zoietsquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:24 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, is hooguit een uurtje of anderhalf rijden naar jou toe?
oh dat weet ik niet, ik reken nooit zo met ov, dat is gewoon altijd slechtquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:33 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maar dat is met openbaar vervoer weer kutter
In Limburg wel helaasquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet, ik reken nooit zo met ov, dat is gewoon altijd slecht
ik denk overal "in de provincies" wel een beetje.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
In Limburg wel helaas
Kan helaas niet anders. geen rijbewijs. :p
Friesland, Groningen, Zeeland, Limburg zijn per definitie bagger. Brabant op een aantal stukken, en voor de rest is het geloof ik allemaal wel goed geregeld.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk overal "in de provincies" wel een beetje.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:44 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Friesland, Groningen, Zeeland, Limburg zijn per definitie bagger. Brabant op een aantal stukken, en voor de rest is het geloof ik allemaal wel goed geregeld.
quote:
Daarom ook: Gooi die randstadmensen in Limburg en importeer de Limburgers naar de Randstad.quote:
hmm, dat gaat niet passen ben ik bangquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Daarom ook: Gooi die randstadmensen in Limburg en importeer de Limburgers naar de Randstad.
Wordt de Randstad een stuk beter van.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Daarom ook: Gooi die randstadmensen in Limburg en importeer de Limburgers naar de Randstad.
Wordt de Randstad een stuk beter van.
Boeiend. Hek eromheen en niet meer naar kijken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat gaat niet passen ben ik bang
Ik moet nog een half uurtje.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gewoon nu al weer vrij
Ik ga lekker in de tuin met school bezig
Ohquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:14 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zit helaas op school tot 5 uur
[..]
Komt binnenkort wel weer.Het gaat al een heel stuk beter sinds vorige week, en het kan alleen maar beter gaan.
Wil niet zeggen dat het een stom idee is.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:53 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wat. Jij woont toch niet in Limburg en in de randstad
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:51 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Boeiend. Hek eromheen en niet meer naar kijken.
Hoezo is het stomquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat het een stom idee is.
Ja, jij zit lekker dicht bij het Ruhrgebied.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich heb ik het prima naar mn zin hier. enige nadeel is dat veel muziek en sport evenementen wel wat verder weg zijn.
al wordt dat ten dele natuurlijk wel opgevangen door duitsland en belgie
Nederlands ;pquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een k*ttijd. welk vak?
hier goed. beetje druk
Ja echt he,quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Lekkere tijd.Veel succes overigens!
ja, een uurtje rijden en ik zit in keulen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:59 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, jij zit lekker dicht bij het Ruhrgebied.
met werkquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Nederlands ;p
Enne? Waar ben je mee bezig?
Laatste 2 gingen goed, andere wat minder. Een 5 voor wiskunde gehaald door enorm stomme foutenquote:
Aachen is ook tof! En je zit vlakbij Bels. Bels is ook tofquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, een uurtje rijden en ik zit in keulen.
dat is op zich wel nice
[..]
met werk
ja, aachen is maar een kwartiertje.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Aachen is ook tof! En je zit vlakbij Bels. Bels is ook tof
True, true.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, aachen is maar een kwartiertje.
leuke stad, maar qua evenementen eigenlijk maar slappe boel
Oh, nouja beter doen op de her. Ik heb nog echt iets van 6 cijfers nog niet terug.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Laatste 2 gingen goed, andere wat minder. Een 5 voor wiskunde gehaald door enorm stomme fouten
zijn genoeg hardcore parties normaalquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
True, true.
Ik wil nog een keer naar de Turbinenhalle in Oberhausen.
Is in de laatste week van schoolquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oh, nouja beter doen op de her. Ik heb nog echt iets van 6 cijfers nog niet terug.
Ait. Je moet zeker ook nog een week of 8-10?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is in de laatste week van schoolhoop dat ik dan nog wel motivatie hebt, maar moet te doen zijn
Yupquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ait. Je moet zeker ook nog een week of 8-10?
jonko helptquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb al m'n hertentamens om 15:00. Ik word er zenuwachtig van
Chill toch. Om 9 uur is juist zwaar klote. Ik ben dan echt nog niet wakker.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb al m'n hertentamens om 15:00. Ik word er zenuwachtig van
Houden zo.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nog geen woord uit mijn bek gekomen vandaag
blaze itquote:
No thanksquote:
Om 11:00 of 13:00quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Chill toch. Om 9 uur is juist zwaar klote. Ik ben dan echt nog niet wakker.
[..]
Houden zo.
[..]
blaze it
Miauwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |