quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kutkat
Ik ga je aan de chinees verkopen
tieners met pitquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:41 schreef Amarantha het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)der-vermoorden.dhtml sick..
koop een taart en vier hetquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:17 schreef RadioSlut het volgende:
Wot ik heb gewoon een 9,4 voor Engels. Hoogste van de klas.
nou kun je die nu goed gebruikenquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb er gisteravond een gemaakt.
Vertelquote:
omdat moslima het tegenwoordig makkelijk kan.quote:
good girlquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:54 schreef Crip het volgende:
Nee was maar een grapje. Ik doe niet aan fraude, ik maak mijn examen eerlijk.
Hoewel het wel te easy word gemaakt.:')
sup gquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:49 schreef politiekman het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
joah, same man. Beetje chillen, MKX doen.quote:
MKX? Moral Kombat?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
joah, same man. Beetje chillen, MKX doen.
Nog plannen vandaag dan?
No place for morals in Mortal Kombatquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:55 schreef politiekman het volgende:
[..]
MKX? Moral Kombat?
Nee, ben al de hele dag aan het werk. Nog maar 1,5 uur dan niks doen.
I ain't playin' that shiiiquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
No place for morals in Mortal Kombat
Tot dan, als je maar hard genoeg op die staart gaat staan. Komt het vanzelf.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:59 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
vanavond om 7 uur in de achtertuin, gaan we kijken of ze dat zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik haat politiek.
Haha, wil je ze hebben?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:59 schreef RadioSlut het volgende:
Neem dan ook gelijk die moestuintjes mee.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:00 schreef politiekman het volgende:
[..]
Tot dan, als je maar hard genoeg op die staart gaat staan. Komt het vanzelf.Dan zegt ze MWEEEEHHHHHHHWWW WHEEEEHH MWEHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
Minimaal 3 denk ikquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
JAZe zijn zo schattig.
Zit er ook een broccoli bij?
Neem maar meequote:Op dinsdag 21 april 2015 15:01 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik heb een hele tas vol. Wat moet ik met die shiz.
Ik begrijpen jai niet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:02 schreef jodelahity het volgende:
Hehe weer wat toe te voegen aan de fok speekselboom dankzij broccoli
Dan zit ik in Eindje.quote:
Ja de fissa in Eindje duurt tot 12 uur maar ik kom wel langs Dordt tijdens de terugreis.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:02 schreef politiekman het volgende:
Dan ben ik in je hometown, in de avond althans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |