AHquote:Op maandag 20 april 2015 18:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Allemaal rotzooi in de aanbieding hier.
Soesjes, tompoucen, snackbroodjes, mona pudding..RIP Surge.
Geen choco soesjes helaas
Het ging hier om een C1000.quote:
Oh haha de AH heeft weer route 99 weken.quote:Op maandag 20 april 2015 19:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het ging hier om een C1000.
Maar AH is ook wel ok.
Tuurlijk welquote:Op maandag 20 april 2015 18:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
dus hun dood boeit niet? Kortzichtig wel
Oh, goed om te weten, kan ik mijn supermarkten route weer eens doenquote:Op maandag 20 april 2015 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh haha de AH heeft weer route 99 weken.
Ik ga donderdag even deo en douchegel in slaan van het merk FA. Normaal 3 euro/3,19 per stuk, nu 99 centquote:Op maandag 20 april 2015 19:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, goed om te weten, kan ik mijn supermarkten route weer eens doen
Ja is ook bij C1000 nuquote:Op maandag 20 april 2015 19:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga donderdag even deo en douchegel in slaan van het merk FA. Normaal 3 euro/3,19 per stuk, nu 1 euroEn nog meer dingen inslaan. Denk dat ik echt zoveel korting heb de kassa
Ik ga donderdag rondje Albert Heijn doen en daarna richting de Boniquote:Op maandag 20 april 2015 19:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja is ook bij C1000 nu
Nu gaat het wel lonen om een dagje uit te trekken om meerdere supermarkten af te gaan.
Boni? Dat klinkt..lokaal.quote:Op maandag 20 april 2015 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga donderdag rondje Albert Heijn doen en daarna richting de Boni
Ja ook niet echt super geweldige supermarkt. Ik ga er amper heen maar ze hebben mijn favoriete cola in de aanbieding en nog wat dingenquote:
Cherry of Vanilla?quote:Op maandag 20 april 2015 19:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook niet echt super geweldige supermarkt. Ik ga er amper heen maar ze hebben mijn favoriete cola in de aanbieding en nog wat dingen
Die fiets ziet er nog redelijk goed uit volgens mij.quote:Op maandag 20 april 2015 19:32 schreef Amoeba het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)rgang+Eindhoven.aspx
Die vent had z'n kruisband gescheurd. Echt een mongool inderdaad
Ik snap die bierfietsen echt niet.quote:Op maandag 20 april 2015 19:32 schreef Amoeba het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)rgang+Eindhoven.aspx
Die vent had z'n kruisband gescheurd. Echt een mongool inderdaad
Kan me er wel wat bij voorstellen in het centrum van de stad enzo. Beetje overal kunnen kijken en iedereen ziet jouquote:Op maandag 20 april 2015 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap die bierfietsen echt niet.
Ja, haha, een hilarisch idee, en nou opbokken van de openbare weg met die onveilige rommel.
Dat maakt het helaas nog geen goed idee. Zelfs al drinkt de bestuurder zelf niet.quote:Op maandag 20 april 2015 19:47 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Kan me er wel wat bij voorstellen in het centrum van de stad enzo. Beetje overal kunnen kijken en iedereen ziet jou
En dat ie dan stiekem op pa's werk laptop zatquote:Op maandag 20 april 2015 19:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Kijk een filmpje, doen mensen zich voor als Twitch support, en laten ze 1 of ander kind System32 verwijderen, z'n laptop in water dompelen en heb dan in de oven doen![]()
![]()
![]()
ewwquote:
laptop van z'n moeder volgen 'm.quote:Op maandag 20 april 2015 19:53 schreef jodelahity het volgende:
[..]
En dat ie dan stiekem op pa's werk laptop zat
Je mag het filmpje ook met ons (of mij) delenquote:Op maandag 20 april 2015 19:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
eww
[..]
laptop van z'n moeder volgen 'm.
Duurt 23 minuten, maar als je wil kan ik 'm ff droppen.quote:Op maandag 20 april 2015 19:56 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je mag het filmpje ook met ons (of mij) delen
Ik kijk liever 23 minuten iets dan iemand te horen over hoe geweldig het wel niet is zonder het te kunnen zien jaquote:Op maandag 20 april 2015 19:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Duurt 23 minuten, maar als je wil kan ik 'm ff droppen.
would hire 10/10quote:Op maandag 20 april 2015 20:11 schreef jodelahity het volgende:
I am a hacker now xd Jezus dit is zo slecht gewoon xd
Wel bedankt voor het delen, maar je bent een vreselijk persoon dat je dit soort dingen leuk vindt xdquote:
geen probleem en sorry ik vind het leuk als andere mensen lijden.quote:Op maandag 20 april 2015 20:15 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Wel bedankt voor het delen, maar je bent een vreselijk persoon dat je dit soort dingen leuk vindt xd
Ik ook, maar dat ik vreselijk ben maakt jou niet minder vreselijk tochquote:Op maandag 20 april 2015 20:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
geen probleem en sorry ik vind het leuk als andere mensen lijden.
We zijn gewoon beiden liev k.quote:Op maandag 20 april 2015 20:17 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat ik vreselijk ben maakt jou niet minder vreselijk toch
Einde vond ik wel het lulligste trouwens
Dat ze het zo inwrijven en hem nog extra dom willen laten voelen, kon ook zonderquote:Op maandag 20 april 2015 20:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
We zijn gewoon beiden liev k.
Welk einde? De xbox? Of dat het live was?
Eens, maar uiteindelijk was het ook gewoon een achterlijk kind.quote:Op maandag 20 april 2015 20:22 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat ze het zo inwrijven en hem nog extra dom willen laten voelen, kon ook zonder
én hij had geen 30 cmquote:Op maandag 20 april 2015 20:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eens, maar uiteindelijk was het ook gewoon een achterlijk kind.
quote:Op maandag 20 april 2015 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
Is er nog wat te doen of te zien vanavond?
Sell-outs.quote:Op maandag 20 april 2015 21:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Nu al een reclame met een nummer uit The Prodigy' nieuwe album
quote:
Lekkerquote:Op maandag 20 april 2015 22:08 schreef jodelahity het volgende:
Ik ben hier ook met een rood wijntje, want ik ben gay
Goed goed, met jou?quote:
Ik ben geen manquote:
"Nais naisz" zoals jij dat zegtquote:
ej das privéquote:Op maandag 20 april 2015 22:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Nais naisz" zoals jij dat zegt
Vrouwen kunnen toch technisch gezien ook homoseksueel zijn.. Maar ja als je in spreektaal wil vervallen dan wordt het lesbo jaquote:
Precies. Want een wijntje maakt me ook gelijk homoseksueel.quote:Op maandag 20 april 2015 22:10 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen toch technisch gezien ook homoseksueel zijn.. Maar ja als je in spreektaal wil vervallen dan wordt het lesbo ja
Ik kom niet onaangekondigd zomaar langsquote:
Okeeee... hoe komt dat?quote:Op maandag 20 april 2015 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Precies. Want een wijntje maakt me ook gelijk homoseksueel.
quote:Op maandag 20 april 2015 22:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kom niet onaangekondigd zomaar langs
Ja weenie aids ofzoquote:
quote:Op maandag 20 april 2015 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
rustig he ouwe anders geen vreten
Oja?quote:Op maandag 20 april 2015 22:27 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Zoiets is nog best wel oke, moet je geen grapjes over maken
geen grap hoor, meesterlijke muziekquote:Op maandag 20 april 2015 22:27 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Zoiets is nog best wel oke, moet je geen grapjes over maken
Ik vind dat dat soort TT's verboden moeten worden.quote:
Ik vind dat jij verboden moet worden.quote:Op maandag 20 april 2015 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind dat dat soort TT's verboden moeten worden.
Dat mag je vinden gelukkigquote:
Fissaquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
Stel je voor dat mensen dit allemaal serieus nemen.
quote:Op maandag 20 april 2015 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil ook wel eens iets serieus nemen.
quote:
Dude hahaquote:Op maandag 20 april 2015 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
Eens kijken wat voor weer het wordt morgen.
Alohaquote:
''man''quote:Op maandag 20 april 2015 22:57 schreef Monopoly het volgende:
Wietparkiet zou ik raken. Aardige man, aardige moeder, 8/10
Dat is waar. Je bent pas een man als je een baksteen door een politiebureau hebt gegooid. En als je een over datum octopus in het gezicht smeert van een hoofdconducteur op de lijn Schin-op-Geul naar Kerkrade. Dan pas ben je een man.quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 23:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is waar. Je bent pas een man als je een baksteen door een politiebureau hebt gegooid. En als je een over datum octopus in het gezicht smeert van een hoofdconducteur op de lijn Schin-op-Geul naar Kerkrade. Dan pas ben je een man.
Wij zijn dat. Wij weten hoe het is om op het randje van de wet te leven
Ooit wel eens z,on kansloze Limbo verkracht met een Belgisch treinkaartje ? Dan voel je je goed als die al kotsend Heerlen binnenloopt met zijn kontgat met een afmeting van 2 bij 2quote:Op maandag 20 april 2015 23:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is waar. Je bent pas een man als je een baksteen door een politiebureau hebt gegooid. En als je een over datum octopus in het gezicht smeert van een hoofdconducteur op de lijn Schin-op-Geul naar Kerkrade. Dan pas ben je een man.
Sjin city, of all placesquote:Op maandag 20 april 2015 23:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
#unitweetsquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:13 schreef Amoeba het volgende:
Deze vent kan z'n hoorcollege niet boeiend brengen.
Nee, ga weg.quote:
quote:
Hoezo dat eigenlijk?quote:
echt he, zo onvriendelijk weer..quote:
quote:
omdat kleutertjes zich niet weten te gedragenquote:
dat is wel heel extreemquote:
Het enige wat users doen die alleen maar in KLB komen is zeuren, zeiken, zaniken.quote:
US - Geen kritiek op US user fotosquote:
je zou er zo tussen passenquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het enige wat users doen die alleen maar in KLB komen is zeuren, zeiken, zaniken.Daar word ik zo depressief van.
alsof er iemand uit us in de us sc zatquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:55 schreef wise het volgende:
[..]
US - Geen kritiek op US user fotos
OUD - Geen kritiek op OUD kinder fotos
Bij mij zit het niet in mijn bloed, bij hun wel.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:55 schreef gianni61 het volgende:
alsof er iemand uit us in de us sc zat
die was al maanden dood
omdat klb sc 24 uur op slot zitquote:
Lol, gaat lekker met FOK! Bij mededelingen staan alleen maar moderators die stoppenquote:
hoezo zit tie aan een riem¿quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:41 schreef RadioSlut het volgende:
Niet mijn kat maar check dat smoelwerk dan.
[ afbeelding ]
Hojquote:
Ja gaat wel.quote:
zijn misschien bang dat die weg loopt.quote:
Is geen Maine Coon, is een mengelmoesje van 2 rassen had ik gehoordquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn misschien bang dat die weg loopt.
al zijn main coones daar over het algemeen te lui voor
lijkt er wel vrij veel opquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:48 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Is geen Maine Coon, is een mengelmoesje van 2 rassen had ik gehoord
Ah bah dat is kutt : ((((quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hoj
[..]
Ja gaat wel.
Last van mn buik en de telefoon die ik nu heb is ook al naar de klote aan het gaanheel blij
Jaa eigenlijk wel goed! Keelontsteking is weer over, dus ik ben een blij man.quote:
Ik vind van niet. Deze kat heeft een fijner gezichtje.quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:48 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ah bah dat is kutt : ((((
[..]
Jaa eigenlijk wel goed! Keelontsteking is weer over, dus ik ben een blij man.
oke, hij/zij lijkt dan veel op de 2 die mn ouders hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:53 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Deze kat heeft een fijner gezichtje.
Ja!quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:05 schreef RadioSlut het volgende:
Ohja mn taart is geluktWie wilt er een stukje?
Kan helaas geen foto sturen
Citroentaartquote:
Oei dat klinkt lekkerquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:07 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Citroentaart![]()
Kwark gemengd met banketbakkersroom (zelfgemaakt) met citroensap erdoorheen.
Wat gespot?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:07 schreef politiekman het volgende:
Heb je nog een beetje gespot de laatste tijd?
bezorg je ook?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:05 schreef RadioSlut het volgende:
Ohja mn taart is geluktWie wilt er een stukje?
Kan helaas geen foto sturen
Ik vind niks meer leukquote:
Jammerquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik vind niks meer leukZag gister nog een leuk treintje voorbij rijden en ik had zoiets van: meh. Beetje een dipje waarschijnlijk.
Er zitten echt iets van 8 eieren in, alleen al in de bodem 5quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:08 schreef politiekman het volgende:
[..]
Nee dat had ik al vernomen, lekker klinkt het wel
Jawel dat is er zeker wel!quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Er zitten echt iets van 8 eieren in, alleen al in de bodem 5
Is er ook vegan gebak? Of moet je dat allemaal laten staan?
Kom je ook gelijk langs?quote:
http://www.24kitchen.nl/s(...)n/banaan-cashewtaartquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:11 schreef RadioSlut het volgende:
Er zitten echt iets van 8 eieren in, alleen al in de bodem 5 Is er ook vegan gebak? Of moet je dat allemaal laten staan?
Zit helaas op school tot 5 uurquote:
Komt binnenkort wel weer.quote:
Goeden instelling!quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:14 schreef RadioSlut het volgende:
Komt binnenkort wel weer. Het gaat al een heel stuk beter sinds vorige week, en het kan alleen maar beter gaan.
geeft niet, gaat om het gebaarquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:12 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, alleen denk ik niet dat het ten goede komt van de taart.
cripkequote:
GVD cashewnotenquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:12 schreef politiekman het volgende:
[..]
http://www.24kitchen.nl/s(...)n/banaan-cashewtaart
Fucking lekkerquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:14 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
GVD cashewnotenEnige nootjes die ik lust
Wel zondequote:Op dinsdag 21 april 2015 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geeft niet, gaat om het gebaar
[..]
cripke
wat doe jij in venray?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:15 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wel zonde
Maak wel weer een keer taart als ik in Asten of Venray ben, dan scheelt het een boel reizen
wat een k*ttijd. welk vak?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:17 schreef Crip het volgende:
Vandaag weer hard ertegen aan op school. Heb eigenlijk geen school alleen examen die begint om 16:50
Wat ben ik gemotiveerd (doe alles op het laatste moment).
Hoe is het met jullie?
Lekkere tijd.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:17 schreef Crip het volgende:
Vandaag weer hard ertegen aan op school. Heb eigenlijk geen school alleen examen die begint om 16:50
Wat ben ik gemotiveerd (doe alles op het laatste moment).
Hoe is het met jullie?
ah oke, dat is wel wat dichter in de buurt jaquote:
Ja, is hooguit een uurtje of anderhalf rijden naar jou toe?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, dat is wel wat dichter in de buurt ja
zoietsquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:24 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, is hooguit een uurtje of anderhalf rijden naar jou toe?
oh dat weet ik niet, ik reken nooit zo met ov, dat is gewoon altijd slechtquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:33 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maar dat is met openbaar vervoer weer kutter
In Limburg wel helaasquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet, ik reken nooit zo met ov, dat is gewoon altijd slecht
ik denk overal "in de provincies" wel een beetje.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
In Limburg wel helaas
Kan helaas niet anders. geen rijbewijs. :p
Friesland, Groningen, Zeeland, Limburg zijn per definitie bagger. Brabant op een aantal stukken, en voor de rest is het geloof ik allemaal wel goed geregeld.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk overal "in de provincies" wel een beetje.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:44 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Friesland, Groningen, Zeeland, Limburg zijn per definitie bagger. Brabant op een aantal stukken, en voor de rest is het geloof ik allemaal wel goed geregeld.
quote:
Daarom ook: Gooi die randstadmensen in Limburg en importeer de Limburgers naar de Randstad.quote:
hmm, dat gaat niet passen ben ik bangquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Daarom ook: Gooi die randstadmensen in Limburg en importeer de Limburgers naar de Randstad.
Wordt de Randstad een stuk beter van.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Daarom ook: Gooi die randstadmensen in Limburg en importeer de Limburgers naar de Randstad.
Wordt de Randstad een stuk beter van.
Boeiend. Hek eromheen en niet meer naar kijken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat gaat niet passen ben ik bang
Ik moet nog een half uurtje.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gewoon nu al weer vrij
Ik ga lekker in de tuin met school bezig
Ohquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:14 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zit helaas op school tot 5 uur
[..]
Komt binnenkort wel weer.Het gaat al een heel stuk beter sinds vorige week, en het kan alleen maar beter gaan.
Wil niet zeggen dat het een stom idee is.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:53 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wat. Jij woont toch niet in Limburg en in de randstad
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:51 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Boeiend. Hek eromheen en niet meer naar kijken.
Hoezo is het stomquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat het een stom idee is.
Ja, jij zit lekker dicht bij het Ruhrgebied.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich heb ik het prima naar mn zin hier. enige nadeel is dat veel muziek en sport evenementen wel wat verder weg zijn.
al wordt dat ten dele natuurlijk wel opgevangen door duitsland en belgie
Nederlands ;pquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een k*ttijd. welk vak?
hier goed. beetje druk
Ja echt he,quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Lekkere tijd.Veel succes overigens!
ja, een uurtje rijden en ik zit in keulen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:59 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, jij zit lekker dicht bij het Ruhrgebied.
met werkquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Nederlands ;p
Enne? Waar ben je mee bezig?
Laatste 2 gingen goed, andere wat minder. Een 5 voor wiskunde gehaald door enorm stomme foutenquote:
Aachen is ook tof! En je zit vlakbij Bels. Bels is ook tofquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, een uurtje rijden en ik zit in keulen.
dat is op zich wel nice
[..]
met werk
ja, aachen is maar een kwartiertje.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Aachen is ook tof! En je zit vlakbij Bels. Bels is ook tof
True, true.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, aachen is maar een kwartiertje.
leuke stad, maar qua evenementen eigenlijk maar slappe boel
Oh, nouja beter doen op de her. Ik heb nog echt iets van 6 cijfers nog niet terug.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Laatste 2 gingen goed, andere wat minder. Een 5 voor wiskunde gehaald door enorm stomme fouten
zijn genoeg hardcore parties normaalquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
True, true.
Ik wil nog een keer naar de Turbinenhalle in Oberhausen.
Is in de laatste week van schoolquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oh, nouja beter doen op de her. Ik heb nog echt iets van 6 cijfers nog niet terug.
Ait. Je moet zeker ook nog een week of 8-10?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is in de laatste week van schoolhoop dat ik dan nog wel motivatie hebt, maar moet te doen zijn
Yupquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ait. Je moet zeker ook nog een week of 8-10?
jonko helptquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb al m'n hertentamens om 15:00. Ik word er zenuwachtig van
Chill toch. Om 9 uur is juist zwaar klote. Ik ben dan echt nog niet wakker.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb al m'n hertentamens om 15:00. Ik word er zenuwachtig van
Houden zo.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nog geen woord uit mijn bek gekomen vandaag
blaze itquote:
No thanksquote:
Om 11:00 of 13:00quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Chill toch. Om 9 uur is juist zwaar klote. Ik ben dan echt nog niet wakker.
[..]
Houden zo.
[..]
blaze it
Miauwquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kutkat
Ik ga je aan de chinees verkopen
tieners met pitquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:41 schreef Amarantha het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)der-vermoorden.dhtml sick..
koop een taart en vier hetquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:17 schreef RadioSlut het volgende:
Wot ik heb gewoon een 9,4 voor Engels. Hoogste van de klas.
nou kun je die nu goed gebruikenquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb er gisteravond een gemaakt.
Vertelquote:
omdat moslima het tegenwoordig makkelijk kan.quote:
good girlquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:54 schreef Crip het volgende:
Nee was maar een grapje. Ik doe niet aan fraude, ik maak mijn examen eerlijk.
Hoewel het wel te easy word gemaakt.:')
sup gquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:49 schreef politiekman het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
joah, same man. Beetje chillen, MKX doen.quote:
MKX? Moral Kombat?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
joah, same man. Beetje chillen, MKX doen.
Nog plannen vandaag dan?
No place for morals in Mortal Kombatquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:55 schreef politiekman het volgende:
[..]
MKX? Moral Kombat?
Nee, ben al de hele dag aan het werk. Nog maar 1,5 uur dan niks doen.
I ain't playin' that shiiiquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
No place for morals in Mortal Kombat
Tot dan, als je maar hard genoeg op die staart gaat staan. Komt het vanzelf.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:59 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
vanavond om 7 uur in de achtertuin, gaan we kijken of ze dat zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik haat politiek.
Haha, wil je ze hebben?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:59 schreef RadioSlut het volgende:
Neem dan ook gelijk die moestuintjes mee.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:00 schreef politiekman het volgende:
[..]
Tot dan, als je maar hard genoeg op die staart gaat staan. Komt het vanzelf.Dan zegt ze MWEEEEHHHHHHHWWW WHEEEEHH MWEHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
Minimaal 3 denk ikquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
JAZe zijn zo schattig.
Zit er ook een broccoli bij?
Neem maar meequote:Op dinsdag 21 april 2015 15:01 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik heb een hele tas vol. Wat moet ik met die shiz.
Ik begrijpen jai niet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:02 schreef jodelahity het volgende:
Hehe weer wat toe te voegen aan de fok speekselboom dankzij broccoli
Dan zit ik in Eindje.quote:
Ja de fissa in Eindje duurt tot 12 uur maar ik kom wel langs Dordt tijdens de terugreis.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:02 schreef politiekman het volgende:
Dan ben ik in je hometown, in de avond althans.
Ja goddomme ik ben juist de hele avond in R'dam.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:04 schreef RadioSlut het volgende:
Ja de fissa in Eindje duurt tot 12 uur maar ik kom wel langs Dordt tijdens de terugreis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |