yoloquote:Op maandag 20 april 2015 15:01 schreef politiekman het volgende:
Pakt gelijk ff eerste 3 posts joh die gek
Dat wil je niet wetenquote:
Neenquote:Op maandag 20 april 2015 15:03 schreef politiekman het volgende:
Heb je nog een beetje geskate surge?
quote:
quote:
Weet jij wat tjetten is?quote:Op maandag 20 april 2015 15:09 schreef politiekman het volgende:
[..]
Hahahah goddomme jij altijd met je pics
Omdat dat hier een heel normaal woord isquote:
Hahahaha ehmm, okee! Weer wat geleerd. Thanks. Top. Perfect. Tjetten.quote:Op maandag 20 april 2015 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat dat hier een heel normaal woord isHet betekent schilderen/verven
En scharrebakken, pendek, blauwe hap, nat zeikie.quote:Op maandag 20 april 2015 15:13 schreef politiekman het volgende:
[..]
Hahahaha ehmm, okee! Weer wat geleerd. Thanks. Top. Perfect. Tjetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Zo'n oude technics lijkt me wel mooi. Ooit.quote:Op maandag 20 april 2015 15:15 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb echt te veel euro's in m'n installatie gestoken Dago
quote:Op maandag 20 april 2015 15:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En scharrebakken, pendek, blauwe hap, nat zeikie.Waarom kom jij nou weer vandaan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik haat politiek.
Waarom ik nou weer vandaan kom?quote:Op maandag 20 april 2015 15:25 schreef politiekman het volgende:
[..]
Waarom kom jij nou weer vandaan dan
Wat mis ik..quote:Op maandag 20 april 2015 15:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, de reacties zijn positief iniedergeval
Niet?quote:Op maandag 20 april 2015 15:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ga heus je nudes niet posten hoor
Dan vind ik het een onduidelijke vraag.quote:
Waar woont je huis?quote:Op maandag 20 april 2015 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan vind ik het een onduidelijke vraag.
In de marinestad.quote:
Truequote:Op maandag 20 april 2015 15:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, de reacties zijn positief iniedergeval
LIF / FOK!ster zoekt respondenten enquete fair tradequote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 20 april 2015 15:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ga heus je nudes niet posten hoor
Mag ik hem ook voor je invullen ook al ben ik geen 'fair trader/fairtrade?quote:Op maandag 20 april 2015 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True
[..]
LIF / FOK!ster zoekt respondenten enquete fair trade
[..]
Gelukkig maar
jep! van mij wel.quote:Op maandag 20 april 2015 15:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mag ik hem ook voor je invullen ook al ben ik geen 'fair trader/fairtrade?
quote:Op maandag 20 april 2015 15:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
doei flips, het was fijn je niet gekend te hebben.
Klopt. Je zit met betrouwbaarheid. Het is oprecht verrekte lastig om respondenten te krijgen. Nu ik dit zelf in de praktijk heb ervaren, snap ik dat mensen hun enquete op FOK! posten.quote:
Ik werd even depressief toen ik die vraag zag.quote:Op maandag 20 april 2015 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
Telt het als hoogste niveau als ik twee vakken van een niveau heb afgerond?
Dat dusquote:Op maandag 20 april 2015 15:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik werd even depressief toen ik die vraag zag.
http://www.welklidwoord.nl/kussensloopquote:Op maandag 20 april 2015 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
Ik bleef wel kijken naar "het kussensloop". Is het niet "de" of ben ik mijn hele leven voorgelogen?
quote:Op maandag 20 april 2015 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
Ik bleef wel kijken naar "het kussensloop". Is het niet "de" of ben ik mijn hele leven voorgelogen?
your whole life is a lie!quote:Op maandag 20 april 2015 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.welklidwoord.nl/kussensloop
Ik heb maar middelbare school ingevuld, want ik doe nu wel hbo, maar heb technisch gezien nooit echt helemaal de middelbare afgerond.quote:Op maandag 20 april 2015 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat dusBasisschool [ afbeelding ]
21. Waarom zou u dit wel of niet aanraden [aan een vriend(in)]?
> Omdat ik die niet heb.
Echt, alles is ons afgenomen, sinterklaas, kussenslopen, allesquote:
quote:Op maandag 20 april 2015 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:
Ik vond het ook kutquote:Op maandag 20 april 2015 15:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Echt, alles is ons afgenomen, sinterklaas, kussenslopen, alles
oh en muziekquote:Op maandag 20 april 2015 15:49 schreef politiekman het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, het begint met s en eindigt op katen
Vrouwen/sex.quote:Op maandag 20 april 2015 15:51 schreef politiekman het volgende:
[..]
En muziek ja, en tieten wellicht?
Oh ja fuck, bier. Hoe the f kon ik dat vergeten.quote:Op maandag 20 april 2015 15:52 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh en bier.
Of hadden we die al?
Ach, bier kan nooit te veel.
Je website is kut.quote:Op maandag 20 april 2015 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is het DE kussenslopen, en HET kussensloopquote:Op maandag 20 april 2015 16:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je website is kut.
Look what you made me do! Ik ben opgestaan om een woordenboek te pakken.![]()
[ afbeelding ]
dus het kan beide. Oke.
Meervoud is altijd "de", piemel, dat staat niet los in het woordenboek vermeld bij ieder woord.quote:Op maandag 20 april 2015 16:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is het DE kussenslopen, en HET kussensloop
omdat er achter staat ''slopen'' vaginaquote:Op maandag 20 april 2015 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meervoud is altijd "de", piemel, dat staat niet los in het woordenboek vermeld bij ieder woord.
quote:
Heb jij ooit een woordenboek opengeslagen? Want dat is niet hoe een woordenboek werkt.quote:Op maandag 20 april 2015 16:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
omdat er achter staat ''slopen'' vagina
Waarom zou ik, google weet allesquote:Op maandag 20 april 2015 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb jij ooit een woordenboek opengeslagen? Want dat is niet hoe een woordenboek werkt.
Jij bent net zo oud als ik. Dus jij hebt ook een tijd zonder Google meegemaakt, denk ik. Toen ook nooit een woordenboek opengeslagen? Ik ben oprecht nieuwsgierig nu.quote:
Tuurlijk wel, maar in krijg op internet geen bevestiging dat het ook ''de'' kan zijn, dus dat woordenboek kan ook een foutje maken.quote:Op maandag 20 april 2015 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij bent net zo oud als ik. Dus jij hebt ook een tijd zonder Google meegemaakt, denk ik. Toen ook nooit een woordenboek opengeslagen? Ik ben oprecht nieuwsgierig nu.
quote:kussensloopkus·sen·sloopzelfstandig naamwoord; de (v(m)) + het 1. los overtreksel van een beddenkussen
Nooit gehad.quote:Op maandag 20 april 2015 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
En de grote bosatlas, 30kilo woog dat ding.. nooit gebruiktman man man
Het is de van Dale dus dat vertrouw ik nog wel.quote:Op maandag 20 april 2015 16:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar in krijg op internet geen bevestiging dat het ook ''de'' kan zijn, dus dat woordenboek kan ook een foutje maken.
Ik dacht dat je jonger wasquote:Op maandag 20 april 2015 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij bent net zo oud als ik. Dus jij hebt ook een tijd zonder Google meegemaakt, denk ik. Toen ook nooit een woordenboek opengeslagen? Ik ben oprecht nieuwsgierig nu.
Zie edit, maar dat is dan alsnog de enige bronquote:Op maandag 20 april 2015 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is de van Dale dus dat vertrouw ik nog wel.
Ik wel, ding was inderdaad 30 kilo leek het welquote:Op maandag 20 april 2015 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
En de grote bosatlas, 30kilo woog dat ding.. nooit gebruiktman man man
Heel je tas was ook vierkant erdoorquote:Op maandag 20 april 2015 16:22 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik wel, ding was inderdaad 30 kilo leek het wel
Gewoon squats doen met die dingenquote:Op maandag 20 april 2015 16:22 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik wel, ding was inderdaad 30 kilo leek het wel
Dat kon makkelijkquote:Op maandag 20 april 2015 16:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon squats doen met die dingen
Wij hadden ze altijd op school, maar die dingen waar A3 formaat ofzo toch? Echt bizar grootquote:Op maandag 20 april 2015 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heel je tas was ook vierkant erdoorwat een verschrikkelijk ding was het.
Kan, heb ze nog steeds bij m'n ouders liggenquote:
How to leg workout without gym tutorial x LittleBrowniequote:Op maandag 20 april 2015 16:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan, heb ze nog steeds bij m'n ouders liggen
Ripped in 3 weeksquote:Op maandag 20 april 2015 16:26 schreef politiekman het volgende:
[..]
How to leg workout without gym tutorial x LittleBrownie
quote:
Ja, A3quote:Op maandag 20 april 2015 16:25 schreef politiekman het volgende:
[..]
Wij hadden ze altijd op school, maar die dingen waar A3 formaat ofzo toch? Echt bizar groot
We moeten hier de Skater SC van makenquote:
Neuh, doe maar niet.quote:Op maandag 20 april 2015 16:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
We moeten hier de Skater SC van maken![]()
![]()
Enjoy!
Of nou ja, ik heb ze wel. Paar jaar terug gekocht omdat het kan.quote:
Hoeveel breuken had je?quote:Op maandag 20 april 2015 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
Geen skateboard though. Wel ooit gehad.
0, ik stopte op mijn hoogtepunt; toen ik nog kon blijven staan.quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 16:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
0, ik stopte op mijn hoogtepunt; toen ik nog kon blijven staan.
Ik hou het bij inline skates, al doe ik dat maar één keer per jaar. Tot nu toe alle tochten overleeft, zonder te weten hoe te remmenquote:Op maandag 20 april 2015 16:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]Ja dat is wel verstandig dan
Je bent nooit te oud om het weer op te pakken. Denk ik.
quote:Op maandag 20 april 2015 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hou het bij inline skates, al doe ik dat maar één keer per jaar. Tot nu toe alle tochten overleeft, zonder te weten hoe te remmen
Hier in de duinen zou je wel lekkere tochten kunnen maken, ware het niet dat dat asfalt zo grof, oud en kut is dat je tot pap trilt.quote:Op maandag 20 april 2015 16:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
![]()
Remmen op die krengen is ook gewoon fucked up
Ik ben nog steeds voor van die remhendeltjes voor in je handen. En dan die krengen met 5 wielen. Lekker hard gaan.quote:Op maandag 20 april 2015 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hou het bij inline skates, al doe ik dat maar één keer per jaar. Tot nu toe alle tochten overleeft, zonder te weten hoe te remmen
Ja, dat soort wegen zijn echt dodelijkquote:Op maandag 20 april 2015 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier in de duinen zou je wel lekkere tochten kunnen maken, ware het niet dat dat asfalt zo grof, oud en kut is dat je tot pap trilt.
Beetje lui...quote:Op maandag 20 april 2015 16:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, dat soort wegen zijn echt dodelijk
Maar met dit weer is skaten wel echt chill, waarom pak je het niet op en op zoek naar een betere weg?
Aight, dan had ik het wel gewetenquote:Op maandag 20 april 2015 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje lui...
Nah, was vandaag aan het tuinieren, heb zo school. Binnenkort maar weer eens gaan idd.
We hebben hier wel een kanoroute met fietspad ernaast, dat is heerlijk asfalt en het is een paar minuten van mijn huis.
quote:Op maandag 20 april 2015 17:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Haha ik en zonnen. Alleen mijn handen en gezicht zeker. :
Oh, dat is wel kut danquote:Op maandag 20 april 2015 17:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Not really,. Aan de ene kant heb ik ook geen zin om te gaan omdat ik daar ga opvallen.
appel?quote:Op maandag 20 april 2015 17:09 schreef RadioSlut het volgende:
Gvd zo taart maken. Wie wilt er ook een stukje?
Meh, count me in.quote:Op maandag 20 april 2015 17:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nope, wat zomerser. En uitgebreider
Ik denk dat ik mijn kind(eren) gewoon zou vergetenquote:
Heb je een hond? Ben je die al eens vergeten bij de supermarkt?quote:Op maandag 20 april 2015 17:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn kind(eren) gewoon zou vergeten
Ik moet er niet aan beginnen denk ik.
Op een of andere manier zien ze alleen al door te kijken waar ik vandaan kom. En gaan sommigen stom doen tegen me. Net geertjes daar.quote:Op maandag 20 april 2015 17:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, dat is wel kut dan
Ja, je accent zal in de smaak vallen daar.
quote:
Nee, en nee dus.quote:Op maandag 20 april 2015 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je een hond? Ben je die al eens vergeten bij de supermarkt?
quote:Op maandag 20 april 2015 17:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Op een of andere manier zien ze alleen al door te kijken waar ik vandaan kom. En gaan sommigen stom doen tegen me. Net geertjes daar.
Heb je ook geen bdsm-slaaf?quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 17:17 schreef Crip het volgende:
Ik moet altijd zo hard lachen als hun vader deze kop trekt.
[ afbeelding ]
Wat dat betreft zijn katten relaxt. Die vergeten hooguit jou.quote:Op maandag 20 april 2015 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je een hond? Ben je die al eens vergeten bij de supermarkt?
Kattenquote:Op maandag 20 april 2015 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn katten relaxt. Die vergeten hooguit jou.
Ik ben fucking doofquote:Op maandag 20 april 2015 17:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, goedzo.
Maar kinderen hoor je vaak wel jengelen en krijsendie raak je niet zomaar kwijt.
Kut..quote:
Truequote:Op maandag 20 april 2015 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn katten relaxt. Die vergeten hooguit jou.
Mijn katquote:
En zijn/haar naam is *tromgeroffel* Crip's Crap.quote:
Nee cuntlicker.quote:Op maandag 20 april 2015 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En zijn/haar naam is *tromgeroffel* Crip's Crap.
will do.quote:Op maandag 20 april 2015 17:20 schreef Crip het volgende:
[..]
iscool subscribe leave a like and share pls
Dankje! Ik ga binnenkort mijn morning routine doen.quote:Op maandag 20 april 2015 17:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
will do.
je natural look tutorial laatst was echt beast btw
Crimp de Gimp.quote:Op maandag 20 april 2015 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En zijn/haar naam is *tromgeroffel* Crip's Crap.
Aight, gonna watch 10/10quote:Op maandag 20 april 2015 17:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Dankje! Ik ga binnenkort mijn morning routine doen.
22quote:
Hoe oud denk je dat ik ben.quote:
24?quote:
19 jaartjes jongquote:
Dat zal dan wel kloppen, ik heb zelf na die ene keer drank geen idee meer namelijk.quote:
Dat is Nick denk ikquote:Op maandag 20 april 2015 17:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh naic even oud. Dacht altijd dat ik de jongste was hier.
Meer door je schattige hoofdquote:Op maandag 20 april 2015 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat komt door mijn jeugdige joie de vivre
Maar jou had ik dan ietswat ouder geschatquote:
Ja dat hoor ik vaker. huehue.quote:Op maandag 20 april 2015 17:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar jou had ik dan ietswat ouder geschat![]()
Oh ik ben jou vergetenquote:
Lichamelijk ja, geestelijk eerder 11.quote:
Ook jaquote:Op maandag 20 april 2015 17:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik vaker. huehue.
Door mijn uiterlijk denk ik he?
Jonkiequote:
quote:Op maandag 20 april 2015 17:32 schreef Crip het volgende:
[..]
als k denk wat ik denk dat je denkt, h8ter.
1,57mquote:
Denk tquote:
Omg, ik ben langerquote:
Peter Dinklage is 22 centimer kleiner dan jou. Dat 'little' kan wel uit je naam.quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 17:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Kan LittleBrownie gelijk veranderen naar MediumSizeBrownie
ik helaas wel, ben nu helemaal jelly.quote:Op maandag 20 april 2015 17:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een idee hoe die jongen er uit ziet.
quote:Op maandag 20 april 2015 17:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een idee hoe die jongen er uit ziet.
ahahaha ;pquote:Op maandag 20 april 2015 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pas in je 3de gat hahahahahah
[..]
bij deze ga ik kaal
[..]
[..]
omin lekker
Ik heb een andere die wel werktquote:
gaat over san andreasquote:Op maandag 20 april 2015 18:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb een andere die wel werktdie ene werkt niet zo goed.
Maar dat installeren daarvan kost 4-5 uur. alleen de download is maar 35GB
quote:Op maandag 20 april 2015 18:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van een goede download en werkende game? Zo ja, dan wil ik graag de link, ik wil hem ook
quote:Op maandag 20 april 2015 18:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gaat over san andreasmijn PC is 32 bits dus ik kan geen V spelen
gta 5?quote:Op maandag 20 april 2015 18:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van een goede download en werkende game? Zo ja, dan wil ik graag de link, ik wil hem ook
Ik heb ook niet zon beste, maar hij deed het verbazingwekkend in 1xquote:Op maandag 20 april 2015 18:02 schreef wietparkiet het volgende:
mijn pc smelt als ik GTAV ga spelen lol
Surgebabequote:
Puddingus maximus.quote:Op maandag 20 april 2015 17:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ej is allemaal spier wat je ziet hoor
Nee, ik zit op mijn kamertje semi-bezig te zijn voor schoolquote:
Ouchquote:Op maandag 20 april 2015 18:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, ik zit op mijn kamertje semi-bezig te zijn voor school
En je mag nog 1 keer skippen.quote:Op maandag 20 april 2015 18:06 schreef Crip het volgende:
Na de vakantie hoef ik nog maar 8 keer naar stage te gaan. Ik ga huilen van blijdschap.
Ook dat nog nietquote:
Aight, buiten zitten ftwquote:Op maandag 20 april 2015 18:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ook dat nog niet
Maar op school kon ik wel buiten chillings zetten
En jij
Het is hier heel mooi weer.quote:Op maandag 20 april 2015 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
Zo, dat is wel het dieptepunt voor mij vandaag. Wat slecht weer.
Ohquote:Op maandag 20 april 2015 18:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight, buiten zitten ftw![]()
Zit nu ook buiten
Geen bier
Zeker waarquote:Op maandag 20 april 2015 18:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Maar dat je buiten zit is al +1 toch
kent hendel Surge swek m8quote:Op maandag 20 april 2015 18:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeker waar![]()
Moet zo alleen nog naar de supermarkt en daarna gewoon 420 chill jwt
Truequote:
Choco soesjesquote:Op maandag 20 april 2015 18:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True![]()
En durf nu al te wedden dat ik te veel rotzooi koop bij de supermarkt
Soesjes in de aanbieding
Allemaal rotzooi in de aanbieding hier.quote:
Moet je voortaan rollend over straat Surgequote:Op maandag 20 april 2015 18:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Allemaal rotzooi in de aanbieding hier.
Soesjes, tompoucen, snackbroodjes, mona pudding..RIP Surge.
Geen choco soesjes helaas
Alleen nog maar skateboarden?quote:Op maandag 20 april 2015 18:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moet je voortaan rollend over straat Surge
quote:
kan gebeurenquote:Op maandag 20 april 2015 18:54 schreef Amoeba het volgende:
Zojuist getuige van een aanrijding met een bierfiets op het spoor, waarschijnlijk 2 doden. Stond er echt 20 meter vanaf.
Een bierfiets?quote:Op maandag 20 april 2015 18:54 schreef Amoeba het volgende:
Zojuist getuige van een aanrijding met een bierfiets op het spoor, waarschijnlijk 2 doden. Stond er echt 20 meter vanaf.
Getraumatiseerd?quote:Op maandag 20 april 2015 18:54 schreef Amoeba het volgende:
ja wat moet ik danquote:
Ze zaten vast en 2 konden niet op tijd wegkomen denk ikquote:Op maandag 20 april 2015 18:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Een bierfiets?![]()
Hoe krijgen ze het voor elkaar
Zo'n ding zie je van mijlenver aankomen mang.quote:Op maandag 20 april 2015 18:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ze zaten vast en 2 konden niet op tijd wegkomen denk ik
Krijg de tyfus, die lui pleegden geen zelfmoordquote:Op maandag 20 april 2015 18:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja wat moet ik dan
er gaan elke dag duizende mensen dood so fucking what man
je leeft niet daarvoor
ja dus?quote:Op maandag 20 april 2015 18:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Krijg de tyfus, die lui pleegden geen zelfmoord
Bierfiets. Die lui waren stomdronken vanwege een of ander kampioenschapquote:Op maandag 20 april 2015 18:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zo'n ding zie je van mijlenver aankomen mang.
Meh, dan is het terecht wel.quote:Op maandag 20 april 2015 18:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Bierfiets. Die lui waren stomdronken vanwege een of ander kampioenschap
Wat terecht, er zit altijd een nuchtere gozer die stuurtquote:Op maandag 20 april 2015 18:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, dan is het terecht wel.
sneu voor de eventuele ouders en zo
Ja dan nog.quote:Op maandag 20 april 2015 18:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat terecht, er zit altijd een nuchtere gozer die stuurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |