bezorg je ook?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:05 schreef RadioSlut het volgende:
Ohja mn taart is geluktWie wilt er een stukje?
Kan helaas geen foto sturen
Ik vind niks meer leukquote:
Jammerquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik vind niks meer leukZag gister nog een leuk treintje voorbij rijden en ik had zoiets van: meh. Beetje een dipje waarschijnlijk.
Er zitten echt iets van 8 eieren in, alleen al in de bodem 5quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:08 schreef politiekman het volgende:
[..]
Nee dat had ik al vernomen, lekker klinkt het wel
Jawel dat is er zeker wel!quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Er zitten echt iets van 8 eieren in, alleen al in de bodem 5
Is er ook vegan gebak? Of moet je dat allemaal laten staan?
Kom je ook gelijk langs?quote:
http://www.24kitchen.nl/s(...)n/banaan-cashewtaartquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:11 schreef RadioSlut het volgende:
Er zitten echt iets van 8 eieren in, alleen al in de bodem 5 Is er ook vegan gebak? Of moet je dat allemaal laten staan?
Zit helaas op school tot 5 uurquote:
Komt binnenkort wel weer.quote:
Goeden instelling!quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:14 schreef RadioSlut het volgende:
Komt binnenkort wel weer. Het gaat al een heel stuk beter sinds vorige week, en het kan alleen maar beter gaan.
geeft niet, gaat om het gebaarquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:12 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, alleen denk ik niet dat het ten goede komt van de taart.
cripkequote:
GVD cashewnotenquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:12 schreef politiekman het volgende:
[..]
http://www.24kitchen.nl/s(...)n/banaan-cashewtaart
Fucking lekkerquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:14 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
GVD cashewnotenEnige nootjes die ik lust
Wel zondequote:Op dinsdag 21 april 2015 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geeft niet, gaat om het gebaar
[..]
cripke
wat doe jij in venray?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:15 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wel zonde
Maak wel weer een keer taart als ik in Asten of Venray ben, dan scheelt het een boel reizen
wat een k*ttijd. welk vak?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:17 schreef Crip het volgende:
Vandaag weer hard ertegen aan op school. Heb eigenlijk geen school alleen examen die begint om 16:50
Wat ben ik gemotiveerd (doe alles op het laatste moment).
Hoe is het met jullie?
Lekkere tijd.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:17 schreef Crip het volgende:
Vandaag weer hard ertegen aan op school. Heb eigenlijk geen school alleen examen die begint om 16:50
Wat ben ik gemotiveerd (doe alles op het laatste moment).
Hoe is het met jullie?
Ja, is hooguit een uurtje of anderhalf rijden naar jou toe?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, dat is wel wat dichter in de buurt ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |