Oh ja fuck, bier. Hoe the f kon ik dat vergeten.quote:Op maandag 20 april 2015 15:52 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh en bier.
Of hadden we die al?
Ach, bier kan nooit te veel.
Je website is kut.quote:Op maandag 20 april 2015 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.welklidwoord.nl/kussensloop
Nee, volgens mij is het DE kussenslopen, en HET kussensloopquote:Op maandag 20 april 2015 16:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je website is kut.
Look what you made me do! Ik ben opgestaan om een woordenboek te pakken.![]()
[ afbeelding ]
dus het kan beide. Oke.
Meervoud is altijd "de", piemel, dat staat niet los in het woordenboek vermeld bij ieder woord.quote:Op maandag 20 april 2015 16:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is het DE kussenslopen, en HET kussensloop
omdat er achter staat ''slopen'' vaginaquote:Op maandag 20 april 2015 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meervoud is altijd "de", piemel, dat staat niet los in het woordenboek vermeld bij ieder woord.
quote:
Heb jij ooit een woordenboek opengeslagen? Want dat is niet hoe een woordenboek werkt.quote:Op maandag 20 april 2015 16:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
omdat er achter staat ''slopen'' vagina
Waarom zou ik, google weet allesquote:Op maandag 20 april 2015 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb jij ooit een woordenboek opengeslagen? Want dat is niet hoe een woordenboek werkt.
Jij bent net zo oud als ik. Dus jij hebt ook een tijd zonder Google meegemaakt, denk ik. Toen ook nooit een woordenboek opengeslagen? Ik ben oprecht nieuwsgierig nu.quote:
Tuurlijk wel, maar in krijg op internet geen bevestiging dat het ook ''de'' kan zijn, dus dat woordenboek kan ook een foutje maken.quote:Op maandag 20 april 2015 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij bent net zo oud als ik. Dus jij hebt ook een tijd zonder Google meegemaakt, denk ik. Toen ook nooit een woordenboek opengeslagen? Ik ben oprecht nieuwsgierig nu.
quote:kussensloopkus·sen·sloopzelfstandig naamwoord; de (v(m)) + het 1. los overtreksel van een beddenkussen
Nooit gehad.quote:Op maandag 20 april 2015 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
En de grote bosatlas, 30kilo woog dat ding.. nooit gebruiktman man man
Het is de van Dale dus dat vertrouw ik nog wel.quote:Op maandag 20 april 2015 16:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar in krijg op internet geen bevestiging dat het ook ''de'' kan zijn, dus dat woordenboek kan ook een foutje maken.
Ik dacht dat je jonger wasquote:Op maandag 20 april 2015 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij bent net zo oud als ik. Dus jij hebt ook een tijd zonder Google meegemaakt, denk ik. Toen ook nooit een woordenboek opengeslagen? Ik ben oprecht nieuwsgierig nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |