Volwassen hoor.quote:Op woensdag 22 april 2015 07:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat achter je rug om lullen doe ik inderdaad wel ja, maar nu impliceer je dat ik in het gezicht wel aardig ben. Laat ik daar kort over zijn: toen we vannacht bezig waren heb ik je moeder niet alleen wat lichaamssappen op de rug gespoten, maar haar ook gewoon keihard in de bek gespuugd
quote:Op woensdag 22 april 2015 07:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Af en toe zal ik nog wel eens langskomen achter de schermen om wat ruzie te zoeken en mods op de kast te krijgen. Gewoon, voor de fun
hahahahahaha goede je moeder grap manquote:Op woensdag 22 april 2015 07:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat achter je rug om lullen doe ik inderdaad wel ja, maar nu impliceer je dat ik in het gezicht wel aardig ben. Laat ik daar kort over zijn: toen we vannacht bezig waren heb ik je moeder niet alleen wat lichaamssappen op de rug gespoten, maar haar ook gewoon keihard in de bek gespuugd
Ik heb uit betrouwbare bron ( hint:quote:Op woensdag 22 april 2015 08:35 schreef Scorpie het volgende:
Jammer, prima mod. Nu krijgen we C garnituur à la KoosVogels of betyar ervoor terug.
ahh ben je nog steeds aan het huilen omdat je topics gesloten wordenquote:Op woensdag 22 april 2015 08:47 schreef tong80 het volgende:
De strontvlieg Tyron komt zijn gal weer spugen. Wat ben je toch een parasiet loser.
Denken dat ik vrijwillig de mod uit ga hangenquote:Op woensdag 22 april 2015 08:35 schreef Scorpie het volgende:
Jammer, prima mod. Nu krijgen we C garnituur à la KoosVogels of betyar ervoor terug.
Je verdient het niet om in één adem te worden genoemd met Betyar. Zo veel credits wil ik je dan wel weer geven. Je hebt journalistieke bagage. Alleen daarom al ben je 600 keer zo geschikt als de persoon met wie je in één adem wordt genoemd.quote:Op woensdag 22 april 2015 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denken dat ik vrijwillig de mod uit ga hangen![]()
Denken dat FOK! mij wil als mod
Drie opmerkingen:quote:Op woensdag 22 april 2015 09:13 schreef Tem het volgende:
Hey Henkletterig. Dit is het afscheidstopic van Timmmm. Niet om te gaan mutsen over andere users.
Ga door.quote:Op woensdag 22 april 2015 08:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
ahh ben je nog steeds aan het huilen omdat je topics gesloten worden
Kun je voortaan bij elke post die je maakt erbij vermelden of je deze als user of als mod maakt? Thanks.quote:Op woensdag 22 april 2015 09:23 schreef Tem het volgende:
Ik zeg het toch niet als mod, ontzettend wijf dat je bent.
We?quote:Op woensdag 22 april 2015 09:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was overigens positief bedoeld richting Koos hoor. Maar een irritante kwelgeest en troll als Betyar hoeven we hier niet als mod.
reiskosten worden niet meer vergoed dus moeten we nu zelf benzine betalen voor onze FOK!-leasebakquote:Op woensdag 22 april 2015 11:04 schreef eight het volgende:
Waarom vertrekken er zoveel mods de laatste tijd?
Het gaat altijd zo, timmmmmquote:Op woensdag 22 april 2015 09:36 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig ga ik heen zoals ik gemod heb. Reacties vol haat
Dit doet me goed
Je kent je NWS-users toch wel?quote:Op woensdag 22 april 2015 11:17 schreef Specularium het volgende:
We? Er is niks van jou bij, gekkenhuis.
We doen ons bestquote:Op woensdag 22 april 2015 15:31 schreef yvonne het volgende:
Mooi topic geworden timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
quote:
Dan gaat Efteling weer zo'n post maken die niemand gaat lezen.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:38 schreef sp3c het volgende:
Ik mis toch een beetje een feestje in dit topic
wat als ik nu zeg dat timmmmtim een extreemrechtse ecohippe baardmoslims is?
dan gaan we wel juichen zeker
Nooit gedacht dat je zou zwichten voor Nikita Timmmmmquote:Op zaterdag 18 april 2015 15:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
nog steeds dezelfde engerds aan de touwtjes.
Nee hoor. Bedankt timmmmm voor al je goede zorgen en veel plezier op de FP.quote:Op woensdag 22 april 2015 09:36 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig ga ik heen zoals ik gemod heb. Reacties vol haat
Dit doet me goed
Khaleesiquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:30 schreef Karina het volgende:
timmmmmmijn favoriete brombeertje en mede alleshater
Leuk meisje voor je
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 april 2015 19:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zoals die Prutser al schreef, nu nog de rest van die 'lamlullen' opbokken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |