AHquote:Op maandag 20 april 2015 18:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Allemaal rotzooi in de aanbieding hier.
Soesjes, tompoucen, snackbroodjes, mona pudding..RIP Surge.
Geen choco soesjes helaas
Het ging hier om een C1000.quote:
Oh haha de AH heeft weer route 99 weken.quote:Op maandag 20 april 2015 19:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het ging hier om een C1000.
Maar AH is ook wel ok.
Tuurlijk welquote:Op maandag 20 april 2015 18:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
dus hun dood boeit niet? Kortzichtig wel
Oh, goed om te weten, kan ik mijn supermarkten route weer eens doenquote:Op maandag 20 april 2015 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh haha de AH heeft weer route 99 weken.
Ik ga donderdag even deo en douchegel in slaan van het merk FA. Normaal 3 euro/3,19 per stuk, nu 99 centquote:Op maandag 20 april 2015 19:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, goed om te weten, kan ik mijn supermarkten route weer eens doen
Ja is ook bij C1000 nuquote:Op maandag 20 april 2015 19:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga donderdag even deo en douchegel in slaan van het merk FA. Normaal 3 euro/3,19 per stuk, nu 1 euroEn nog meer dingen inslaan. Denk dat ik echt zoveel korting heb de kassa
Ik ga donderdag rondje Albert Heijn doen en daarna richting de Boniquote:Op maandag 20 april 2015 19:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja is ook bij C1000 nu
Nu gaat het wel lonen om een dagje uit te trekken om meerdere supermarkten af te gaan.
Boni? Dat klinkt..lokaal.quote:Op maandag 20 april 2015 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga donderdag rondje Albert Heijn doen en daarna richting de Boni
Ja ook niet echt super geweldige supermarkt. Ik ga er amper heen maar ze hebben mijn favoriete cola in de aanbieding en nog wat dingenquote:
Cherry of Vanilla?quote:Op maandag 20 april 2015 19:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook niet echt super geweldige supermarkt. Ik ga er amper heen maar ze hebben mijn favoriete cola in de aanbieding en nog wat dingen
Die fiets ziet er nog redelijk goed uit volgens mij.quote:Op maandag 20 april 2015 19:32 schreef Amoeba het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)rgang+Eindhoven.aspx
Die vent had z'n kruisband gescheurd. Echt een mongool inderdaad
Ik snap die bierfietsen echt niet.quote:Op maandag 20 april 2015 19:32 schreef Amoeba het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)rgang+Eindhoven.aspx
Die vent had z'n kruisband gescheurd. Echt een mongool inderdaad
Kan me er wel wat bij voorstellen in het centrum van de stad enzo. Beetje overal kunnen kijken en iedereen ziet jouquote:Op maandag 20 april 2015 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap die bierfietsen echt niet.
Ja, haha, een hilarisch idee, en nou opbokken van de openbare weg met die onveilige rommel.
Dat maakt het helaas nog geen goed idee. Zelfs al drinkt de bestuurder zelf niet.quote:Op maandag 20 april 2015 19:47 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Kan me er wel wat bij voorstellen in het centrum van de stad enzo. Beetje overal kunnen kijken en iedereen ziet jou
En dat ie dan stiekem op pa's werk laptop zatquote:Op maandag 20 april 2015 19:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Kijk een filmpje, doen mensen zich voor als Twitch support, en laten ze 1 of ander kind System32 verwijderen, z'n laptop in water dompelen en heb dan in de oven doen![]()
![]()
![]()
ewwquote:
laptop van z'n moeder volgen 'm.quote:Op maandag 20 april 2015 19:53 schreef jodelahity het volgende:
[..]
En dat ie dan stiekem op pa's werk laptop zat
Je mag het filmpje ook met ons (of mij) delenquote:Op maandag 20 april 2015 19:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
eww
[..]
laptop van z'n moeder volgen 'm.
Duurt 23 minuten, maar als je wil kan ik 'm ff droppen.quote:Op maandag 20 april 2015 19:56 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je mag het filmpje ook met ons (of mij) delen
Ik kijk liever 23 minuten iets dan iemand te horen over hoe geweldig het wel niet is zonder het te kunnen zien jaquote:Op maandag 20 april 2015 19:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Duurt 23 minuten, maar als je wil kan ik 'm ff droppen.
would hire 10/10quote:Op maandag 20 april 2015 20:11 schreef jodelahity het volgende:
I am a hacker now xd Jezus dit is zo slecht gewoon xd
Wel bedankt voor het delen, maar je bent een vreselijk persoon dat je dit soort dingen leuk vindt xdquote:
geen probleem en sorry ik vind het leuk als andere mensen lijden.quote:Op maandag 20 april 2015 20:15 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Wel bedankt voor het delen, maar je bent een vreselijk persoon dat je dit soort dingen leuk vindt xd
Ik ook, maar dat ik vreselijk ben maakt jou niet minder vreselijk tochquote:Op maandag 20 april 2015 20:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
geen probleem en sorry ik vind het leuk als andere mensen lijden.
We zijn gewoon beiden liev k.quote:Op maandag 20 april 2015 20:17 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat ik vreselijk ben maakt jou niet minder vreselijk toch
Einde vond ik wel het lulligste trouwens
Dat ze het zo inwrijven en hem nog extra dom willen laten voelen, kon ook zonderquote:Op maandag 20 april 2015 20:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
We zijn gewoon beiden liev k.
Welk einde? De xbox? Of dat het live was?
Eens, maar uiteindelijk was het ook gewoon een achterlijk kind.quote:Op maandag 20 april 2015 20:22 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat ze het zo inwrijven en hem nog extra dom willen laten voelen, kon ook zonder
én hij had geen 30 cmquote:Op maandag 20 april 2015 20:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eens, maar uiteindelijk was het ook gewoon een achterlijk kind.
quote:Op maandag 20 april 2015 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
Is er nog wat te doen of te zien vanavond?
Sell-outs.quote:Op maandag 20 april 2015 21:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Nu al een reclame met een nummer uit The Prodigy' nieuwe album
quote:
Lekkerquote:Op maandag 20 april 2015 22:08 schreef jodelahity het volgende:
Ik ben hier ook met een rood wijntje, want ik ben gay
Goed goed, met jou?quote:
Ik ben geen manquote:
"Nais naisz" zoals jij dat zegtquote:
ej das privéquote:Op maandag 20 april 2015 22:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Nais naisz" zoals jij dat zegt
Vrouwen kunnen toch technisch gezien ook homoseksueel zijn.. Maar ja als je in spreektaal wil vervallen dan wordt het lesbo jaquote:
Precies. Want een wijntje maakt me ook gelijk homoseksueel.quote:Op maandag 20 april 2015 22:10 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen toch technisch gezien ook homoseksueel zijn.. Maar ja als je in spreektaal wil vervallen dan wordt het lesbo ja
Ik kom niet onaangekondigd zomaar langsquote:
Okeeee... hoe komt dat?quote:Op maandag 20 april 2015 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Precies. Want een wijntje maakt me ook gelijk homoseksueel.
quote:Op maandag 20 april 2015 22:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kom niet onaangekondigd zomaar langs
Ja weenie aids ofzoquote:
quote:Op maandag 20 april 2015 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
rustig he ouwe anders geen vreten
Oja?quote:Op maandag 20 april 2015 22:27 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Zoiets is nog best wel oke, moet je geen grapjes over maken
geen grap hoor, meesterlijke muziekquote:Op maandag 20 april 2015 22:27 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Zoiets is nog best wel oke, moet je geen grapjes over maken
Ik vind dat dat soort TT's verboden moeten worden.quote:
Ik vind dat jij verboden moet worden.quote:Op maandag 20 april 2015 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind dat dat soort TT's verboden moeten worden.
Dat mag je vinden gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |