Als muzikant best oke maar zijn eigen composities zijn zo saai.quote:
Neequote:
Gewoon in een dildopak het podium opsturen.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Misschien kunnen we Trijn voorstellen als een transgender, dan krijg je er gelijk een miljoen stemmen bij.
quote:Op woensdag 22 april 2015 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Poolse vrouw zit in een rolstoel.
Polen gaat dus winnen.
In Finland is rockmuziek natuurlijk ook traditioneel populairder.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:47 schreef Monolith het volgende:
Finland steekt wel elk jaar een enorme middelvinger op naar die Eurovisiesongfestival onzin.
Is ook lastig om dat om te draaien.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:48 schreef Martinello het volgende:
Haar achtergrondzangeressen zien er beter uit dan zij.
Had je t nog niet gehoord?quote:
Eerst #werkenbijdeNOSquote:Op woensdag 22 april 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor de overwinning van Real Madrid FC.
HALA MADRID PUTA CATALUNYAquote:Op woensdag 22 april 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor de overwinning van Real Madrid FC.
Mja, ik heb Noorwegen nog nooit een black metal band zien afvaardigen.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Finland is rockmuziek natuurlijk ook traditioneel populairder.
Ik had Ilse vorig jaar ook pas na het ESF gehoordquote:Op woensdag 22 april 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je t nog niet gehoord?
Wat heb jij een goed leven gehad tot nog toe.
Jij hier?quote:
Ja, ik sta er ook van te kijken. Bij wijze van uitzondering.quote:
Nederland ook nooit een symfonische metalband, waar wij ook aardig in scoren.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, ik heb Noorwegen nog nooit een black metal band zien afvaardigen.
Mijn stream is gestopt, dus ik heb het nog steeds niet gehoord.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je t nog niet gehoord?
Wat heb jij een goed leven gehad tot nog toe.
Gewoon Within Temptation sturen (of is die band inmiddels opgeheven?).quote:Op woensdag 22 april 2015 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland ook nooit een symfonische metalband, waar wij ook aardig in scoren.
Welkom in de Linkse Kerkquote:Op donderdag 23 april 2015 19:02 schreef Sked het volgende:
Wat dachten ze, we nodigen gewoon weer dezelfde mensen met dezelfde mening uit?
Beetje?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje een vreemde vergelijking...
Zo had ik het idd ook beter kunnen formuleren. Dit slaat echt helemaal nergens op.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:22 schreef wolferl het volgende:
[..]
Beetje?
Vind het een ridicule, haast walgelijke vergelijking.
Maarja, Limburg.....
Zuchtquote:Op donderdag 23 april 2015 19:23 schreef wolferl het volgende:
Al deze gasten aan de tafel moeten een uitgeprocedeerde asielzoeker in huis nemen. Zouden ze dat doen?
In Winschoten zijn ze allemaal welkom.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:23 schreef wolferl het volgende:
Al deze gasten aan de tafel moeten een uitgeprocedeerde asielzoeker in huis nemen. Zouden ze dat doen?
Als ze dat doen worden de xenofoobjes weer boos.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:23 schreef wolferl het volgende:
Groningenpromotorquote:Op donderdag 23 april 2015 19:27 schreef Piebe het volgende:
Heeft Jan Mulder ook nog een andere functie dan linkse stemmingmaker?
Onsamenhangend schreeuwen in voetbalpraatprogramma's is Mulder ook niet vies van.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:27 schreef Piebe het volgende:
Heeft Jan Mulder ook nog een andere functie dan linkse stemmingmaker?
Dan moet je eens Ik Hou Van Holland kijken, daar is hij echt hi-la-risch.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:39 schreef wolferl het volgende:
Ik kan die Jeroen zo moeilijk leuk vinden. Alles behalve grappig.
Ik kijk nooit RTL Unilever.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan moet je eens Ik Hou Van Holland kijken, daar is hij echt hi-la-risch.
Of de stropquote:Op donderdag 23 april 2015 19:46 schreef Jivis het volgende:
Dennis van de Ven bedenkt alles, dus die verdient de credits.
Eens.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
Fred en Ria was erg goed, maar dat moeten ze nu niet gaan uitmelken.
Dan wordt het weer razende aids.
Goed dat ik mij dan even ben komen melden he?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:45 schreef Sked het volgende:
Ik vraag me af wat Mexicanobakker hiervan vindt
Sommige sketches leuk, sommige sketches razend kut.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af wat je van Draadstaal vindt
"Dankjewel Simone, kan je zien dat ik heb geplast?"quote:Op donderdag 23 april 2015 19:50 schreef Jivis het volgende:
Die weerman van Neonletters moet terugkomen.
quote:Op donderdag 23 april 2015 19:51 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
"Dankjewel Simone, kan je zien dat ik heb geplast?"
quote:Op donderdag 23 april 2015 19:51 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
"Dankjewel Simone, kan je zien dat ik heb geplast?"
Op een gegeven moment wil hij ook geen weer meer presenteren maar alleen foto's van Gerben kijken.quote:
Ik kan hem vrij matig hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee, hij is al dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Toch een evergreen uit de Top 2000 Mexi.quote:
Doe mij maar Boney M.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toch een evergreen uit de Top 2000 Mexi.
Jij denkt zeker aan Wilfried?quote:
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt zeker aan Wilfried?
quote:
twitter:classicomano twitterde op vrijdag 24-04-2015 om 10:47:41@vincenzonibali @cyclingpro @Greghenderson1 @FabioAru1 Oh shut the hell up you shameless fraud omerta mobster. Eat shit. reageer retweet
quote:
Jij kon mijn grapje hopelijk wel waarderen.quote:
Jazeker! Maar om twee keerquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kon mijn grapje hopelijk wel waarderen.
Wel toepasselijk met het weer van vandaag.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind dit nummer eigenlijk wat soft, ze hebben wel meer dan dit, betere nummers.
Vind je dit echt niks? Ik vind dit wel onderscheidende Britpop, beetje zoals Gaslight Anthem. Vind je die ook niks?quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jazeker! Maar om twee keerte posten gaat wat ver
Circle waves3FM megahit
Had je die van de Wombats dan gewild?quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jazeker! Maar om twee keerte posten gaat wat ver
Circle waves3FM megahit
Ik ben meer van het stevigere gitaarwerk... Al die kut gitaarmuziek begint me de strot uit te hangen...quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind je dit echt niks? Ik vind dit wel onderscheidende Britpop, beetje zoals Gaslight Anthem. Vind je die ook niks?
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben meer van het stevigere gitaarwerk... Al die kut gitaarmuziek begint me de strot uit te hangen...
Hebben we elkaar toch gevondenquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:41 schreef SilentChaos het volgende:
Maar mex je hebt wel gelijk, het is wel echt anders dan al die andere Brit-meuk
5?quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
Quizvraag: hoeveel nr. 1 hits heeft Boney M gehad?
tientallen denk ikquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
In Nederland 0. In Duitsland, Hongarije en / of Polen vast wel 1 of 2... Die zijn wel gek op die ongein-muziek.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ik wist er 3, ik wist Sunny niet zeker, maar ik dacht dat Daddy Cool ook wel P1 had gehaald. Niet dus.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:44 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Bijna, 4
Sunny
Ma Baker
Rivers of Babylon
Hooray! Hooray! It's a holi-holiday
ow, alleen in Nederlandquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:44 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Bijna, 4
Sunny
Ma Baker
Rivers of Babylon
Hooray! Hooray! It's a holi-holiday
Voor mij was Hooray! Hooray! juist de grote verassingquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist er 3, ik wist Sunny niet zeker, maar ik dacht dat Daddy Cool ook wel P1 had gehaald. Niet dus.
Shirmaquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:45 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Was pas echt chanant geweest als Shirma dit had gezongen
Jankend in de vangrail.quote:
Trio?quote:
Ik vond het wel prima. Had je ze ergens live gezien zelf?quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:46 schreef Slobeend het volgende:
Te laat, maar Circa WavesLive echt kut.
Ja.quote:
Van voor, van achter, van links, van rechtsquote:
quote:
Wat eerlijk van jullie.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van voor, van achter, van links, van rechts
Eurosonic vorig jaar. Vond het niks, maar is ook niet helemaal mijn ding.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het wel prima. Had je ze ergens live gezien zelf?
Het is wel wat braaf ja, het zou wat hoekiger mogen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eurosonic vorig jaar. Vond het niks, maar is ook niet helemaal mijn ding.
Was toen juist veel te hoekig.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel wat braaf ja, het zou wat hoekiger mogen.
Dat bestaat in mijn boekje nietquote:
Er is geen oubolligheid meer. Erg, hé?quote:Op maandag 27 april 2015 19:49 schreef Karina het volgende:
Ik zit Koningsdag te kijken. Wat is het verschil met voorheen? Ik zie het niet.
Ik zag genoeg oubollige dansjes anders.quote:Op maandag 27 april 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is geen oubolligheid meer. Erg, hé?
Bea was er niet bijquote:Op maandag 27 april 2015 19:49 schreef Karina het volgende:
Ik zit Koningsdag te kijken. Wat is het verschil met voorheen? Ik zie het niet.
Putten.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:11 schreef Grunge. het volgende:
Beatrice ziet er leuk uit met dat haar en dat jurkje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |