Te flauw inderdaad. Maar daardoor wel grappigquote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Te flauw inderdaad. Maar daardoor wel grappig. Stiekem.
Ik zit er even op te googlen en ik kom niet meer bijquote:
Spermadoo... Oh ja, bedankt voor het meldenquote:Op donderdag 23 april 2015 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nu weer aan die smerige spermadoos denken
Deze memes? TV serie the Walking Dead.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:48 schreef Samzz het volgende:
Uit welke film komt die scene eigenlijk?
Gaat lekker vandaag. Hele klas lag al in een scheur, nu helemaalquote:
Aaah, dat kijk ik niet. Maar ze zijn wel echt goedquote:Op donderdag 23 april 2015 12:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze memes? TV serie the Walking Dead.
Lachen is gezondquote:Op donderdag 23 april 2015 12:50 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Gaat lekker vandaag. Hele klas lag al in een scheur, nu helemaal
Een van de meest emotionele scenes uit de hele serie, en deze meme heeft het voor iedereen verpestquote:Op donderdag 23 april 2015 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaah, dat kijk ik niet. Maar ze zijn wel echt goed.
Neinquote:Op donderdag 23 april 2015 12:54 schreef Samzz het volgende:
Houd op zeg, iedereen in de stuip hier.
Eén van de betere die ik de afgelopen tijd gezien heb.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een van de meest emotionele scenes uit de hele serie, en deze meme heeft het voor iedereen verpest
De serie? Zekers. Laatste seizoen was aces.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eén van de betere die ik de afgelopen tijd gezien heb.
De memequote:Op donderdag 23 april 2015 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De serie? Zekers. Laatste seizoen was aces.
De serie is enorm doom and gloom, my sort of thingquote:Op donderdag 23 april 2015 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De memeDe serie heeft me nooit in zijn greep kunnen krijgen
Wil ik ookquote:
Same here.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De serie is enorm doom and gloom, my sort of thing
Morgen rond 15:00 klaar, meteen het terras op dusquote:Op donderdag 23 april 2015 13:30 schreef HeatWave het volgende:
Ja, wie niet, al zou ik liever morgen vrij zijn met dat weer... vandaag is wel te doen, maar morgen is weer echt lekker...
Helaas niet hier, je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 23 april 2015 13:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgen rond 15:00 klaar, meteen het terras op dus
Ja dat is zo. Ik las trouwens dat K-dag nat en kil zal wordenquote:Op donderdag 23 april 2015 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Helaas niet hier, je kan niet alles hebben.
Correct helaas. Als het echt zo is dan sla ik het lekker over denk ik.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Ik las trouwens dat K-dag nat en kil zal worden
Dan wordt het een andere soort k-dag.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 april 2015 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan wordt het een andere soort k-dag.
Same here, ik ga niet kleddernat rondlopenquote:Op donderdag 23 april 2015 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct helaas. Als het echt zo is dan sla ik het lekker over denk ik.
Nee, de lol van k'dag is juist dat het buiten is, anders is het gewoon een hele drukke zaterdagavond in de kroeg......quote:Op donderdag 23 april 2015 14:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Same here, ik ga niet kleddernat rondlopen
Lekker verfrissend.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent in de waar tussen je dagboek en FOK!?quote:
Neu, die twee lopen bij mij gewoon door elkaar hoor.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent in de waar tussen je dagboek en FOK!?
Hier doe je mee in een gesprek in in je dagboek kan je gewoon hersenscheten kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |