Gewoon wat google mij toonde. Maar ik geef er wel mijn eigen draai aan, zoals bij elk recept eigenlijkquote:Op donderdag 23 april 2015 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm...niet direct? Ik heb thuis een recept, maar ik weet ook niet welke jij gebruikte?
Marktplaats.nlquote:Op donderdag 23 april 2015 15:01 schreef Sinceria het volgende:
Ik ga eens kijken of ik een overdekte rommelmarkt kan vinden. Ga in ieder geval niet zelf staan dit jaar.
Daar ben ik dan weer te lui voor. Advertentie zetten, met vreemde mensen communiceren (quote:
Gewoon doen inderdaad. Let me know how it wasquote:Op donderdag 23 april 2015 15:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gewoon wat google mij toonde. Maar ik geef er wel mijn eigen draai aan, zoals bij elk recept eigenlijk
Van die idioten over de vloerquote:Op donderdag 23 april 2015 15:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer te lui voor. Advertentie zetten, met vreemde mensen communiceren (), afspreken of dingen opsturen... gedoe allemaal. 1 keer per jaar al je zooi op straat zetten is minder werk.
Will do!quote:Op donderdag 23 april 2015 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon doen inderdaad. Let me know how it was
Ik zit er ook aan te denken om dat eens alles op een reguliere rommelmarkt te proberen te slijten. De IJhallen, moet je daar betalen voor een standplaats oid?quote:Op donderdag 23 april 2015 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb pas het meeste verkocht in de IJhallen, zou nog wel een paar honderd euro kwijt kunnen denk ik, maar I can't be arsed.
Ja, dat inderdaad.quote:
Van die fijne tokkies die je huis rondkijken om te zien wat er te jatten is.quote:
Ja, 30-35 euro voor een dagkraam.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om dat eens alles op een reguliere rommelmarkt te proberen te slijten. De IJhallen, moet je daar betalen voor een standplaats oid?
[..]
Ja, dat inderdaad.
Zou ook niet de eerste keer zijn neequote:Op donderdag 23 april 2015 15:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Van die fijne tokkies die je huis rondkijken om te zien wat er te jatten is.
Oke, dat valt nog mee dan. Eerst maar eens al mijn zooi inventariseren dan binnenkort.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, 30-35 euro voor een dagkraam.
Ik was er om 7:30, om 8:15 had ik bijna 400 euro in mijn zak zittenquote:Op donderdag 23 april 2015 15:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oke, dat valt nog mee dan. Eerst maar eens al mijn zooi inventariseren dan binnenkort.
Ja jij verkoopt telefoons enzo, kom ik aan met m'n boeken en dvd's.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was er om 7:30, om 8:15 had ik bijna 400 euro in mijn zak zitten.
Ik verstop mn dure spullen altijd als er dat soort volk over de vloer komt. iMac in de badkamer enzo.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou ook niet de eerste keer zijn nee
Veel leukerquote:Op donderdag 23 april 2015 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jij verkoopt telefoons enzo, kom ik aan met m'n boeken en dvd's.
Ja, dat schiet idd niet opquote:Op donderdag 23 april 2015 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jij verkoopt telefoons enzo, kom ik aan met m'n boeken en dvd's.
Inderdaad, mijn iPhone en iPad heb ik al bijna 3 jaar maar ben ik nog steeds superzuinig meequote:Op donderdag 23 april 2015 15:25 schreef Sinceria het volgende:
Ja, maar wat jij ''oude'' mobieltjes noemt is voor de meeste mensen vrijwel nieuw, HW.
Hell no, het was echt oude meuk, nieuwste was een HTC titan van 4 jaar oud ofzo.....quote:Op donderdag 23 april 2015 15:25 schreef Sinceria het volgende:
Ja, maar wat jij ''oude'' mobieltjes noemt is voor de meeste mensen vrijwel nieuw, HW.
Voor de onderdelen of zo?quote:Op donderdag 23 april 2015 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hell no, het was echt oude meuk, nieuwste was een HTC titan van 4 jaar oud ofzo.....
Er zaten 3 iPhones 4 tussen, volkomen gebroken en defect, wilden ze toch meteen hebben etc...
Ah oke, apart. Zou niet weten wat je met een kapotte iPhone moet.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hell no, het was echt oude meuk, nieuwste was een HTC titan van 4 jaar oud ofzo.....
Er zaten 3 iPhones 4 tussen, volkomen gebroken en defect, wilden ze toch meteen hebben etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |