Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 april 2015 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezienOf niet gezien dus eigenlijk
Ik ga ook slapen. Toedeloe.
Dotan, Kensington, The kik, Drugsbaron Waylon, The Asteroids Galaxy Tour, Kraantje Pappie,Go Back to the Zoo,quote:Op woensdag 22 april 2015 23:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Naar Wageningen?
Dan hoef ik al helemaal niet naar de Ziggo Dome als ik hem gewoon in Wageningen kan zien.
Ga je dan een verhaaltje voorlezen...?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]OK ik geef toe die was dan wel weer grappig wax.
Ga slapen man.
Best een goede line-up voor Nederlandse begrippenquote:Op woensdag 22 april 2015 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dotan, Kensington, The kik, Drugsbaron Waylon, The Asteroids Galaxy Tour, Kraantje Pappie,Go Back to the Zoo,
quote:
Nee want ik ga dus slapen hequote:Op woensdag 22 april 2015 23:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ga je dan een verhaaltje voorlezen...?
Zijn dat allemaal geflopte Atari games?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dotan, Kensington, The kik, Drugsbaron Waylon, The Asteroids Galaxy Tour, Kraantje Pappie,Go Back to the Zoo,
Ik heb WcPot en Studiotje uitgenodigd.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Best een goede line-up voor Nederlandse begrippen
Ik kom denk ik ook wel even een kijkje nemenquote:Op woensdag 22 april 2015 23:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb WcPot en Studiotje uitgenodigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man lijdt ook aan chronische zelfoverschatting.quote:Op donderdag 23 april 2015 00:04 schreef waxmask het volgende:
Brinkmans "This is it!" momentje!
[ afbeelding ]
quote:Hero Brinkman presenteert Ondernemers Partij
Hij zat zes jaar lang in de Tweede Kamer voor de PVV, startte zijn eigen partij: de 'Onafhankelijke Burger Partij' en fusseerde daarna met Rita Verdonk. Nu voegt Hero Brinkman opnieuw een hoofdstuk toe aan zijn politieke carrière. Gisteren presenteerde hij de Ondernemers Partij, waarmee hij zich sterk wil gaan maken voor ondernemers en ZZP’ers. Vanavond in Pauw schuift hij aan en vertelt hij over zijn politieke ambities.
quote:Europese leiders spreken over toename bootvluchtelingen
Europese leiders komen vandaag bijeen in Brussel om te praten over de bootvluchtelingen op de Middellandse Zee. Honderden verdronken afgelopen week toen hun boot kapseisde. Vorig jaar staken ruim 170.000 migranten illegaal de grens over en dit jaar wordt er een toename verwacht. Wat kan de politiek doen tegen de vluchtelingenstroom? Politici Malik Azmani (VVD) en Linda Voortman (GroenLinks) geven antwoord in Pauw.
quote:Ilja Gort komt met nieuw boek over wijnfraude
Als haar vriend wordt vermoord gaat ze op zoek naar de daders en raakt verstrikt in een internationaal netwerk van wijnfraude. Het nieuwe boek van Ilja Gort vertelt het verhaal van Leonie Fougard, een journaliste van Le Figaro. Het boek, genaamd Chateau Fatale, baseerde Gort op een eigen onderzoek. In Pauw vertelt Ilja Gort over fraude, boeken en natuurlijk: wijn.
quote:Lucky Fonz III geeft tips voor Koningsdag
Maandag gaat muzikaal Nederland weer de straat op. Zangers, violisten, drummers en gitaristen, allemaal hopen ze op Koningsdag wat bij te verdienen. Maar hoe maak je als muzikant het verschil? In Pauw geeft artiest Lucky Fonz III tips én geven een aantal straatmuzikanten een voorproefje van Koningsdag.
Dacht even dat je het over Lucky tv had.quote:
Daar vind ik nou echt niks aan he, ik heb niks met wijn en ook niet met hem.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:00 schreef Karina het volgende:
Ilja Gortgod. Met zijn epische baard.
[ afbeelding ]
Ik vond zijn programma erg leuk.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Daar vind ik nou echt niks aan he, ik heb niks met wijn en ook niet met hem.
Die man heeft wel een steekje losquote:Op donderdag 23 april 2015 22:00 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Periscope: https://www.periscope.tv/(...)gQhzOYmJ27uXwWO1ayw=quote:
Wat gaat Jeroen toch goed met de tijd meequote:Op donderdag 23 april 2015 23:00 schreef BobW het volgende:
[..]
Voor Periscope: https://www.periscope.tv/(...)gQhzOYmJ27uXwWO1ayw=
Daar filmt Jeroen Pauw altijd voor de uitzending om wat over te gasten te vertellen en kan je vragen stellen. Maar hij moest de promo opnemen dus gaf de telefoon even aan iemand anders
Wat een eindbaasquote:Op donderdag 23 april 2015 22:00 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Hij had wel het lef om tegen de GBL in te gaan...dan verdien je wat mij betreft wel respect.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:03 schreef Monolith het volgende:
Ik heb altijd wel een beetje medelijden met Hero Brinkman.
Precies, ergens bedoelt hij het wel goed.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij had wel het lef om tegen de GBL in te gaan...dan verdien je wat mij betreft wel respect.
ik ben altijd bang dat er baardharen in zijn wijn terechtkomen.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Daar vind ik nou echt niks aan he, ik heb niks met wijn en ook niet met hem.
Die zag vandaag het verschil tussen Bontes, Van Bommel en Van Roon niet.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:08 schreef Sked het volgende:
En Linda, vind je die Van Miltenburg ook zo'n kuthoer?
Misschien kan hij een dealtje sluiten met Holleeder om daar op te gaan ruimenquote:Op donderdag 23 april 2015 23:14 schreef Be-Smart het volgende:
Oorzaken van vluchtelingen -> dictaturen in Afrika/geen ontwikkelingsgeld meer ->vrindjes van Zijlstra! Zoek het in eigen kring!
Ik heb altijd het idee dat hij op zulke dossiers wordt gezet omdat hij allochtoon is. Zodat ze een lekker hard recht geluid kunnen laten horen zonder dat er iemand weggezet wordt als ongenuanceerd of racist, want dat kan hij immers niet zijnquote:Op donderdag 23 april 2015 23:09 schreef Be-Smart het volgende:
Ah.. Azmani, de VVD-fractiefeut mag weer even op tv. We pakken een biertje!
Wat een onzin.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat hij op zulke dossiers wordt gezet omdat hij allochtoon is. Zodat ze een lekker hard recht geluid kunnen laten horen zonder dat er iemand weggezet wordt als ongenuanceerd of racist, want dat kan hij immers niet zijn
Als dat inderdaad zo is dan zou dat wel terecht zijn (aangezien uitsluitend witten racistisch kunnen zijn).quote:Op donderdag 23 april 2015 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat hij op zulke dossiers wordt gezet omdat hij allochtoon is. Zodat ze een lekker hard recht geluid kunnen laten horen zonder dat er iemand weggezet wordt als ongenuanceerd of racist, want dat kan hij immers niet zijn
ja laat ze daar lekker onthoofd worden of kapot geschoten!1!!1quote:Op donderdag 23 april 2015 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Redden is prima, maar breng ze dan gewoon terug naar Libië. Ze hier opnemen geeft een verkeerd signaal.
Qua spraak moest ie iig eens wat gaan aanpappen met Femke Halsema. Qua inhoud zal het minder matchen.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat hij niet dat geniepige heeft wat nodig is.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:03 schreef Monolith het volgende:
Ik heb altijd wel een beetje medelijden met Hero Brinkman.
Want dat is de enige optie!!!!!@123quote:Op donderdag 23 april 2015 23:17 schreef Szura het volgende:
[..]
ja laat ze daar lekker onthoofd worden of kapot geschoten!1!!1
Beetje respect voor de Afrikaanse cultuur ja.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Effectief genoeg.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe effectief is het vluchtelingenspotje in Australië eigenlijk?
Dan moet je daar wat aan doen...het is nogal cru om alleen mensen die zich 6k voor een boottocht kunnen veroorloven een kans te geven zich in Europa te kunnen vestigen.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat gaan ze vast opnemen en dat het bandje opsturen naar familie.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe effectief is het vluchtelingenspotje in Australië eigenlijk?
Dat ligt niet aan zijn kuifje, maar aan zijn VVD-lidmaatschapquote:Op donderdag 23 april 2015 23:19 schreef Martinello het volgende:
Eng kuifje heeft die Azmani. Niet te vertrouwen.
Links gaat voor de [Afrikaanse] 1%.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je daar wat aan doen...het is nogal cru om alleen mensen die zich 6k voor een boottocht kunnen veroorloven een kans geven zich in Europa te kunnen vestigen.
En daarom komen ze ook niet allemaal naar het Noorden voor een uitkering.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Dat gaan ze vast opnemen en dat het bandje opsturen naar familie.
Oh wacht.
Daar lijkt het wel op. Als je echt solidair bent moet je het daar oplossen. Door die bootvluchtelingen op te nemen, help je alleen de happy few.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:20 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Links gaat voor de [Afrikaanse] 1%.
Komt de wijn van de Lidl er weer als beste uit.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 23 april 2015 23:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Komt de wijn van de Lidl er weer als beste uit.
Nog kanslozer dan Bram, maar leuk om te horen welke onzin hij gaat uitkramen.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:32 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig komt Hero de show redden.
Ik vind Hero wel sympathiekerquote:Op donderdag 23 april 2015 23:33 schreef Martinello het volgende:
[..]
Nog kanslozer dan Bram, maar leuk om te horen welke onzin hij gaat uitkramen.
Hero loopt niet graag recht in de lijnquote:Op donderdag 23 april 2015 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Hero had een keurige VVD'er kunnen worden. Snap niet waarom hij voor het avontuur heeft gekozen...
Ze kijken bij de VVD wel uit om hem binnen te halen.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Hero had een keurige VVD'er kunnen worden. Snap niet waarom hij voor het avontuur heeft gekozen...
In 2000-2005 had het nog prima gekundquote:Op donderdag 23 april 2015 23:36 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze kijken bij de VVD wel uit om hem binnen te halen.
Die gaat de tankstations afquote:Op donderdag 23 april 2015 23:38 schreef Martinello het volgende:
RitaWaar maakt die tegenwoordig plee's schoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |