Fissaquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
Stel je voor dat mensen dit allemaal serieus nemen.
quote:Op maandag 20 april 2015 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil ook wel eens iets serieus nemen.
quote:
Dude hahaquote:Op maandag 20 april 2015 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
Eens kijken wat voor weer het wordt morgen.
Alohaquote:
''man''quote:Op maandag 20 april 2015 22:57 schreef Monopoly het volgende:
Wietparkiet zou ik raken. Aardige man, aardige moeder, 8/10
Dat is waar. Je bent pas een man als je een baksteen door een politiebureau hebt gegooid. En als je een over datum octopus in het gezicht smeert van een hoofdconducteur op de lijn Schin-op-Geul naar Kerkrade. Dan pas ben je een man.quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 23:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is waar. Je bent pas een man als je een baksteen door een politiebureau hebt gegooid. En als je een over datum octopus in het gezicht smeert van een hoofdconducteur op de lijn Schin-op-Geul naar Kerkrade. Dan pas ben je een man.
Wij zijn dat. Wij weten hoe het is om op het randje van de wet te leven
Ooit wel eens z,on kansloze Limbo verkracht met een Belgisch treinkaartje ? Dan voel je je goed als die al kotsend Heerlen binnenloopt met zijn kontgat met een afmeting van 2 bij 2quote:Op maandag 20 april 2015 23:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is waar. Je bent pas een man als je een baksteen door een politiebureau hebt gegooid. En als je een over datum octopus in het gezicht smeert van een hoofdconducteur op de lijn Schin-op-Geul naar Kerkrade. Dan pas ben je een man.
Sjin city, of all placesquote:Op maandag 20 april 2015 23:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
#unitweetsquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:13 schreef Amoeba het volgende:
Deze vent kan z'n hoorcollege niet boeiend brengen.
Nee, ga weg.quote:
quote:
Hoezo dat eigenlijk?quote:
quote:
Het enige wat users doen die alleen maar in KLB komen is zeuren, zeiken, zaniken.quote:
US - Geen kritiek op US user fotosquote:
je zou er zo tussen passenquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het enige wat users doen die alleen maar in KLB komen is zeuren, zeiken, zaniken.Daar word ik zo depressief van.
alsof er iemand uit us in de us sc zatquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:55 schreef wise het volgende:
[..]
US - Geen kritiek op US user fotos
OUD - Geen kritiek op OUD kinder fotos
Bij mij zit het niet in mijn bloed, bij hun wel.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:55 schreef gianni61 het volgende:
alsof er iemand uit us in de us sc zat
die was al maanden dood
Lol, gaat lekker met FOK! Bij mededelingen staan alleen maar moderators die stoppenquote:
hoezo zit tie aan een riem¿quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:41 schreef RadioSlut het volgende:
Niet mijn kat maar check dat smoelwerk dan.
[ afbeelding ]
Hojquote:
Ja gaat wel.quote:
Is geen Maine Coon, is een mengelmoesje van 2 rassen had ik gehoordquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn misschien bang dat die weg loopt.
al zijn main coones daar over het algemeen te lui voor
lijkt er wel vrij veel opquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:48 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Is geen Maine Coon, is een mengelmoesje van 2 rassen had ik gehoord
Ah bah dat is kutt : ((((quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hoj
[..]
Ja gaat wel.
Last van mn buik en de telefoon die ik nu heb is ook al naar de klote aan het gaanheel blij
Jaa eigenlijk wel goed! Keelontsteking is weer over, dus ik ben een blij man.quote:
Ik vind van niet. Deze kat heeft een fijner gezichtje.quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:48 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ah bah dat is kutt : ((((
[..]
Jaa eigenlijk wel goed! Keelontsteking is weer over, dus ik ben een blij man.
oke, hij/zij lijkt dan veel op de 2 die mn ouders hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:53 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Deze kat heeft een fijner gezichtje.
Ja!quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:05 schreef RadioSlut het volgende:
Ohja mn taart is geluktWie wilt er een stukje?
Kan helaas geen foto sturen
Citroentaartquote:
Oei dat klinkt lekkerquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:07 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Citroentaart![]()
Kwark gemengd met banketbakkersroom (zelfgemaakt) met citroensap erdoorheen.
Wat gespot?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:07 schreef politiekman het volgende:
Heb je nog een beetje gespot de laatste tijd?
bezorg je ook?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:05 schreef RadioSlut het volgende:
Ohja mn taart is geluktWie wilt er een stukje?
Kan helaas geen foto sturen
Ik vind niks meer leukquote:
Jammerquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik vind niks meer leukZag gister nog een leuk treintje voorbij rijden en ik had zoiets van: meh. Beetje een dipje waarschijnlijk.
Er zitten echt iets van 8 eieren in, alleen al in de bodem 5quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:08 schreef politiekman het volgende:
[..]
Nee dat had ik al vernomen, lekker klinkt het wel
Jawel dat is er zeker wel!quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Er zitten echt iets van 8 eieren in, alleen al in de bodem 5
Is er ook vegan gebak? Of moet je dat allemaal laten staan?
Kom je ook gelijk langs?quote:
http://www.24kitchen.nl/s(...)n/banaan-cashewtaartquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:11 schreef RadioSlut het volgende:
Er zitten echt iets van 8 eieren in, alleen al in de bodem 5 Is er ook vegan gebak? Of moet je dat allemaal laten staan?
Zit helaas op school tot 5 uurquote:
Komt binnenkort wel weer.quote:
Goeden instelling!quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:14 schreef RadioSlut het volgende:
Komt binnenkort wel weer. Het gaat al een heel stuk beter sinds vorige week, en het kan alleen maar beter gaan.
geeft niet, gaat om het gebaarquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:12 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, alleen denk ik niet dat het ten goede komt van de taart.
cripkequote:
GVD cashewnotenquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:12 schreef politiekman het volgende:
[..]
http://www.24kitchen.nl/s(...)n/banaan-cashewtaart
Fucking lekkerquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:14 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
GVD cashewnotenEnige nootjes die ik lust
Wel zondequote:Op dinsdag 21 april 2015 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geeft niet, gaat om het gebaar
[..]
cripke
wat doe jij in venray?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:15 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wel zonde
Maak wel weer een keer taart als ik in Asten of Venray ben, dan scheelt het een boel reizen
wat een k*ttijd. welk vak?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:17 schreef Crip het volgende:
Vandaag weer hard ertegen aan op school. Heb eigenlijk geen school alleen examen die begint om 16:50
Wat ben ik gemotiveerd (doe alles op het laatste moment).
Hoe is het met jullie?
Lekkere tijd.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:17 schreef Crip het volgende:
Vandaag weer hard ertegen aan op school. Heb eigenlijk geen school alleen examen die begint om 16:50
Wat ben ik gemotiveerd (doe alles op het laatste moment).
Hoe is het met jullie?
Ja, is hooguit een uurtje of anderhalf rijden naar jou toe?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, dat is wel wat dichter in de buurt ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |