ aanleg voor schizofrenie.Verergert elkaar.
Ik werd eruitgeflikkerd.quote:
Ik kon ook altijd goed met hem praten, maar na een tijdje begon hij te praten over planten die pakken aan moesten trekken zodat ze konden lopen en pratenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:53 schreef Amarantha het volgende:
Bob zat ook in Stoners-SC. Daar kon ik altijd wel leuk met hem praten
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:53 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik kon ook altijd goed met hem praten, maar na een tijdje begon hij te praten over planten die pakken aan moesten trekken zodat ze konden lopen en praten
Zeg maar gerust 9/10 keer.quote:
Ik hoop het. Had al 2 weken klaar willen zijnquote:
Dat had je onder een kloon niet bereiktquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop het. Had al 2 weken klaar willen zijn![]()
![]()
Maar echt dankzij mensen die aan andere mensen vragen en via dit forum heb ik mijn respondenten gekregen.
Vraag het ze zelfquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:55 schreef jodelahity het volgende:
Wat is dat toch met mensen aan de drugs die over planten praten
Dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat had je onder een kloon niet bereikt
28 april is de kaartverkoop voor Foo Fighters in Parijs, ga je mee?quote:
quote:
Wanneer is het concert?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
28 april is de kaartverkoop voor Foo Fighters in Parijs, ga je mee?
Maandag 16 november.quote:
In Abusers SC zitten genoeg van die mensen die met regelmaat gebruiken.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:58 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen die echt op die manier harddrugs gebruiken
Maar nu wil ik het antwoord niet meer weten omdat ik anders de bevelen van een vrouw opvolgquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
In Abusers SC zitten genoeg van die mensen die met regelmaat gebruiken.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:00 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Maar nu wil ik het antwoord niet meer weten omdat ik anders de bevelen van een vrouw opvolg
Dankquote:
Lame met rust man. Ik rij met een traktor over je heen vriendquote:
Dat kost moeitequote:
DUDE ben je een boer?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:04 schreef Makoto het volgende:
[..]
Lame met rust man. Ik rij met een traktor over je heen vriend
ejquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:04 schreef Makoto het volgende:
[..]
Lame met rust man. Ik rij met een traktor over je heen vriend
Dat is een grapje tussen surge en mij, alleen hij begrijpt het... hoop ik....quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:06 schreef RadioSlut het volgende:
DUDE ben je een boer? Of ga je met de tractor naar de skatebaan?
Oh mehquote:
Ik beveel niks.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:07 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Van jou toch. Of ben je geen vrouw?
Ik snap het iig niet, dus dat is goed hopelijkquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat is een grapje tussen surge en mij, alleen hij begrijpt het... hoop ik....
Ja dat doe ik altijd.
Beter was het op een zaterdag geweest idd.quote:
'Vraag het ze zelf'quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:07 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik beveel niks.
en nee, ik zie mezelf niet als vrouw
Grap man, het oosten rules.quote:
Nee, dat was een suggestiequote:Op vrijdag 24 april 2015 11:08 schreef jodelahity het volgende:
[..]
'Vraag het ze zelf'
Lijkt op een bevel, vind je niet?
quote:
Oke dan moet je in het vervolg zeggen 'je kan het ze zelf ook vragen als je graag antwoord wilt hebben', dat is een suggestie namelijkquote:
Dat ligt aan jouw autistische brein.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:09 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke dan moet je in het vervolg zeggen 'je kan het ze zelf ook vragen als je graag antwoord wilt hebben', dat is een suggestie namelijk
Dat is een aanname van jouquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouw autistische brein.
Neequote:Op vrijdag 24 april 2015 11:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Anders dan aannames kan ik niet doen.
En nu opbokken alsjeblieft.
Wil je niet zoveel posten, deed je gister ook al.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Anders dan aannames kan ik niet doen.
En nu opbokken alsjeblieft.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wil je niet zoveel posten, deed je gister ook al.
Jij post ook als een malle, mijn compadrequote:Op vrijdag 24 april 2015 11:10 schreef Dagoduck het volgende:
Wil je niet zoveel posten, deed je gister ook al.
Dat klopt.quote:
Had ik niet eens door.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:11 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jij post ook als een malle, mijn compadre
Hij voelt concurrentie.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:11 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jij post ook als een malle, mijn compadre
Runescapequote:
Ik hed een roode met turbooo en nog een trekker met nitrooo. *lees met Oosters accent*quote:
Andere rs, sorry nogmaals mijn compadre.quote:
Beter zie je dat maandag wel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:07 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik beveel niks.
en nee, ik zie mezelf niet als vrouw
Wie nu nog stom doet word verbannen uit deze scquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:14 schreef Fokker89 het volgende:
Nu allemaal lief doen, anders roep ik fylax
doei makotoquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:15 schreef Makoto het volgende:
[..]
Wie nu nog stom doet word verbannen uit deze sc
ok doeiquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:15 schreef Makoto het volgende:
[..]
Wie nu nog stom doet word verbannen uit deze sc
Nee. Misschien zie je 2 vage bulten op mn borst maar dat zal het enige zijnquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:13 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik hed een roode met turbooo en nog een trekker met nitrooo. *lees met Oosters accent*
Zo een ja.quote:
quote:
quote:
Snapte ik wel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:14 schreef Makoto het volgende:
[..]
Andere rs, sorry nogmaals mijn compadre.
Het is absoluut uitgesloten dat ik het vrouwtje in onze relatie ga zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:16 schreef RadioSlut het volgende:
Nee. Misschien zie je 2 vage bulten op mn borst maar dat zal het enige zijn
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
ok doei
[..]
Nee. Misschien zie je 2 vage bulten op mn borst maar dat zal het enige zijn
Het is nu al duidelijk dat ik de dominante ga zijn in de relatie.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het is absoluut uitgesloten dat ik het vrouwtje in onze relatie ga zijn.
quote:
'donkerbruin getinte' pietquote:
bij RS geen last vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |