timtim zegt ook gewoon in je gezicht dat je een sukkel bentquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tim is zo'n iemand die achterbaks achter je rug om gaat lullen.
lekker partijdig modererenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:40 schreef Tem het volgende:
Dag Timmmmm.
Lekker meer tijd om te kokkerellen.Ik heb gehoord dat het niet meer zo boterde tussen hem en enkele andere mods.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk, ik of Koosvogels.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
Ben alvast weer benieuwd wie de opvolger van mijn opvolger wordt, hier in NWS.
KoosVogels zou het kunnen. Die jongen is journalist. Jij, daarentegen, bent volkomen ongeschikt.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2015 01:51 schreef PowerLoungen het volgende:
We gaan het k-woord van hem missen , dat mocht ie wel
Betyar zegt het ook gewoonquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:40 schreef Tem het volgende:
Dag Timmmmm.
Lekker meer tijd om te kokkerellen.Af en toe zal ik nog wel eens langskomen achter de schermen om wat ruzie te zoeken en mods op de kast te krijgen. Gewoon, voor de funSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Dat achter je rug om lullen doe ik inderdaad wel ja, maar nu impliceer je dat ik in het gezicht wel aardig ben. Laat ik daar kort over zijn: toen we vannacht bezig waren heb ik je moeder niet alleen wat lichaamssappen op de rug gespoten, maar haar ook gewoon keihard in de bek gespuugdquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tim is zo'n iemand die achterbaks achter je rug om gaat lullen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |