Ik heb geen idee, weet alleen dat ze met bossen op je afkomen als ze doorhebben dat er mobieltjes in je tas zittenquote:
Dat is nog altijd een heel stuk beter dan een werkend Android-apparaat.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ah oke, apart. Zou niet weten wat je met een kapotte iPhone moet.
Apart. Ik zou zelf niet snel 2e hands een mobiel kopen denk ik...quote:Op donderdag 23 april 2015 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, weet alleen dat ze met bossen op je afkomen als ze doorhebben dat er mobieltjes in je tas zitten.
Contradictio in terminisquote:Op donderdag 23 april 2015 15:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is nog altijd een heel stuk beter dan een werkend Android-apparaat.
M'n vorige twee iPhones waren tweedehands. Die van m'n moeder ook.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Apart. Ik zou zelf niet snel 2e hands een mobiel kopen denk ik...
Nee, die gaan ook allemaal naar Afrika, net als de laptops, geen blanke die iets van me gekocht heeft die dagquote:Op donderdag 23 april 2015 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van de vrachtwagen gevallen.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:30 schreef Sinceria het volgende:
Waarom had je 3 van dezelfde iPhones trouwens?
Oké.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vorige twee iPhones waren tweedehands. Die van m'n moeder ook.
Meegekregen van werk, opruimen oude meuk, niet uitzoeken of testen, mee of het gaat wegquote:Op donderdag 23 april 2015 15:30 schreef Sinceria het volgende:
Waarom had je 3 van dezelfde iPhones trouwens?
Arme 3GS.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vorige twee iPhones waren tweedehands. Die van m'n moeder ook.
Ik geloof je meteenquote:Op donderdag 23 april 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die gaan ook allemaal naar Afrika, net als de laptops, geen blanke die iets van me gekocht heeft die dag.
Met z'n nieuwe eigenaar uit het Rifgebergte.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was tof. Met z'n knalroze hoesje.
Ik hoop dat de telefoon is ontploft en dat ie allemaal stukken glas in z'n ogen heeft gekregen. Krijg je ervan als je gejatte spullen gebruikt.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Met z'n nieuwe eigenaar uit het Rifgebergte.
Met broekzakdetectie zodat zn hele zaakje er af geblazen wordt.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop dat de telefoon is ontploft en dat ie allemaal stukken glas in z'n ogen heeft gekregen. Krijg je ervan als je gejatte spullen gebruikt.
Dat zouden ze eigenlijk als extra optie in findmyphone moeten doen, laten ontploffen.
Apparaten bij voorkeur sowieso niet tweedehands.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt teveel mission impossible gekekenquote:Op donderdag 23 april 2015 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop dat de telefoon is ontploft en dat ie allemaal stukken glas in z'n ogen heeft gekregen. Krijg je ervan als je gejatte spullen gebruikt.
Dat zouden ze eigenlijk als extra optie in findmyphone moeten doen, laten ontploffen.
Tom Cruisequote:Op donderdag 23 april 2015 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt teveel mission impossible gekeken
RIP trommelvliezenquote:Op donderdag 23 april 2015 15:39 schreef HarveySpecter het volgende:
Ojaaaaaa! Ik lig lekker in de tuin. Pal in de zo'n met een iPod op m'n kop en het volume op z'n hardst open!
De tv op m'n slaapkamer is ook tweedehandsquote:Op donderdag 23 april 2015 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Apparaten bij voorkeur sowieso niet tweedehands.
Maar die gasten zullen er wel op de eoa manier aan verdienen, anders kwamen ze er niet op af vliegen.
Ik heb laatst die nieuwe docu gezien over Scientology.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |