Hier ook niet, zwaar bewolkt, dampig maar gelukkig niet echt koud.quote:Op donderdag 23 april 2015 08:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Het weer is hier nog niet echt om te juichen
Vanmiddag zou het beter weer worden, als het goed is. Fingers crossedquote:Op donderdag 23 april 2015 08:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier ook niet, zwaar bewolkt, dampig maar gelukkig niet echt koud.
Komen er nog genoeg aan de komende tijd als ik de weersvoorspellingen moet geloven, en dat net wanneer het vakantie is voor de kinderenquote:Op donderdag 23 april 2015 08:35 schreef Cue_ het volgende:
Ach, van een dagje slechter weer ga je ook niet dood
Dat is klote, dan moet jij ze vermakenquote:Op donderdag 23 april 2015 08:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komen er nog genoeg aan de komende tijd als ik de weersvoorspellingen moet geloven, en dat net wanneer het vakantie is voor de kinderen
Nee hoor, mevrouw kan zichzelf goed genoeg vermakenquote:Op donderdag 23 april 2015 08:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is klote, dan moet jij ze vermaken
Dan maakt het ook niets uit dat het slecht(er) weer is danquote:Op donderdag 23 april 2015 08:57 schreef Juup© het volgende:
Nee hoor, mevrouw kan zichzelf goed genoeg vermakenEn anders is het ook geen probleem en gaan wij dagjes uit doen (bioscoop, dagje met de trein door het land b.v.), wij vermaken ons wel
Vast wel ergens ter wereldquote:Op donderdag 23 april 2015 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik las vanmorgen dat het zelfs kon gaan sneeuwen maar ik denk niet dat ik dat artikel serieus moet nemen. Toch?
Don Draper!quote:
quote:
Truthquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ga maar snel Mad Men kijkenquote:
Zo'n vette serie dat. Laatste seizoen loopt nu, als die is afgelopen begin ik weer opnieuw met alle seizoenen.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 09:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
TruthSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik ben halverwege even gestopt. Werd er een beetje depri vanquote:Op donderdag 23 april 2015 09:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo'n vette serie dat. Laatste seizoen loopt nu, als die is afgelopen begin ik weer opnieuw met alle seizoenen.
Your lossquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op donderdag 23 april 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
Maar laten we Joan ook niet vergeten. Wat een vrouw
She's pwettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Zij is Eva. Wat een VROUWquote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
Maar laten we Joan ook niet vergeten. Wat een vrouw
JoanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Zullen we het nu ergens anders over gaan hebben? Ik heb het er warm van gekregenquote:
You're not the only onequote:Op donderdag 23 april 2015 09:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zullen we het nu ergens anders over gaan hebben? Ik heb het er warm van gekregen
en Donquote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 09:31 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie dat we toch nog even doorgaan
[ afbeelding ]
Ugh. Whyquote:Op donderdag 23 april 2015 09:31 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
Had je maar niet zonder me moeten beginnenquote:Op donderdag 23 april 2015 09:31 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 april 2015 09:31 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 april 2015 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Had je maar niet zonder me moeten beginnen
quote:
Echt gaan kijkenquote:
Dan niet neequote:Op donderdag 23 april 2015 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan maakt het ook niets uit dat het slecht(er) weer is dan
Is dat zo goed, ja? Vanavond eens kijken of ik 't kan vinden.quote:
Ja, ik vind het erg goedquote:Op donderdag 23 april 2015 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat zo goed, ja? Vanavond eens kijken of ik 't kan vinden.
Yayquote:
Ik ga zo verder stoeien met de cijfertjes. En een twix eten. Daar heb ik zin inquote:Op donderdag 23 april 2015 09:54 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Yay
Ik ga maar even snel eten halen, en dan school van 10.30-13.30
Twixquote:Op donderdag 23 april 2015 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga zo verder stoeien met de cijfertjes. En een twix eten. Daar heb ik zin in.
quote:Op donderdag 23 april 2015 09:54 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Yay
Ik ga maar even snel eten halen, en dan school van 10.30-13.30
quote:Op donderdag 23 april 2015 10:03 schreef Samzz het volgende:
Goed. De honden van m'n werkgevers zijn onopgevoede mormels.
quote:Op donderdag 23 april 2015 10:05 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Zo eentje is leuker:
https://instagram.com/vinst_agram/
Neem een echte hond en niet zo een onder kruipselquote:Op donderdag 23 april 2015 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat een pommetje?
O nee, het is een ander ras.
quote:Op donderdag 23 april 2015 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neem een echte hond en niet zo een onder kruipsel
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 april 2015 10:07 schreef Samzz het volgende:
Ben met Breaking Bad ook nog niet verder gekomen dan aflevering 2.
quote:Op donderdag 23 april 2015 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die past niet in m'n huis.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, gewoon niet opgevoed.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja, zeker verwende beesten?
Die welquote:
Ik ook. Jammerlijk eindequote:Op donderdag 23 april 2015 10:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal nog nooit gekeken. Dexter heb ik wel alles van gezien
ERquote:Op donderdag 23 april 2015 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bijna elke serie heeft een zwak einde.
Lost, Dexter, 24, heroes, prison break, etc etc
Daarom stop ik vaak halverwegequote:Op donderdag 23 april 2015 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is het hondje van Demy de Zeeuw. Die zie ik altijd voorbij komen op insta.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat een pommetje?
O nee, het is een ander ras.
Homeland. Echt verschrikkelijk was dat. Seizoen 4 eindigde gewoon met niets.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Cutequote:
Seizoen 4 was veel beter dan 3 en 5 komt gewoon.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:15 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Homeland. Echt verschrikkelijk was dat. Seizoen 4 eindigde gewoon met niets.
Ja, die laatste drie afleveringen gingen nergens overquote:Op donderdag 23 april 2015 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Seizoen 4 was veel beter dan 3 en 5 komt gewoon.
Seizoen 4 was vooral 3 afleveringen te lang
Ja, die zijn ook prachtig! Ik kan nu al niet wachten op hond nr. 2quote:
Ik heb van dat lijstje alleen Dexter, Heroes en Prison Break gezien. En van de laatste 2 vond ik alleen de eerste serie leuk, daarna werd het alleen maar uitgemolken en heb ik op een paar afleveringen na niet meer gekeken.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga vier mei kijken of het klikt en zo ja, dan heb ik er éénquote:Op donderdag 23 april 2015 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook prachtig! Ik kan nu al niet wachten op hond nr. 2
Voor die 3 dacht ik echt... goed einde. En toen kwamen er nog 3. WTFquote:Op donderdag 23 april 2015 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die laatste drie afleveringen gingen nergens overTenminste, het leidde ergens naartoe en dan liep het ineens met een sisser af. Seizoen 4 was wel weer veel spannender dan seizoen 3. Die irritante blagen deden niet meer mee. En dat kindje van Carrie
Komt er eentje bijquote:Op donderdag 23 april 2015 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook prachtig! Ik kan nu al niet wachten op hond nr. 2
Die wil ik ook nog zien jaquote:Op donderdag 23 april 2015 10:22 schreef MissMSX het volgende:
Orange is the new black
Bijna nieuwe serie
Die vind ik niksquote:Op donderdag 23 april 2015 10:22 schreef MissMSX het volgende:
Orange is the new black
Bijna nieuwe serie
Oranje is prima maar echt niks speciaals. Seizoen wel veel beter dan 1. 1 was net niet grappig en net geen drama. Net niks. Dat was in 2 gelukkig beter.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:22 schreef MissMSX het volgende:
Orange is the new black
Bijna nieuwe serie
Ik kwam er ook niet in moet ik zeggen.quote:
Aah tof, ik ken ook alleen hele leuke, al zegt dat niks natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2015 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga vier mei kijken of het klikt en zo ja, dan heb ik er één.
Ja ooitquote:
Daar vind ik nou echt niks aan.quote:
Ik ken er 1, en dat is echt een supertof beest. Echt een jachthond.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah tof, ik ken ook alleen hele leuke, al zegt dat niks natuurlijk
Ik heb die serie nog niet gekeken... Vanavond eerst maar Mad menquote:Op donderdag 23 april 2015 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar vind ik nou echt niks aan.
Enjoyquote:Op donderdag 23 april 2015 10:38 schreef Samzz het volgende:
Goed, ik ga eens een rondje doen met de dierenarts. Bye
.
Oehhhh dan ga ik kijken!quote:Op donderdag 23 april 2015 10:25 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
YESSSSS
Aankomende zomer seizoen 5!
Nog net he?quote:
Te flauw inderdaad. Maar daardoor wel grappigquote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Te flauw inderdaad. Maar daardoor wel grappig. Stiekem.
Ik zit er even op te googlen en ik kom niet meer bijquote:
Spermadoo... Oh ja, bedankt voor het meldenquote:Op donderdag 23 april 2015 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nu weer aan die smerige spermadoos denken
Deze memes? TV serie the Walking Dead.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:48 schreef Samzz het volgende:
Uit welke film komt die scene eigenlijk?
Gaat lekker vandaag. Hele klas lag al in een scheur, nu helemaalquote:
Aaah, dat kijk ik niet. Maar ze zijn wel echt goedquote:Op donderdag 23 april 2015 12:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze memes? TV serie the Walking Dead.
Lachen is gezondquote:Op donderdag 23 april 2015 12:50 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Gaat lekker vandaag. Hele klas lag al in een scheur, nu helemaal
Een van de meest emotionele scenes uit de hele serie, en deze meme heeft het voor iedereen verpestquote:Op donderdag 23 april 2015 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaah, dat kijk ik niet. Maar ze zijn wel echt goed.
Neinquote:Op donderdag 23 april 2015 12:54 schreef Samzz het volgende:
Houd op zeg, iedereen in de stuip hier.
Eén van de betere die ik de afgelopen tijd gezien heb.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een van de meest emotionele scenes uit de hele serie, en deze meme heeft het voor iedereen verpest
De serie? Zekers. Laatste seizoen was aces.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eén van de betere die ik de afgelopen tijd gezien heb.
De memequote:Op donderdag 23 april 2015 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De serie? Zekers. Laatste seizoen was aces.
De serie is enorm doom and gloom, my sort of thingquote:Op donderdag 23 april 2015 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De memeDe serie heeft me nooit in zijn greep kunnen krijgen
Wil ik ookquote:
Same here.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De serie is enorm doom and gloom, my sort of thing
Morgen rond 15:00 klaar, meteen het terras op dusquote:Op donderdag 23 april 2015 13:30 schreef HeatWave het volgende:
Ja, wie niet, al zou ik liever morgen vrij zijn met dat weer... vandaag is wel te doen, maar morgen is weer echt lekker...
Helaas niet hier, je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 23 april 2015 13:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgen rond 15:00 klaar, meteen het terras op dus
Ja dat is zo. Ik las trouwens dat K-dag nat en kil zal wordenquote:Op donderdag 23 april 2015 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Helaas niet hier, je kan niet alles hebben.
Correct helaas. Als het echt zo is dan sla ik het lekker over denk ik.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Ik las trouwens dat K-dag nat en kil zal worden
Dan wordt het een andere soort k-dag.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 april 2015 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan wordt het een andere soort k-dag.
Same here, ik ga niet kleddernat rondlopenquote:Op donderdag 23 april 2015 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct helaas. Als het echt zo is dan sla ik het lekker over denk ik.
Nee, de lol van k'dag is juist dat het buiten is, anders is het gewoon een hele drukke zaterdagavond in de kroeg......quote:Op donderdag 23 april 2015 14:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Same here, ik ga niet kleddernat rondlopen
Lekker verfrissend.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent in de waar tussen je dagboek en FOK!?quote:
Neu, die twee lopen bij mij gewoon door elkaar hoor.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent in de waar tussen je dagboek en FOK!?
Hier doe je mee in een gesprek in in je dagboek kan je gewoon hersenscheten kwijt
Dat duurt nog wel een paar maanden is de bedoeling.quote:
Ik weet nog niet of ik de kroeg in duik, misschien blijf ik wel gewoon lekker saai thuisquote:Op donderdag 23 april 2015 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de lol van k'dag is juist dat het buiten is, anders is het gewoon een hele drukke zaterdagavond in de kroeg......
Gewoon thuis aan de zuip gaan met een oranje pet op je kop.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik de kroeg in duik, misschien blijf ik wel gewoon lekker saai thuis
Nee. Gewoon nee.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:35 schreef xBubbles het volgende:
Lekker meeblèren met Hollandse klassiekers
Vlaggetje aan de carport... Nahquote:Op donderdag 23 april 2015 14:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon thuis aan de zuip gaan met een oranje pet op je kop.
Hey Barb, ik wilde van het weekend coq au vin maken voor de eerste keer. Ik zag in de meeste recpeten niet echt een groot verschil van boeuf bourguignon qua ingredienten. Heb jij nog wat tips voor me?quote:
Ik zie het ook allemaal nog wel, ik ga niet geforceerd toch maar op pad omdat het hoort ofzo neequote:Op donderdag 23 april 2015 14:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik de kroeg in duik, misschien blijf ik wel gewoon lekker saai thuis
Yep, bespaar ik me weer wat geld wat richting de 8 gb geheugen kan gaanquote:Op donderdag 23 april 2015 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het ook allemaal nog wel, ik ga niet geforceerd toch maar op pad omdat het hoort ofzo nee.
Offffff. je kan voor weinig dat op de kop tikken op de rommelmarktquote:Op donderdag 23 april 2015 14:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, bespaar ik me weer wat geld wat richting de 8 gb geheugen kan gaan
Daar had ik nog niet aan gedacht! Misschien toch maar een rondje door de regen lopenquote:Op donderdag 23 april 2015 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Offffff. je kan voor weinig dat op de kop tikken op de rommelmarkt.
Dat doe ik sowieso even voor mijn huis, wat ik voor de rest van de dag ook ga doen. Buikslotermeerplein is toch een van de grootste rommelmarkten in Amsterdam.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht! Misschien toch maar een rondje door de regen lopen
Ik heb genoeg zooi om er zelf te gaan zitten, de kleedjesmarkt is recht voor de deur, maar ik ben te luiquote:Op donderdag 23 april 2015 15:01 schreef Sinceria het volgende:
Ik ga eens kijken of ik een overdekte rommelmarkt kan vinden. Ga in ieder geval niet zelf staan dit jaar.
Gelukkigquote:Op donderdag 23 april 2015 14:38 schreef xBubbles het volgende:
[..]het was een grapje, ik doe niet aan hollandse klassiekers
Erm...niet direct? Ik heb thuis een recept, maar ik weet ook niet welke jij gebruikte?quote:Op donderdag 23 april 2015 14:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vlaggetje aan de carport... Nah
[..]
Hey Barb, ik wilde van het weekend coq au vin maken voor de eerste keer. Ik zag in de meeste recpeten niet echt een groot verschil van boeuf bourguignon qua ingredienten. Heb jij nog wat tips voor me?
Gewoon wat google mij toonde. Maar ik geef er wel mijn eigen draai aan, zoals bij elk recept eigenlijkquote:Op donderdag 23 april 2015 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm...niet direct? Ik heb thuis een recept, maar ik weet ook niet welke jij gebruikte?
Marktplaats.nlquote:Op donderdag 23 april 2015 15:01 schreef Sinceria het volgende:
Ik ga eens kijken of ik een overdekte rommelmarkt kan vinden. Ga in ieder geval niet zelf staan dit jaar.
Daar ben ik dan weer te lui voor. Advertentie zetten, met vreemde mensen communiceren (quote:
Gewoon doen inderdaad. Let me know how it wasquote:Op donderdag 23 april 2015 15:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gewoon wat google mij toonde. Maar ik geef er wel mijn eigen draai aan, zoals bij elk recept eigenlijk
Van die idioten over de vloerquote:Op donderdag 23 april 2015 15:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer te lui voor. Advertentie zetten, met vreemde mensen communiceren (), afspreken of dingen opsturen... gedoe allemaal. 1 keer per jaar al je zooi op straat zetten is minder werk.
Will do!quote:Op donderdag 23 april 2015 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon doen inderdaad. Let me know how it was
Ik zit er ook aan te denken om dat eens alles op een reguliere rommelmarkt te proberen te slijten. De IJhallen, moet je daar betalen voor een standplaats oid?quote:Op donderdag 23 april 2015 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb pas het meeste verkocht in de IJhallen, zou nog wel een paar honderd euro kwijt kunnen denk ik, maar I can't be arsed.
Ja, dat inderdaad.quote:
Van die fijne tokkies die je huis rondkijken om te zien wat er te jatten is.quote:
Ja, 30-35 euro voor een dagkraam.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om dat eens alles op een reguliere rommelmarkt te proberen te slijten. De IJhallen, moet je daar betalen voor een standplaats oid?
[..]
Ja, dat inderdaad.
Zou ook niet de eerste keer zijn neequote:Op donderdag 23 april 2015 15:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Van die fijne tokkies die je huis rondkijken om te zien wat er te jatten is.
Oke, dat valt nog mee dan. Eerst maar eens al mijn zooi inventariseren dan binnenkort.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, 30-35 euro voor een dagkraam.
Ik was er om 7:30, om 8:15 had ik bijna 400 euro in mijn zak zittenquote:Op donderdag 23 april 2015 15:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oke, dat valt nog mee dan. Eerst maar eens al mijn zooi inventariseren dan binnenkort.
Ja jij verkoopt telefoons enzo, kom ik aan met m'n boeken en dvd's.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was er om 7:30, om 8:15 had ik bijna 400 euro in mijn zak zitten.
Ik verstop mn dure spullen altijd als er dat soort volk over de vloer komt. iMac in de badkamer enzo.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou ook niet de eerste keer zijn nee
Veel leukerquote:Op donderdag 23 april 2015 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jij verkoopt telefoons enzo, kom ik aan met m'n boeken en dvd's.
Ja, dat schiet idd niet opquote:Op donderdag 23 april 2015 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jij verkoopt telefoons enzo, kom ik aan met m'n boeken en dvd's.
Inderdaad, mijn iPhone en iPad heb ik al bijna 3 jaar maar ben ik nog steeds superzuinig meequote:Op donderdag 23 april 2015 15:25 schreef Sinceria het volgende:
Ja, maar wat jij ''oude'' mobieltjes noemt is voor de meeste mensen vrijwel nieuw, HW.
Hell no, het was echt oude meuk, nieuwste was een HTC titan van 4 jaar oud ofzo.....quote:Op donderdag 23 april 2015 15:25 schreef Sinceria het volgende:
Ja, maar wat jij ''oude'' mobieltjes noemt is voor de meeste mensen vrijwel nieuw, HW.
Voor de onderdelen of zo?quote:Op donderdag 23 april 2015 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hell no, het was echt oude meuk, nieuwste was een HTC titan van 4 jaar oud ofzo.....
Er zaten 3 iPhones 4 tussen, volkomen gebroken en defect, wilden ze toch meteen hebben etc...
Ah oke, apart. Zou niet weten wat je met een kapotte iPhone moet.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hell no, het was echt oude meuk, nieuwste was een HTC titan van 4 jaar oud ofzo.....
Er zaten 3 iPhones 4 tussen, volkomen gebroken en defect, wilden ze toch meteen hebben etc...
Ik heb geen idee, weet alleen dat ze met bossen op je afkomen als ze doorhebben dat er mobieltjes in je tas zittenquote:
Dat is nog altijd een heel stuk beter dan een werkend Android-apparaat.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ah oke, apart. Zou niet weten wat je met een kapotte iPhone moet.
Apart. Ik zou zelf niet snel 2e hands een mobiel kopen denk ik...quote:Op donderdag 23 april 2015 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, weet alleen dat ze met bossen op je afkomen als ze doorhebben dat er mobieltjes in je tas zitten.
Contradictio in terminisquote:Op donderdag 23 april 2015 15:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is nog altijd een heel stuk beter dan een werkend Android-apparaat.
M'n vorige twee iPhones waren tweedehands. Die van m'n moeder ook.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Apart. Ik zou zelf niet snel 2e hands een mobiel kopen denk ik...
Nee, die gaan ook allemaal naar Afrika, net als de laptops, geen blanke die iets van me gekocht heeft die dagquote:Op donderdag 23 april 2015 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van de vrachtwagen gevallen.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:30 schreef Sinceria het volgende:
Waarom had je 3 van dezelfde iPhones trouwens?
Oké.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vorige twee iPhones waren tweedehands. Die van m'n moeder ook.
Meegekregen van werk, opruimen oude meuk, niet uitzoeken of testen, mee of het gaat wegquote:Op donderdag 23 april 2015 15:30 schreef Sinceria het volgende:
Waarom had je 3 van dezelfde iPhones trouwens?
Arme 3GS.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vorige twee iPhones waren tweedehands. Die van m'n moeder ook.
Ik geloof je meteenquote:Op donderdag 23 april 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die gaan ook allemaal naar Afrika, net als de laptops, geen blanke die iets van me gekocht heeft die dag.
Met z'n nieuwe eigenaar uit het Rifgebergte.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was tof. Met z'n knalroze hoesje.
Ik hoop dat de telefoon is ontploft en dat ie allemaal stukken glas in z'n ogen heeft gekregen. Krijg je ervan als je gejatte spullen gebruikt.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Met z'n nieuwe eigenaar uit het Rifgebergte.
Met broekzakdetectie zodat zn hele zaakje er af geblazen wordt.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop dat de telefoon is ontploft en dat ie allemaal stukken glas in z'n ogen heeft gekregen. Krijg je ervan als je gejatte spullen gebruikt.
Dat zouden ze eigenlijk als extra optie in findmyphone moeten doen, laten ontploffen.
Apparaten bij voorkeur sowieso niet tweedehands.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt teveel mission impossible gekekenquote:Op donderdag 23 april 2015 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop dat de telefoon is ontploft en dat ie allemaal stukken glas in z'n ogen heeft gekregen. Krijg je ervan als je gejatte spullen gebruikt.
Dat zouden ze eigenlijk als extra optie in findmyphone moeten doen, laten ontploffen.
Tom Cruisequote:Op donderdag 23 april 2015 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt teveel mission impossible gekeken
RIP trommelvliezenquote:Op donderdag 23 april 2015 15:39 schreef HarveySpecter het volgende:
Ojaaaaaa! Ik lig lekker in de tuin. Pal in de zo'n met een iPod op m'n kop en het volume op z'n hardst open!
De tv op m'n slaapkamer is ook tweedehandsquote:Op donderdag 23 april 2015 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Apparaten bij voorkeur sowieso niet tweedehands.
Maar die gasten zullen er wel op de eoa manier aan verdienen, anders kwamen ze er niet op af vliegen.
Ik heb laatst die nieuwe docu gezien over Scientology.quote:
Ja dat is jammer maar hij heeft soms wel een goede kopquote:Op donderdag 23 april 2015 15:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb laatst die nieuwe docu gezien over Scientology.
Tom Cruise.x 100000
http://en.wikipedia.org/w(...)set_%28South_Park%29quote:Op donderdag 23 april 2015 15:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tom Cruise.x 100000
Sekteledenquote:Op donderdag 23 april 2015 15:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tom Cruise.x 100000
Als het aankomt op Scientology is hij gek ja. Maar ik mag hem wel, het grootste gedeelte van zijn stunts doet hij nog zelf en hij is over de 50quote:Op donderdag 23 april 2015 15:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tom Cruise.x 100000
Die dwerg van 1.20m met die alien religie?quote:
Daar is echt niets mis mee, ik heb een 10 keer betere surroundset in mijn huis staan via MP als ik ooit nieuw had kunnen kopen.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De tv op m'n slaapkamer is ook tweedehandsM'n citruspers ook
M'n vaste telefoon is tweedehands, ik heb een tweedehands spiegelreflex, gaat lekker hier.
Die zijn vriendinnetjes door die sekte laat aanleveren. Ja, die ja.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die dwerg van 1.20m met die alien religie?
O ja, de versterker en boxen heb ik van m'n vader, hij had ook een tweedehands set gekochtquote:Op donderdag 23 april 2015 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is echt niets mis mee, ik heb een 10 keer betere surroundset in mijn huis staan via MP als ik ooit nieuw had kunnen kopen.
Het is natuurlijk een risico soms, maar die KEFs zijn echt zoveel beter dan elke standaard surroundset met van die melkpakjes. En zo duur was het allemaal ook weer niet.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, de versterker en boxen heb ik van m'n vader, hij had ook een tweedehands set gekocht
Echt goede merk elektronica is tweedehands niks mis mee.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een risico soms, maar die KEFs zijn echt zoveel beter dan elke standaard surroundset met van die melkpakjes. En zo duur was het allemaal ook weer niet.
Nee, speakers, als de rubbers nog goed zijn, gaan jaren mee nog vaak.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt goede merk elektronica is tweedehands niks mis mee.
En nu zit ik te hopen dat ik geheugen kan scoren op K-dag, zal wel niet in Almere maar ik ga toch een rondje lopen
Klopt, ik heb jaren een setje boxen uit de jaren 80 gehad, ben even het merk vergeten maar het geluid dat het gafquote:Op donderdag 23 april 2015 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, speakers, als de rubbers nog goed zijn, gaan jaren mee nog vaak.
je moet een beetje mazzel hebben dat er een hobbyist als ik staat met meuk. Zie toch vaak genoeg gasten met redelijke spullen staan...
Ik zal nog eens kijken wat ik heb liggen aan DDR2, je hebt maar 2 sloten toch?quote:Op donderdag 23 april 2015 16:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, ik heb jaren een setje boxen uit de jaren 80 gehad, ben even het merk vergeten maar het geluid dat het gaf
Ja, ik denk dat het het beste zal zijn als ik een beetje bijtijds er naar toe ga. Zo rond een uur of half 9. Na een uur of tien zal het beste spul al lang weg zijn.
Ik ben stiekem nog op zoek naar een mooie oude platenspeler, weet alleen niet waar ik het moet laten en ik heb zelf ook geen platenquote:Op donderdag 23 april 2015 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een risico soms, maar die KEFs zijn echt zoveel beter dan elke standaard surroundset met van die melkpakjes. En zo duur was het allemaal ook weer niet.
Die zijn erg gewild op het moment, ik had hetzelfde, maar wou er geen enorm bedrag aan uitgeven. Maar voor iets een beetje leuks moet je aardig in de buidel tasten.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben stiekem nog op zoek naar een mooie oude platenspeler, weet alleen niet waar ik het moet laten en ik heb zelf ook geen platen
Yep, ik heb er nu 2x2 inzitten en wil naar 2x4.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal nog eens kijken wat ik heb liggen aan DDR2, je hebt maar 2 sloten toch?
Zag er vorig jaar nog eentje bij de Kringloop in Bilthoven liggen voor 20 euro, in zo'n koffer, volgens de sticker werkte hij gewoon. Niet meegenomen, paar weken later lag hij er nog steeds, maar was hij helemaal naar de klote. Geen idee wat ze ermee gedaan hebben, alsof iemand hem had laten vallen. Zo zonde.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zijn erg gewild op het moment, ik had hetzelfde, maar wou er geen enorm bedrag aan uitgeven. Maar voor iets een beetje leuks moet je aardig in de buidel tasten.
Ik heb hier nog stapels platen liggen, originele singletjes van Chubby Checker, Beatles, Elvis, etc. En dan ook nog stapels LP'squote:Op donderdag 23 april 2015 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben stiekem nog op zoek naar een mooie oude platenspeler, weet alleen niet waar ik het moet laten en ik heb zelf ook geen platen
Zal eens kijken. Ik heb in 1 bak nu 2x4 zitten als het goed is, maar weet niet of dat lekker is, ding was instabiel bij mijn broertje, kan aan het ram liggen...quote:Op donderdag 23 april 2015 16:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, ik heb er nu 2x2 inzitten en wil naar 2x4.
Dat had ik dan wel meteen meegenomenquote:Op donderdag 23 april 2015 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag er vorig jaar nog eentje bij de Kringloop in Bilthoven liggen voor 20 euro, in zo'n koffer, volgens de sticker werkte hij gewoon. Niet meegenomen, paar weken later lag hij er nog steeds, maar was hij helemaal naar de klote. Geen idee wat ze ermee gedaan hebben, alsof iemand hem had laten vallen. Zo zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |