Hier ook niet, zwaar bewolkt, dampig maar gelukkig niet echt koud.quote:Op donderdag 23 april 2015 08:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Het weer is hier nog niet echt om te juichen
Vanmiddag zou het beter weer worden, als het goed is. Fingers crossedquote:Op donderdag 23 april 2015 08:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier ook niet, zwaar bewolkt, dampig maar gelukkig niet echt koud.
Komen er nog genoeg aan de komende tijd als ik de weersvoorspellingen moet geloven, en dat net wanneer het vakantie is voor de kinderenquote:Op donderdag 23 april 2015 08:35 schreef Cue_ het volgende:
Ach, van een dagje slechter weer ga je ook niet dood
Dat is klote, dan moet jij ze vermakenquote:Op donderdag 23 april 2015 08:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komen er nog genoeg aan de komende tijd als ik de weersvoorspellingen moet geloven, en dat net wanneer het vakantie is voor de kinderen
Nee hoor, mevrouw kan zichzelf goed genoeg vermakenquote:Op donderdag 23 april 2015 08:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is klote, dan moet jij ze vermaken
Dan maakt het ook niets uit dat het slecht(er) weer is danquote:Op donderdag 23 april 2015 08:57 schreef Juup© het volgende:
Nee hoor, mevrouw kan zichzelf goed genoeg vermakenEn anders is het ook geen probleem en gaan wij dagjes uit doen (bioscoop, dagje met de trein door het land b.v.), wij vermaken ons wel
Vast wel ergens ter wereldquote:Op donderdag 23 april 2015 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik las vanmorgen dat het zelfs kon gaan sneeuwen maar ik denk niet dat ik dat artikel serieus moet nemen. Toch?
Don Draper!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |