Oh dus toch!quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:11 schreef Erno-BE het volgende:
Veel mannen beweren dat vrouwen niet kunnen rijden. Dit is volstrekte bullshit.
Mag ik me als man ook bij onna-onna verzekeren?quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:11 schreef Erno-BE het volgende:
Vrouwen betalen minder premie voor een autoverzekering
Fixedquote:Op dinsdag 21 april 2015 07:11 schreef Erno-BE het volgende:
Veel mannen beweren dat vrouwen niet kunnen rijden. Dit is volstrekt conform de realiteit. Vrouwen betalen minder premie voor een autoverzekering dan mannen doordat ze juist minder schade hebben, maar dat zij door hun slechte rijkunsten veel schade bij andere weggebruikers veroorzaken wordt helaas niet meegenomen in de premie.
Waarom val ik steeds vaker niet in een doelgroep. Ik word oud.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:03 schreef zarGon het volgende:
Jij bent die gast met een obsessie voor meerijden in de auto van een meid onder de 20, toch?
Oh ja, nu kan ik je geen draai meer om je oren geven.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oh ja, uitzonderingen voorbehouden natuurlijk
quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh ja, nu kan ik je geen draai meer om je oren geven.
Ik ook niet. Ik heb genoeg vrouwen gezien die een stuk beter kunnen rijden dan mij.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom val ik steeds vaker niet in een doelgroep. Ik word oud.
En om op de OP te reageren: die mannen neem ik dus niet serieus.
KLB / Meisjes uit 1993 die nog geen rijbewijs hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:03 schreef zarGon het volgende:
Jij bent die gast met een obsessie voor meerijden in de auto van een meid onder de 20, toch?
Ik heb nog niet alles aangeklikt, maar op dit moment vind ik TS steeds creepier worden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:12 schreef mstx het volgende:
[..]
KLB / Meisjes uit 1993 die nog geen rijbewijs hebben
KLB / Meiden die lang over hun rijbewijs doen.
KLB / Nooit je droomvrouw kunnen ontmoeten
KLB / Rijbewijs gehaald
KLB / Gedroomd over Roadtrip
KLB / Nieuwe droomvrouw niet weten te benaderen tijdens schoolfees
ONZ / Waarom ik graag bij een meisje in de auto wil zitten?
KLB / Te weinig vrouwen achter het stuur
zou het?
Ik vind het geil dat vrouwen dingen kunnen die ik niet kan zoals studeren en autorijden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:03 schreef zarGon het volgende:
Vergeet fatsoenlijke topics openen niet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:28 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik vind het geil dat vrouwen dingen kunnen die ik niet kan zoals studeren en autorijden.
De pohi van een jaar geleden is niet representatief meer.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:12 schreef mstx het volgende:
[..]
KLB / Rijbewijs gehaald
zou het?
Terwijl zij parkeert natuurlijk, daar geilt TS opquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:35 schreef DonJames het volgende:
TS heeft een 20-jarige prostituee gehuurd om zich door haar rond te laten rijden in een Seicento terwijl hij zich aftrekt?
Vergeet deze nietquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:12 schreef mstx het volgende:
[..]
KLB / Rijbewijs gehaald
zou het?
KLB / Een klasgenote leuk vinden, zij ziet niets in mijquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:44 schreef Erno-BE het volgende:
Jongens ik wil een serieuze discussie, geen geflame op basis van een niet representatieve pohi van een jaar geleden.
Moet je ze eens zien werpen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:28 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik vind het geil dat vrouwen dingen kunnen die ik niet kan zoals studeren en autorijden.
Dat is TS al. Ongeveer dezelfde mate van hersenactiviteit.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:27 schreef Zinedinho het volgende:
Een Seicento in een keer inparkeren. Wow dit moet wel de nieuwe Schumacher zijn.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:12 schreef mstx het volgende:
[..]
KLB / Rijbewijs gehaald
zou het?
Zoek je de achtergrond even op van dat soort parkeerplaatsen?quote:
Ja joh, was ook maar een grapje....quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Zoek je de achtergrond even op van dat soort parkeerplaatsen?
Is dus de schuld van de mannen die hun handjes niet thuis kunnen houden.
Helemaal niet, jullie moeten je gewoon niet zo hoerig kledenquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Vooruit, dan is het goedquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:16 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ja joh, was ook maar een grapje....
Maar moet altijd wel lachen als ik dat bord zie bij een Raststätte....
Het valt me wel op dat die vrouwen-parkeerplaatsen vaak 1,5 keer zo groot zijn als een normale parkeerplaats.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Sommige zijn wel echt slecht jaquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:21 schreef eXplorer1 het volgende:
Ik heb hier een t*ringhekel aan, ik ben niet overtuigd dat vrouwen in het algemeen slecht rijden, er zijn wel wat meer vrouwen die het wat minder kunnen, dat kan, maar niet alle vrouwen over een kam scheren aubwel hebben ze vaak een herkenningsvermogen van een pinda, eentje vond mijn auto lijken op een primera, eeehhhh what?
![]()
Trouwens, ik zie liever een vrouw die wat slechter kan inparkeren dan een opgefokte ricer die zijn golf in de prak rijdt en mensen daarin meeneemt, just my 2 cents.
Wat ik wel vaak zie dat aardig wat vrouwen niet willen/kunnen aanpassen aan een andere auto, ik liet er een rijden in mijn S8, zij was gewend om het gas in te trappen in haar eigen auto (peugeot 206) en deed dat dus ook in mijn auto, wat resulteerde in een vliegende auto en wat geschreeuw dat mijn auto niet goed op het gas reageert en veel te happig reageert.
Verkapte 'kijk mij eens een snelle auto hebben' postquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:21 schreef eXplorer1 het volgende:
Wat ik wel vaak zie dat aardig wat vrouwen niet willen/kunnen aanpassen aan een andere auto, ik liet er een rijden in mijn S8, zij was gewend om het gas in te trappen in haar eigen auto (peugeot 206) en deed dat dus ook in mijn auto, wat resulteerde in een vliegende auto en wat geschreeuw dat mijn auto niet goed op het gas reageert en veel te happig reageert.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
Sommige zijn wel echt slecht jaOoit eens op een personeelsuitje zaten we met z'n vieren in de Landcruiser V8 van één van de partners op weg naar Oostenrijk, om de beurt een stuk rijden. Secretaressedoos was aan de beurt. Doos trapt het gas diep in, we vliegen als een malle over de snelweg, iedereen inhalend. Het gesprek dat daarop volgde ging als volgt:
Partner: "Nou nou, iets minder snel mag ook wel hoor".
Doos: "Ja maar ik rij toch keurig 120?"
Partner: "Dit is een mijlenteller..."
Trieste zaak dat dat gebeurtquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:13 schreef Anne het volgende:
e schuld van de mannen die hun handjes niet thuis kunnen houden
Denk dat je nu zelf toch ook aardig over één kam scheertquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:21 schreef eXplorer1 het volgende:
Dat is ook gewoon een kwestie van vaker in een andere auto rijden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:21 schreef eXplorer1 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Die mannen hebben gelijk. Ik heb geen rijbewijs dus ik kan niet rijden.
Fixed.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Die mannen hebben gelijk. Ik heb geen rijbewijs dus ik kan mag niet rijden.
Weet niet hoe oud je bent, maar een rijbewijs is een verrijking voor de vrouwquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Die mannen hebben gelijk. Ik heb geen rijbewijs dus ik kan niet rijden.
Ik ben al een ouwe taart. Ik fiets altijd. Het is soms lastiger (vervoer van spullen) maar waar een wil is, is een fietspad.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:03 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Weet niet hoe oud je bent, maar een rijbewijs is een verrijking voor de vrouw
Oei, dan val je een beetje buiten de doelgroep van TS...quote:
Doelgroep? Ik kan toch rijles nemen? Ik kijk toch nog niet tegen de onderkant van een grafsteen aan?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:07 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Oei, dan val je een beetje buiten de doelgroep van TS...
TS kickt op meisjes van onder de 20 die kunnen rijden...quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Doelgroep? Ik kan toch rijles nemen? Ik kijk toch nog niet tegen de onderkant van een grafsteen aan?
Ohw!quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
TS kickt op meisjes van onder de 20 die kunnen rijden...
Ja, vind het geil dat jonge meisjes dingen kunnen die ik niet kan zoals autorijden en studerenquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
TS kickt op meisjes van onder de 20 die kunnen rijden...
quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
Fixed... (en zo snel is hij niet trouwens)quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij eens een snelle auto hebben' post
En mijn ervaring is voornamelijk dat vrouwen voorzichtiger rijden. Mijn vriendin is soms zó voorzichtig dat ik denk.... oh my gaawwd geef gewoon een beetje gas, kom op, dat overleven we heus wel.
Daarentegen neem ik soms door mijn ongeduld onnodig risico's, dus ja.... de balans ligt in het midden denk ik
Truequote:Op dinsdag 21 april 2015 11:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een kwestie van vaker in een andere auto rijden.
Ik rij maandelijks toch wel een keer in een andere auto en daardoor kan ik met vrijwel alles direct wegrijden zonder horten en stoten.
Mijn moeder kreeg vroeger mijn CRX bijvoorbeeld niet van de plek; terwijl ze niet slecht rijdt ofzo. Maar ze rijdt gewoon vrijwel alleen in haar eigen auto.
misschien wat ongelukkig geformuleerd maar ik scheer ze (jullie) absoluut niet over een kam.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk dat je nu zelf toch ook aardig over één kam scheert![]()
Niks mis mee, maar zeg dan niet 2 regels eerder dat anderen dat niet moeten doen.
Tuurlijk, krijg je steeds weer die niet-kloppende voorbeelden van dat vrouwen niet kunnen rijdenquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik zit nog steeds in de weekenden regelmatig op de weg (afgelopen weekend ook weer bijna 300 km gedraaid in 2 dagen) en het valt mij op dat als er auto's zijn die rare dingen doen dit 9 van de 10 keer een vrouw is. En hiermee bedoel ik slingeren, niet opletten voor het stoplicht, onnodig links hangen (alhoewel een man van 55+ in een dikkere C klasse, 3 Serie o.i.d. daar vaak ook erg goed in is), bellen achter het stuur, voorrang nemen waar je dat niet hebt (weer dat bellen), dicht op een vrachtwagen zitten en paniekerig zijn omdat je niet meer ertussen komt...
Mannen daarentegen: Door je heen willen terwijl je al 130 rijdt waar je 100 mag en ook aan het inhalen bent, te hard rijden, een gaatje gebruiken dat er eigenlijk niet is, name it.
Een mooi praktijkvoorbeeld daarvan is toch altijd het gedrag op de binnendoorweggetjes hier. Meeste auto's die voor iedere tegenligger in de remmen en in de berm gaan (met een snelheid van bijna 0), hebben een vrouwelijke bestuurder. Die rijden ook strak de maximale snelheid, waar de mannen over het algemeen harder doorrijden: wederom, nog steeds op je bumper zitten als je al vmax + 20 doet en in je achterbak kruipen op het moment dat je bij zwakkere weggebruikers het tempo eruit haalt (je gaat niet met 80 langs fietsers. Maar je hebt altijd uitzonderingen, tijdje terug zat ik achter een vrouw in een A6 station met lege paardentrailer achter d'r gat die gewoon serieus doorreed (vmax + 20-30). En bij de Karwei maandje terug een man die 5x zijn leenaanhangertje bijna in zijn bumper had zitten omdat deze schaarde...
Hoezo, "niet kloppend"? Was jij erbij dan? Lijkt me sterk, aangezien je niet eens een rijbewijs hebt..quote:Op woensdag 22 april 2015 10:03 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Tuurlijk, krijg je steeds weer die niet-kloppende voorbeelden van dat vrouwen niet kunnen rijden
Dat wel, maar ik rij nooit.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:07 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hoezo, "niet kloppend"? Was jij erbij dan? Lijkt me sterk, aangezien je niet eens een rijbewijs hebt..
Vrouw: er zit water in de carburateurquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
Sommige zijn wel echt slecht jaOoit eens op een personeelsuitje zaten we met z'n vieren in de Landcruiser V8 van één van de partners op weg naar Oostenrijk, om de beurt een stuk rijden. Secretaressedoos was aan de beurt. Doos trapt het gas diep in, we vliegen als een malle over de snelweg, iedereen inhalend. Het gesprek dat daarop volgde ging als volgt:
Dat ook. De zus van een vriend van me dacht dat de motor (van een Volvo 240) achterin zat. Waarom? "Dit is toch de uitlaat? Nou, die zit aan de achterkant, dus daar zal de motor ook wel zitten"..quote:Op woensdag 22 april 2015 10:17 schreef FoXje het volgende:
Vrouwen hebben geen technische kennis. Daarom kunnen ze niet rijden.
Dat topicquote:Op woensdag 22 april 2015 10:09 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik rij nooit.
KLB / Rijbewijs gehaald
Verhalen uit je directe omgeving......?quote:Op woensdag 22 april 2015 10:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat ook. De zus van een vriend van me dacht dat de motor (van een Volvo 240) achterin zat. Waarom? "Dit is toch de uitlaat? Nou, die zit aan de achterkant, dus daar zal de motor ook wel zitten"..
En dan heb je nog de dames die nog even naar de garage rijden omdat er een enorme rode STOP-lamp brandt op het dashboard, dames die klagen dat de auto een raar geluid maakt (voorband lek, he-le-maal aan gort gereden, de rook slaat eraf), en natuurlijk de schades aan bumpers en dorpel, van voor tot achter (waarom zou je ook stoppen wanneer je iets raakt..)
Heb vroeger in een garage gewerktquote:Op woensdag 22 april 2015 10:32 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Verhalen uit je directe omgeving......?
Dat ook, het staat er nota bene gewoon op. Alhoewel de 710-dop ook een bekende isquote:Wat mij ook altijd verbaast is dat er vrouwen én mannen de vloeistoffen verwisselen waar het in moet......
Dat zijn uitzonderingen, niet representatief voor de gewone vrouw (die wel kan rijden)quote:Op woensdag 22 april 2015 10:36 schreef eXplorer1 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rblok_met_water.html
Dat impliceer ik niet, dat begrijp je natuurlijk ook wel.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:40 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat zijn uitzonderingen, niet representatief voor de gewone vrouw (die wel kan rijden)
Oh ja. Dát is een uitzondering. Maar wanneer jij één keer bij een vrouw in een auto zit die toevallig wel kan rijden, en dan is dat volgens jou dan wel representatief. Vreemd, heel vreemd..quote:Op woensdag 22 april 2015 10:40 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat zijn uitzonderingen, niet representatief voor de gewone vrouw (die wel kan rijden)
quote:Op woensdag 22 april 2015 10:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh ja. Dát is een uitzondering. Maar wanneer jij één keer bij een vrouw in een auto zit die toevallig wel kan rijden, en dan is dat volgens jou dan wel representatief. Vreemd, heel vreemd..
Je moet wel durven om bij een 21-jarige meid in een Seicento te zittenquote:Op donderdag 25 december 2014 18:25 schreef NieuweNier het volgende:
Ik bedoel fiat 500 tegen een suv
► Fiat 500 vs Audi Q7 - CRASH TEST:
Golf tegen suvs
VW Golf vs Volvo XC90 - Crash Test - ADAC.flv:
Ik bedoel je zit niet comfortabel in de golf. Maar de consequenties zijn veel kleiner.
Ik zag dat topic net, ik had beter niet kunnen reagerenquote:Op woensdag 22 april 2015 10:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh ja. Dát is een uitzondering. Maar wanneer jij één keer bij een vrouw in een auto zit die toevallig wel kan rijden, en dan is dat volgens jou dan wel representatief. Vreemd, heel vreemd..
Tsja. Als je zelf zo'n onzeker bang vogeltje bent achter het stuur is het inderdaad maar het beste om haar dan maar te laten rijden.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:49 schreef Erno-BE het volgende:
Je moet wel durven om bij een 21-jarige meid in een Seicento te zitten
aahh een soort Sue Perkins, but this one is actually very hotquote:
Wat een onzin post dit. Er zijn genoeg mannen die ook nul komma nul technische kennis hebben over hun auto, maar er wel bijna elke dag mee rijdenquote:Op woensdag 22 april 2015 10:17 schreef FoXje het volgende:
Vrouwen hebben geen technische kennis. Daarom kunnen ze niet rijden.
Nee.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat een onzin post dit. Er zijn genoeg mannen die ook nul komma nul technische kennis hebben over hun auto, maar er wel bijna elke dag mee rijden
Klopt, maar dat zijn allemaal homo's.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat een onzin post dit. Er zijn genoeg mannen die ook nul komma nul technische kennis hebben over hun auto, maar er wel bijna elke dag mee rijden
Dit.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:40 schreef DonJames het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zijn allemaal homo's.
Ja nu nuanceer je het al heel anders he.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:41 schreef FoXje het volgende:
[..]
Als je niet snapt hoe een auto ONGEVEER werkt zul je niet goed kunnen rijden.
Dat is dan een kwalijke zaak!quote:Op woensdag 22 april 2015 15:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja nu nuanceer je het al heel anders he.
In je vorige post zei je "vrouwen hebben geen technische kennis, daarom kunnen ze niet rijden"
Natuurlijk moet je snappen hoe een auto werkt wat betreft het rijden, dus sturen, gas/rem schakelen etc... maar "technische kennis" als in, wijs jij me maar even aan waar de remvloeistof zit, zullen ook heel veel mannelijke autobestuurders met hun bel vol tanden staan hoor.
Alleen vmbo-dozen weten dat antwoord niet, maar gelukkig zijn veel vrouwen intelligenterquote:Op donderdag 23 april 2015 09:37 schreef T42 het volgende:
Hoeveel km rij je in een uur als je 100kmh rijd? Youtube die maar eens met mijl
no-way? bron?quote:Op donderdag 23 april 2015 10:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Alleen vmbo-dozen weten dat antwoord niet, maar gelukkig zijn veel vrouwen intelligenter
De meerderheid op de uni is vrouwquote:
Dat klopt. Alleen jammer dat ze niet kunnen rijden.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Alleen vmbo-dozen weten dat antwoord niet, maar gelukkig zijn veel vrouwen intelligenter
Kunnen ze wel, beter dan jij.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:27 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen jammer dat ze niet kunnen rijden.
Dat is een uitzondering op de regelquote:Op donderdag 23 april 2015 19:04 schreef Klonk het volgende:
Bij mij thuis is die stelling 100% correct, wetenschappelijk bewezen
Vriendinlief ziet niet zo goed aan 1 oog dus die heeft geen rijbewijs
Ach, het zal altijd een welles nietus discussie blijven verder, ben beroepsmatig onderweg en zie mannen veelal wat agressiever rijden en vrouwen doen wat vaker simpele dingen, geen wetenschappelijk bewijs, gewoon wat ik zie.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:45 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat is een uitzondering op de regel
Ik weet alleen niet hoe een 777 eruit ziet, maar als mannen zo denigerend praten over dat vrouwen niet kunnen rijden worden ze vanzelf onzeker wat de rijkunsten niet ten goede komt.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:22 schreef NightFlight het volgende:
Ken anders best een aantal dames die behoorlijk netjes een 777 besturen. Telt dat ook mee?
Ze wilde eigenlijk recht vooruit rijden.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:17 schreef Mehari het volgende:
Net hier voor de deur, de buurvrouw die in 1 vloeiende beweging de Peugeot met paardentrailer achteruit de bocht omzet.
Zie je wel, ze kunnen het welquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:17 schreef Mehari het volgende:
Net hier voor de deur, de buurvrouw die in 1 vloeiende beweging de Peugeot met paardentrailer achteruit de bocht omzet.
Dat zijn uitzonderingen, 99% van de vrouwen rijdt wel goedquote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:29 schreef T42 het volgende:
http://nos.nl/artikel/203(...)asfaltweg-kapot.html
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:29 schreef T42 het volgende:
quote:De wegenbouwers wisten haar te stoppen en pakten haar autosleutel af. De vrouw probeerde daarop alsnog te vluchten. Ze wilde met een balpen haar auto opnieuw starten.
Als ze de correcte brandstof ten minste kunnen vinden...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:32 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat zijn uitzonderingen, 99% van de vrouwen rijdt wel goed
Paardenmutsen zijn een bijzondere soort.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:17 schreef Mehari het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:29 schreef T42 het volgende:
Nogmaals dat zijn uitzonderingen. De meeste vrouwen weten wel dat ze moeten inhalen en daarna naar rechts moeten.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:34 schreef Deskjet het volgende:
Vrouwen maken wel van die typische fouten waarvan je als man totaal niet snapt waarom je ze in godsnaam maakt. Over je positie op de weg bijvoorbeeld.
Situatie:
De A1 bij Utrecht met de spitsstrook open. Drie rijstroken samen. Zondagmiddag, dus niet echt druk op de weg en daarom wordt op de linkerstrook wel vlot doorgereden.
Een vrachtwagen rijdt met 90km/uur op de spitsstrook. Er naast rijdt een vrouw met een truttenschudder met exact dezelfde snelheid (90km/uur) op de middelste rijstrook. De achterkant van haar auto gelijk aan die van de vrachtwagen en vormt een soort van roadblock hiermee. Hier blijft ze langdurig rijden.
Vrouw in kwestie vindt dit blijkbaar een prima positie op de weg en valt de talloze ankerende achterliggers niet op die met moeite haar kunnen inhalen via de linkerrijstrook. Realiseert zich totaal niet dat ze een veiligheidsprobleem creëert voor andere weggebruikers en haarzelf! En dan is ze niet eens schuldig als een automobilist haar van achteren aanrijdt!
quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:12 schreef mstx het volgende:
[..]
KLB / Rijbewijs gehaald
zou het?
Het percentage mannen dat goed rijdt ligt al beduidend lager dan 99%, dus het percentage vrouwen dat goed rijdt ligt zeker lager.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:32 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat zijn uitzonderingen, 99% van de vrouwen rijdt wel goed
Veel vrouwen zijn niet geïnteresseerd in auto's en willen er zo min mogelijk voor betalen, daarom rijden ze in een kleine auto. Het is niet zo dat ze geen grote auto kunnen rijden maar meer financiële redenen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het percentage mannen dat goed rijdt ligt al beduidend lager dan 99%, dus het percentage vrouwen dat goed rijdt ligt zeker lager.
Overigens is het formaat van de auto over het algemeen een aardige leidraad, waarbij mensen die een kleine auto rijden omdat dat "zo lekker makkelijk parkeren" is het ergst zijn, van die types die met een Aygo meer ruimte nodig hebben dan een ander met een XC70...
Haha. Subtiel. Dat kan ik waarderen.quote:
Dat valt tegen, zeker bij een geopende spitsstrook als de vluchtstrook de spitsstrook wordt, want dan moeten ze over de ononderbroken streep, en dat mag nietquote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:51 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nogmaals dat zijn uitzonderingen. De meeste vrouwen weten wel dat ze moeten inhalen en daarna naar rechts moeten.
A28, dan reed je achter m'n huis langsquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:02 schreef Deskjet het volgende:
[..]
Haha. Subtiel. Dat kan ik waarderen.Ben daar niet dagelijks. Ik kwam vanuit Utrecht ri Amersfoort. A1 zal het niet geweest zijn..
Als je met een Aygo meer ruimte nodig hebt dan met een XC70 en je koopt zo'n klein hok omdat het "lekker makkelijk parkeren" is, dan kun je gewoon niet rijden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:00 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Veel vrouwen zijn niet geïnteresseerd in auto's en willen er zo min mogelijk voor betalen, daarom rijden ze in een kleine auto. Het is niet zo dat ze geen grote auto kunnen rijden maar meer financiële redenen.
Jep, dat is deze TS.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:03 schreef zarGon het volgende:
Dan moeten ze meer rijden en de mannen moeten niet zo arrogant zijn om zijn vrouw niet achter het stuur te latenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat valt tegen, zeker bij een geopende spitsstrook als de vluchtstrook de spitsstrook wordt, want dan moeten ze over de ononderbroken streep, en dat mag niet![]()
Maar het gros vindt het vooral maar moeilijk moeilijk moeilijk als ze op de spitsstrook achter een vrachtwagen komen en die moeten gaan inhalen want dan kunnen ze zo moeilijk invoegen tussen het drukke verkeer op de middenbaan
De meeste vrouwen die niet in de grote auto van hun man rijden doen dat niet omdat ze er niet in willen rijden, niet omdat het niet "mag".quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dan moeten ze meer rijden en de mannen moeten niet zo arrogant zijn om zijn vrouw niet achter het stuur te laten
Nou, veel meiden/vrouwen vinden het leuk om zelf te rijden, dat merk ik in mijn eigen omgevingquote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
De meeste vrouwen die niet in de grote auto van hun man rijden doen dat niet omdat ze er niet in willen rijden, niet omdat het niet "mag".
Niet durvenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
De meeste vrouwen die niet in de grote auto van hun man rijden doen dat niet omdat ze er niet in willen rijden, niet omdat het niet "mag".
Kijk eens op een distributiecentrum. Allemaal mannen die een DAF, Scania, etc. met grote trailer vloeiend achteruit zetten.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:17 schreef Mehari het volgende:
Dit dus. Als ik binnendoor achter een auto zit die bij iedere tegenligger zo'n beetje stil gaat staan of juist domweg in het midden blijft rijden bij een tegenligger, is dat 99 van de 100 keer een vrouw in een grote auto. Een Octavia ecodiesel (14% leasehok dus), een Kia crossover, Slopel Zaadfira (alhoewel de bejaarden die daarin rijden ook erg eng zijn), etc.quote:
Nou moet ik eerlijk zeggen dat een klein hok ook echt makkelijker parkeren is. Maar dan heb ik het puur over de kans dat je een plek vindt waar je in past. Ten minste, ik prop hem ergens in waar de auto net aan in past. En waar je met een Aygo net in past, pas je met een XC70 nevernooit in.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je met een Aygo meer ruimte nodig hebt dan met een XC70 en je koopt zo'n klein hok omdat het "lekker makkelijk parkeren" is, dan kun je gewoon niet rijden.
Maar traag rijden op een linker rijstrook doen mannen ook wel eens hoor...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:34 schreef Deskjet het volgende:
Vrouwen maken wel van die typische fouten waarvan je als man totaal niet snapt waarom je ze in godsnaam maakt. Over je positie op de weg bijvoorbeeld.
Situatie:
De A1 bij Utrecht met de spitsstrook open. Drie rijstroken samen. Zondagmiddag, dus niet echt druk op de weg en daarom wordt op de linkerstrook wel vlot doorgereden.
Een vrachtwagen rijdt met 90km/uur op de spitsstrook. Er naast rijdt een vrouw met een truttenschudder met exact dezelfde snelheid (90km/uur) op de middelste rijstrook. De achterkant van haar auto gelijk aan die van de vrachtwagen en vormt een soort van roadblock hiermee. Hier blijft ze langdurig rijden.
Vrouw in kwestie vindt dit blijkbaar een prima positie op de weg en valt de talloze ankerende achterliggers niet op die met moeite haar kunnen inhalen via de linkerrijstrook. Realiseert zich totaal niet dat ze een veiligheidsprobleem creëert voor andere weggebruikers en haarzelf! En dan is ze niet eens schuldig als een automobilist haar van achteren aanrijdt!
Viel hij het meest in de categorie man of in de categorie bejaard (waarbij de categorie man langzaamaan verschroppeld is?). Of was er een telefoon in het spel?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:24 schreef Fien1989 het volgende:
En ja, ik wist zeker dat het een man was, want toen ik opzij keek zag ik een typisch mannenhoofd met echte baard
Het was geen bejaarde, ik schat dat het een man van eind 30/begin 40 was. En ik zag geen telefoon, toen ik 'm voorbij reed bij het uitvoegen zat hij met beide handen aan het stuurquote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Viel hij het meest in de categorie man of in de categorie bejaard (waarbij de categorie man langzaamaan verschroppeld is?). Of was er een telefoon in het spel?
Zie je filmpje nu pas. Lekkere slaaprijder dus. Pannekoek.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:27 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Het was geen bejaarde, ik schat dat het een man van eind 30/begin 40 was. En ik zag geen telefoon, toen ik 'm voorbij reed bij het uitvoegen zat hij met beide handen aan het stuur
Die TS is een man, ongelooflijk stomme actie, neemt niet weg dat mannen kneuzen zijn achter het stuurquote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:25 schreef Sloggi het volgende:
PTA / Ongelofelijk stom, benzine in dieselauto gegooid.
QED
Je hebt niet eens de moeite genomen de eerste twee zinnen van de OP te lezen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:19 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Die TS is een man, ongelooflijk stomme actie, neemt niet weg dat mannen kneuzen zijn achter het stuur
Op een dc zijn er ook zat vrouwen die gewoon een combi wegprakken tegen een dock alsof het niets is.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:04 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Kijk eens op een distributiecentrum. Allemaal mannen die een DAF, Scania, etc. met grote trailer vloeiend achteruit zetten.![]()
In een koekblik.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:04 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nou, veel meiden/vrouwen vinden het leuk om zelf te rijden, dat merk ik in mijn eigen omgeving
Maar lang niet zo veel als mannen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:36 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Op een dc zijn er ook zat vrouwen die gewoon een combi wegprakken tegen een dock alsof het niets is.
Altijd he. Je zult haar partner maar zijn...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Leandra heeft de wijsheid weer in pacht, hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |