Het is het hondje van Demy de Zeeuw. Die zie ik altijd voorbij komen op insta.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat een pommetje?
O nee, het is een ander ras.
Homeland. Echt verschrikkelijk was dat. Seizoen 4 eindigde gewoon met niets.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bijna elke serie heeft een zwak einde.
Lost, Dexter, 24, heroes, prison break, etc etc
Cutequote:
Seizoen 4 was veel beter dan 3 en 5 komt gewoon.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:15 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Homeland. Echt verschrikkelijk was dat. Seizoen 4 eindigde gewoon met niets.
Ja, die laatste drie afleveringen gingen nergens overquote:Op donderdag 23 april 2015 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Seizoen 4 was veel beter dan 3 en 5 komt gewoon.
Seizoen 4 was vooral 3 afleveringen te lang
Ja, die zijn ook prachtig! Ik kan nu al niet wachten op hond nr. 2quote:
Ik heb van dat lijstje alleen Dexter, Heroes en Prison Break gezien. En van de laatste 2 vond ik alleen de eerste serie leuk, daarna werd het alleen maar uitgemolken en heb ik op een paar afleveringen na niet meer gekeken.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bijna elke serie heeft een zwak einde.
Lost, Dexter, 24, heroes, prison break, etc etc
Ga vier mei kijken of het klikt en zo ja, dan heb ik er éénquote:Op donderdag 23 april 2015 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook prachtig! Ik kan nu al niet wachten op hond nr. 2
Voor die 3 dacht ik echt... goed einde. En toen kwamen er nog 3. WTFquote:Op donderdag 23 april 2015 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die laatste drie afleveringen gingen nergens overTenminste, het leidde ergens naartoe en dan liep het ineens met een sisser af. Seizoen 4 was wel weer veel spannender dan seizoen 3. Die irritante blagen deden niet meer mee. En dat kindje van Carrie
Komt er eentje bijquote:Op donderdag 23 april 2015 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook prachtig! Ik kan nu al niet wachten op hond nr. 2
Die wil ik ook nog zien jaquote:Op donderdag 23 april 2015 10:22 schreef MissMSX het volgende:
Orange is the new black
Bijna nieuwe serie
Die vind ik niksquote:Op donderdag 23 april 2015 10:22 schreef MissMSX het volgende:
Orange is the new black
Bijna nieuwe serie
Oranje is prima maar echt niks speciaals. Seizoen wel veel beter dan 1. 1 was net niet grappig en net geen drama. Net niks. Dat was in 2 gelukkig beter.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:22 schreef MissMSX het volgende:
Orange is the new black
Bijna nieuwe serie
Ik kwam er ook niet in moet ik zeggen.quote:
Aah tof, ik ken ook alleen hele leuke, al zegt dat niks natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2015 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga vier mei kijken of het klikt en zo ja, dan heb ik er één.
Ja ooitquote:
Daar vind ik nou echt niks aan.quote:
Ik ken er 1, en dat is echt een supertof beest. Echt een jachthond.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah tof, ik ken ook alleen hele leuke, al zegt dat niks natuurlijk
Ik heb die serie nog niet gekeken... Vanavond eerst maar Mad menquote:Op donderdag 23 april 2015 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar vind ik nou echt niks aan.
Enjoyquote:Op donderdag 23 april 2015 10:38 schreef Samzz het volgende:
Goed, ik ga eens een rondje doen met de dierenarts. Bye
.
Oehhhh dan ga ik kijken!quote:Op donderdag 23 april 2015 10:25 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
YESSSSS
Aankomende zomer seizoen 5!
Nog net he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |