Oh mehquote:
Ik beveel niks.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:07 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Van jou toch. Of ben je geen vrouw?
Ik snap het iig niet, dus dat is goed hopelijkquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat is een grapje tussen surge en mij, alleen hij begrijpt het... hoop ik....
Ja dat doe ik altijd.
Beter was het op een zaterdag geweest idd.quote:
'Vraag het ze zelf'quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:07 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik beveel niks.
en nee, ik zie mezelf niet als vrouw
Grap man, het oosten rules.quote:
Nee, dat was een suggestiequote:Op vrijdag 24 april 2015 11:08 schreef jodelahity het volgende:
[..]
'Vraag het ze zelf'
Lijkt op een bevel, vind je niet?
quote:
Oke dan moet je in het vervolg zeggen 'je kan het ze zelf ook vragen als je graag antwoord wilt hebben', dat is een suggestie namelijkquote:
Dat ligt aan jouw autistische brein.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:09 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke dan moet je in het vervolg zeggen 'je kan het ze zelf ook vragen als je graag antwoord wilt hebben', dat is een suggestie namelijk
Dat is een aanname van jouquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouw autistische brein.
Neequote:Op vrijdag 24 april 2015 11:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Anders dan aannames kan ik niet doen.
En nu opbokken alsjeblieft.
Wil je niet zoveel posten, deed je gister ook al.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Anders dan aannames kan ik niet doen.
En nu opbokken alsjeblieft.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wil je niet zoveel posten, deed je gister ook al.
Jij post ook als een malle, mijn compadrequote:Op vrijdag 24 april 2015 11:10 schreef Dagoduck het volgende:
Wil je niet zoveel posten, deed je gister ook al.
Dat klopt.quote:
Had ik niet eens door.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:11 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jij post ook als een malle, mijn compadre
Hij voelt concurrentie.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:11 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jij post ook als een malle, mijn compadre
Runescapequote:
Ik hed een roode met turbooo en nog een trekker met nitrooo. *lees met Oosters accent*quote:
Andere rs, sorry nogmaals mijn compadre.quote:
Beter zie je dat maandag wel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:07 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik beveel niks.
en nee, ik zie mezelf niet als vrouw
Wie nu nog stom doet word verbannen uit deze scquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:14 schreef Fokker89 het volgende:
Nu allemaal lief doen, anders roep ik fylax
doei makotoquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:15 schreef Makoto het volgende:
[..]
Wie nu nog stom doet word verbannen uit deze sc
ok doeiquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:15 schreef Makoto het volgende:
[..]
Wie nu nog stom doet word verbannen uit deze sc
Nee. Misschien zie je 2 vage bulten op mn borst maar dat zal het enige zijnquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:13 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik hed een roode met turbooo en nog een trekker met nitrooo. *lees met Oosters accent*
Zo een ja.quote:
quote:
quote:
Snapte ik wel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:14 schreef Makoto het volgende:
[..]
Andere rs, sorry nogmaals mijn compadre.
Het is absoluut uitgesloten dat ik het vrouwtje in onze relatie ga zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:16 schreef RadioSlut het volgende:
Nee. Misschien zie je 2 vage bulten op mn borst maar dat zal het enige zijn
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
ok doei
[..]
Nee. Misschien zie je 2 vage bulten op mn borst maar dat zal het enige zijn
Het is nu al duidelijk dat ik de dominante ga zijn in de relatie.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het is absoluut uitgesloten dat ik het vrouwtje in onze relatie ga zijn.
quote:
'donkerbruin getinte' pietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |