Sorryquote:
Neuh, komt niet meer goed. Uit die psychose komt ie wel (dit is de 7e keer waarvan de derde die heel erg is), maar die vliegt er zo weer in.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja hoop dat het ooit nog goed komt. Maar ben er bang voor.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Neuh, komt niet meer goed. Uit die psychose komt ie wel (dit is de 7e keer waarvan de derde die heel erg is), maar die vliegt er zo weer in.
Heb hem een keer gemeet, bij onze ontmoeting had hij al lsd opdat had ie gewoon even gedaan. En daarna nog 4 soorten gebruikt. Tsjeh.
Ik hoop dat zn pa nog kaarten weet te krijgenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:12 schreef Fokker89 het volgende:
Het is aan de kant van Dago nog erg stil
Hoop ik ook voor 'm!quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik hoop dat zn pa nog kaarten weet te krijgen
quote:
Jezelf zo verneukenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Neuh, komt niet meer goed. Uit die psychose komt ie wel (dit is de 7e keer waarvan de derde die heel erg is), maar die vliegt er zo weer in.
Heb hem een keer gemeet, bij onze ontmoeting had hij al lsd opdat had ie gewoon even gedaan. En daarna nog 4 soorten gebruikt. Tsjeh.
En je padre?quote:
quote:
mogguhquote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
Moet ik nog een enquete invullen ook NOU DAT ZAL IK EENS EVEN DOEN FUCKING TICKETMASTER
ach, over een uurtje kun je ze voor het 3dubbele op marktplaats kopenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
Moet ik nog een enquete invullen ook NOU DAT ZAL IK EENS EVEN DOEN FUCKING TICKETMASTER
ZEER ONEENSquote:
Dacht het ff niet.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, over een uurtje kun je ze voor het 3dubbele op marktplaats kopen
dat is op zich wel een nadeel aan dit systeem.quote:
Glad gemistquote:
Ik heb er maar 1quote:
Ja, niemand wou meequote:
Spannendquote:
Mooizo!quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Glad gemistBest redelijk moet nog maar 98 enquetes
Maar heb er inmiddels 25 bij een bedrijf gedumpt met meer dan 25 medewerkers. Ennnnn ik ga nog even langs bibliotheken dus ik hoop volgende week woensdag de laatste 98 te hebben
Lief dat je er naar vraagt
Jawel maar hij ging met z'n paquote:
Hij gaat helemaal niksquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawel maar hij ging met z'n pa
Jij bent niet zo groot hè, mijn zitplek ruilen met jouw staanplaats?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawel maar hij ging met z'n pa
Neequote:Op vrijdag 24 april 2015 10:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij bent niet zo groot hè, mijn zitplek ruilen met jouw staanplaats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |