Zo keek hij vanavond ook 6 keer.quote:
Zijn goddelijke ego komt er nog achteraan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:50 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom doet Mr Visser nooit de deur achter zich dicht
Ontsnappingsclausulequote:Op dinsdag 21 april 2015 22:50 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom doet Mr Visser nooit de deur achter zich dicht
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:51 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn goddelijke ego komt er nog achteraan.
Volgens mij niet meer dan 200 of 300 euro.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:52 schreef Karina het volgende:
Iemand meegerekend? Hoeveel moet wie nou betalen als je het tegen elkaar wegstreept?
ongeveer 250 euroquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:52 schreef Karina het volgende:
Iemand meegerekend? Hoeveel moet wie nou betalen als je het tegen elkaar wegstreept?
Beide moeten een deel van de reparatiekosten aan derden betalen. Groep BMW krijgt 100 euro ter vergoeding van peut.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:52 schreef Karina het volgende:
BOOMCHICAWAHWAHquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij niet meer dan 200 of 300 euro.
Txquote:
De echter maakt het een beetje goedquote:
Hoogtepunt van de showquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:54 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
De echter maakt het een beetje goed
Ja anders was het helemaal een flopshow geweest.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:54 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
De echter maakt het een beetje goed
Voor slapen heb je dan ook geen tijd want je moet je suf werken om al die monteurs te betalen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:50 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat doe je maar als je 50 plus bent. Ik val al in slaap als ik er een zie.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:57 schreef Paxcon het volgende:
Volgende week twee boze scholieren
[ afbeelding ]
Vast VWO dus kan best.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als ik af ga op examen leerlingen niet.
Geldt ook voor leerlingen die 18+ zijnquote:
quote:In deze aflevering buigt Meester Visser zich over de vraag: to drink or not to drink? De leerlingen Amber en Paula zitten in het laatste jaar van het Valuascollege. Na hun eindexamens gaan ze feest vieren tijdens de beroemde klippertocht. Maar dit jaar heeft directeur Hans Oostdam het volledige drankgebruik op de boot én aan wal verboden. Ook iedereen die boven de 18 is mag geen biertje meer drinken. Amber en Paula zijn woedend, zonder alcohol geen lol.
Verwende trienenquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geldt ook voor leerlingen die 18+ zijn
[..]
Op 1limburg stond een artikel, de directeur had op zijn donder gehad van mr visser, uitslag onbekendquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:06 schreef Snoepje5 het volgende:
Volgens mij mag zo'n school dat prima verbieden. Tenminste dat was bij ons ook altijd toen het nog vanaf je 16e mocht.
Breezah's!quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:57 schreef Paxcon het volgende:
Volgende week twee boze scholieren
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |