kent hendel Surge swek m8quote:Op maandag 20 april 2015 18:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeker waar![]()
Moet zo alleen nog naar de supermarkt en daarna gewoon 420 chill jwt
Truequote:
Choco soesjesquote:Op maandag 20 april 2015 18:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True![]()
En durf nu al te wedden dat ik te veel rotzooi koop bij de supermarkt
Soesjes in de aanbieding
Allemaal rotzooi in de aanbieding hier.quote:
Moet je voortaan rollend over straat Surgequote:Op maandag 20 april 2015 18:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Allemaal rotzooi in de aanbieding hier.
Soesjes, tompoucen, snackbroodjes, mona pudding..RIP Surge.
Geen choco soesjes helaas
Alleen nog maar skateboarden?quote:Op maandag 20 april 2015 18:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moet je voortaan rollend over straat Surge
quote:
kan gebeurenquote:Op maandag 20 april 2015 18:54 schreef Amoeba het volgende:
Zojuist getuige van een aanrijding met een bierfiets op het spoor, waarschijnlijk 2 doden. Stond er echt 20 meter vanaf.
Een bierfiets?quote:Op maandag 20 april 2015 18:54 schreef Amoeba het volgende:
Zojuist getuige van een aanrijding met een bierfiets op het spoor, waarschijnlijk 2 doden. Stond er echt 20 meter vanaf.
Getraumatiseerd?quote:Op maandag 20 april 2015 18:54 schreef Amoeba het volgende:
ja wat moet ik danquote:
Ze zaten vast en 2 konden niet op tijd wegkomen denk ikquote:Op maandag 20 april 2015 18:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Een bierfiets?![]()
Hoe krijgen ze het voor elkaar
Zo'n ding zie je van mijlenver aankomen mang.quote:Op maandag 20 april 2015 18:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ze zaten vast en 2 konden niet op tijd wegkomen denk ik
Krijg de tyfus, die lui pleegden geen zelfmoordquote:Op maandag 20 april 2015 18:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja wat moet ik dan
er gaan elke dag duizende mensen dood so fucking what man
je leeft niet daarvoor
ja dus?quote:Op maandag 20 april 2015 18:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Krijg de tyfus, die lui pleegden geen zelfmoord
Bierfiets. Die lui waren stomdronken vanwege een of ander kampioenschapquote:Op maandag 20 april 2015 18:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zo'n ding zie je van mijlenver aankomen mang.
Meh, dan is het terecht wel.quote:Op maandag 20 april 2015 18:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Bierfiets. Die lui waren stomdronken vanwege een of ander kampioenschap
Wat terecht, er zit altijd een nuchtere gozer die stuurtquote:Op maandag 20 april 2015 18:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, dan is het terecht wel.
sneu voor de eventuele ouders en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |