Sickquote:
Ik ga hem toch maar kopen denk. Anders krijg ik spijt.quote:
Gaan we samen?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga hem toch maar kopen denk. Anders krijg ik spijt.
Ja ik heb geen idee hoe het met die jongen is gesteld, niet best denk ik.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:45 schreef RadioSlut het volgende:
Is denk ik wel beter voor hem.Alleen minder vermaak voor ons.
Dat wil je niet eens weten. Ik ken hem eigenlijk best goed, vaak genoeg met hem gechilld. Zo heb ik hem nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:46 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee hoe het met die jongen is gesteld, niet best denk ik.
Ahh nee dat is zielig.
Jij quote raarquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:46 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee hoe het met die jongen is gesteld, niet best denk ik.
Ahh nee dat is zielig.
Oeiiquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:46 schreef RadioSlut het volgende:
Dat wil je niet eens weten. Ik ken hem eigenlijk best goed, vaak genoeg met hem gechilld. Zo heb ik hem nog nooit meegemaakt.
Waaromquote:
Je haalt [..] wegquote:
Nee, ik selecteer vaak gewoon wat ik wil quoten. Dan krijg je datquote:
Dat kan ook, maar waarom?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:49 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee, ik selecteer vaak gewoon wat ik wil quoten. Dan krijg je dat
Hij was 1 of 2 keer eerder er zo erg aan toe, maar toen was hij gewoon een jaar van de aardbodem verdwenen. Dus denk dat er nu iets fouts gaat, dat ie nu nog online komt.quote:
Omdat, ik weet eigenlijk niet. Automatismequote:
Ja ik heb geen idee, gewoon teveel drugs...quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:50 schreef RadioSlut het volgende:
Hij was 1 of 2 keer eerder er zo erg aan toe, maar toen was hij gewoon een jaar van de aardbodem verdwenen. Dus denk dat er nu iets fouts gaat, dat ie nu nog online komt.
+ aanleg voor schizofrenie.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:51 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee, gewoon teveel drugs...
Dat is gewoon 1+1=2quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:51 schreef RadioSlut het volgende:
+ aanleg voor schizofrenie.Verergert elkaar.
Ik werd eruitgeflikkerd.quote:
Ik kon ook altijd goed met hem praten, maar na een tijdje begon hij te praten over planten die pakken aan moesten trekken zodat ze konden lopen en pratenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:53 schreef Amarantha het volgende:
Bob zat ook in Stoners-SC. Daar kon ik altijd wel leuk met hem praten
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:53 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik kon ook altijd goed met hem praten, maar na een tijdje begon hij te praten over planten die pakken aan moesten trekken zodat ze konden lopen en praten
Zeg maar gerust 9/10 keer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |