Dit is denk ik een Afghaan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Turk die een telefoonwinkel runt en een oude BMW koopt...weer lekker vooroordeelbevestigend.
Belturken zijn sowieso heel vaak Afghanen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dit is denk ik een Afghaan.
Verder... tja er is een foutje gemaakt door de monteur, naja kan gebeuren.
Heb het zelf ook gedaan. Prima te doen. Mensen betalen blijkbaar ¤7-¤10 voor een plastic nep hoesje van ¤0,50 uit china.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:42 schreef janus84 het volgende:
3 man personeel in een toko met telefoonhoesjes! Ik heb echt wat verkeerd gedaan...
Turken hebben het te druk in de shoarma en met de garage enzo..quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Belturken zijn sowieso heel vaak Afghanen.
De auto is van haar.quote:
En nog niet opgelostquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:45 schreef ChatGirl het volgende:
6x een tank benzine leeg gereden voor een onderdeeltje van 20 euro
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:45 schreef OProg het volgende:
De vraag is nu vooral hoeveel tijd die gast van BMI nu eigenlijk bezig is geweest.
Als dat ook 3 dagen volledig is bij wijze van kan je dus wel inschatten dat het niet zo eenvoudig te ontdekken is.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Daarom gewoon een nieuwe kleine Toyota kopen ipv oude status.
Maar vanaf wanneerquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:48 schreef Karina het volgende:
Samenvatting:
er was een dingetje kwijt en daarom startte de auto niet.
Dat doe je maar als je 50 plus bent. Ik val al in slaap als ik er een zie.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Daarom gewoon een nieuwe kleine Toyota kopen ipv oude status.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |