Zie edit, maar dat is dan alsnog de enige bronquote:Op maandag 20 april 2015 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is de van Dale dus dat vertrouw ik nog wel.
Ik wel, ding was inderdaad 30 kilo leek het welquote:Op maandag 20 april 2015 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
En de grote bosatlas, 30kilo woog dat ding.. nooit gebruiktman man man
Heel je tas was ook vierkant erdoorquote:Op maandag 20 april 2015 16:22 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik wel, ding was inderdaad 30 kilo leek het wel
Gewoon squats doen met die dingenquote:Op maandag 20 april 2015 16:22 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik wel, ding was inderdaad 30 kilo leek het wel
Dat kon makkelijkquote:Op maandag 20 april 2015 16:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon squats doen met die dingen
Wij hadden ze altijd op school, maar die dingen waar A3 formaat ofzo toch? Echt bizar grootquote:Op maandag 20 april 2015 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heel je tas was ook vierkant erdoorwat een verschrikkelijk ding was het.
Kan, heb ze nog steeds bij m'n ouders liggenquote:
How to leg workout without gym tutorial x LittleBrowniequote:Op maandag 20 april 2015 16:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan, heb ze nog steeds bij m'n ouders liggen
Ripped in 3 weeksquote:Op maandag 20 april 2015 16:26 schreef politiekman het volgende:
[..]
How to leg workout without gym tutorial x LittleBrownie
quote:
Ja, A3quote:Op maandag 20 april 2015 16:25 schreef politiekman het volgende:
[..]
Wij hadden ze altijd op school, maar die dingen waar A3 formaat ofzo toch? Echt bizar groot
We moeten hier de Skater SC van makenquote:
Neuh, doe maar niet.quote:Op maandag 20 april 2015 16:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
We moeten hier de Skater SC van maken![]()
![]()
Enjoy!
Of nou ja, ik heb ze wel. Paar jaar terug gekocht omdat het kan.quote:
Hoeveel breuken had je?quote:Op maandag 20 april 2015 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
Geen skateboard though. Wel ooit gehad.
0, ik stopte op mijn hoogtepunt; toen ik nog kon blijven staan.quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 16:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
0, ik stopte op mijn hoogtepunt; toen ik nog kon blijven staan.
Ik hou het bij inline skates, al doe ik dat maar één keer per jaar. Tot nu toe alle tochten overleeft, zonder te weten hoe te remmenquote:Op maandag 20 april 2015 16:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]Ja dat is wel verstandig dan
Je bent nooit te oud om het weer op te pakken. Denk ik.
quote:Op maandag 20 april 2015 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hou het bij inline skates, al doe ik dat maar één keer per jaar. Tot nu toe alle tochten overleeft, zonder te weten hoe te remmen
Hier in de duinen zou je wel lekkere tochten kunnen maken, ware het niet dat dat asfalt zo grof, oud en kut is dat je tot pap trilt.quote:Op maandag 20 april 2015 16:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
![]()
Remmen op die krengen is ook gewoon fucked up
Ik ben nog steeds voor van die remhendeltjes voor in je handen. En dan die krengen met 5 wielen. Lekker hard gaan.quote:Op maandag 20 april 2015 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hou het bij inline skates, al doe ik dat maar één keer per jaar. Tot nu toe alle tochten overleeft, zonder te weten hoe te remmen
Ja, dat soort wegen zijn echt dodelijkquote:Op maandag 20 april 2015 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier in de duinen zou je wel lekkere tochten kunnen maken, ware het niet dat dat asfalt zo grof, oud en kut is dat je tot pap trilt.
Beetje lui...quote:Op maandag 20 april 2015 16:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, dat soort wegen zijn echt dodelijk
Maar met dit weer is skaten wel echt chill, waarom pak je het niet op en op zoek naar een betere weg?
Aight, dan had ik het wel gewetenquote:Op maandag 20 april 2015 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje lui...
Nah, was vandaag aan het tuinieren, heb zo school. Binnenkort maar weer eens gaan idd.
We hebben hier wel een kanoroute met fietspad ernaast, dat is heerlijk asfalt en het is een paar minuten van mijn huis.
quote:Op maandag 20 april 2015 17:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Haha ik en zonnen. Alleen mijn handen en gezicht zeker. :
Oh, dat is wel kut danquote:Op maandag 20 april 2015 17:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Not really,. Aan de ene kant heb ik ook geen zin om te gaan omdat ik daar ga opvallen.
appel?quote:Op maandag 20 april 2015 17:09 schreef RadioSlut het volgende:
Gvd zo taart maken. Wie wilt er ook een stukje?
Meh, count me in.quote:Op maandag 20 april 2015 17:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nope, wat zomerser. En uitgebreider
Ik denk dat ik mijn kind(eren) gewoon zou vergetenquote:
Heb je een hond? Ben je die al eens vergeten bij de supermarkt?quote:Op maandag 20 april 2015 17:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn kind(eren) gewoon zou vergeten
Ik moet er niet aan beginnen denk ik.
Op een of andere manier zien ze alleen al door te kijken waar ik vandaan kom. En gaan sommigen stom doen tegen me. Net geertjes daar.quote:Op maandag 20 april 2015 17:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, dat is wel kut dan
Ja, je accent zal in de smaak vallen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |