Dat had je onder een kloon niet bereiktquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop het. Had al 2 weken klaar willen zijn![]()
![]()
Maar echt dankzij mensen die aan andere mensen vragen en via dit forum heb ik mijn respondenten gekregen.
Vraag het ze zelfquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:55 schreef jodelahity het volgende:
Wat is dat toch met mensen aan de drugs die over planten praten
Dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat had je onder een kloon niet bereikt
28 april is de kaartverkoop voor Foo Fighters in Parijs, ga je mee?quote:
quote:
Wanneer is het concert?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
28 april is de kaartverkoop voor Foo Fighters in Parijs, ga je mee?
Maandag 16 november.quote:
In Abusers SC zitten genoeg van die mensen die met regelmaat gebruiken.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:58 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen die echt op die manier harddrugs gebruiken
Maar nu wil ik het antwoord niet meer weten omdat ik anders de bevelen van een vrouw opvolgquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
In Abusers SC zitten genoeg van die mensen die met regelmaat gebruiken.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:00 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Maar nu wil ik het antwoord niet meer weten omdat ik anders de bevelen van een vrouw opvolg
Dankquote:
Lame met rust man. Ik rij met een traktor over je heen vriendquote:
Dat kost moeitequote:
DUDE ben je een boer?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:04 schreef Makoto het volgende:
[..]
Lame met rust man. Ik rij met een traktor over je heen vriend
ejquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:04 schreef Makoto het volgende:
[..]
Lame met rust man. Ik rij met een traktor over je heen vriend
Dat is een grapje tussen surge en mij, alleen hij begrijpt het... hoop ik....quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:06 schreef RadioSlut het volgende:
DUDE ben je een boer? Of ga je met de tractor naar de skatebaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |