Oh dus toch!quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:11 schreef Erno-BE het volgende:
Veel mannen beweren dat vrouwen niet kunnen rijden. Dit is volstrekte bullshit.
Mag ik me als man ook bij onna-onna verzekeren?quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:11 schreef Erno-BE het volgende:
Vrouwen betalen minder premie voor een autoverzekering
Fixedquote:Op dinsdag 21 april 2015 07:11 schreef Erno-BE het volgende:
Veel mannen beweren dat vrouwen niet kunnen rijden. Dit is volstrekt conform de realiteit. Vrouwen betalen minder premie voor een autoverzekering dan mannen doordat ze juist minder schade hebben, maar dat zij door hun slechte rijkunsten veel schade bij andere weggebruikers veroorzaken wordt helaas niet meegenomen in de premie.
Waarom val ik steeds vaker niet in een doelgroep. Ik word oud.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:03 schreef zarGon het volgende:
Jij bent die gast met een obsessie voor meerijden in de auto van een meid onder de 20, toch?
Oh ja, nu kan ik je geen draai meer om je oren geven.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oh ja, uitzonderingen voorbehouden natuurlijk
quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh ja, nu kan ik je geen draai meer om je oren geven.
Ik ook niet. Ik heb genoeg vrouwen gezien die een stuk beter kunnen rijden dan mij.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom val ik steeds vaker niet in een doelgroep. Ik word oud.
En om op de OP te reageren: die mannen neem ik dus niet serieus.
KLB / Meisjes uit 1993 die nog geen rijbewijs hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:03 schreef zarGon het volgende:
Jij bent die gast met een obsessie voor meerijden in de auto van een meid onder de 20, toch?
Ik heb nog niet alles aangeklikt, maar op dit moment vind ik TS steeds creepier worden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:12 schreef mstx het volgende:
[..]
KLB / Meisjes uit 1993 die nog geen rijbewijs hebben
KLB / Meiden die lang over hun rijbewijs doen.
KLB / Nooit je droomvrouw kunnen ontmoeten
KLB / Rijbewijs gehaald
KLB / Gedroomd over Roadtrip
KLB / Nieuwe droomvrouw niet weten te benaderen tijdens schoolfees
ONZ / Waarom ik graag bij een meisje in de auto wil zitten?
KLB / Te weinig vrouwen achter het stuur
zou het?
Ik vind het geil dat vrouwen dingen kunnen die ik niet kan zoals studeren en autorijden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:03 schreef zarGon het volgende:
Vergeet fatsoenlijke topics openen niet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:28 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik vind het geil dat vrouwen dingen kunnen die ik niet kan zoals studeren en autorijden.
De pohi van een jaar geleden is niet representatief meer.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:12 schreef mstx het volgende:
[..]
KLB / Meisjes uit 1993 die nog geen rijbewijs hebben
KLB / Meiden die lang over hun rijbewijs doen.
KLB / Nooit je droomvrouw kunnen ontmoeten
KLB / Rijbewijs gehaald
KLB / Gedroomd over Roadtrip
KLB / Nieuwe droomvrouw niet weten te benaderen tijdens schoolfees
ONZ / Waarom ik graag bij een meisje in de auto wil zitten?
KLB / Te weinig vrouwen achter het stuur
zou het?
Terwijl zij parkeert natuurlijk, daar geilt TS opquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:35 schreef DonJames het volgende:
TS heeft een 20-jarige prostituee gehuurd om zich door haar rond te laten rijden in een Seicento terwijl hij zich aftrekt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |