yoloquote:Op maandag 20 april 2015 15:01 schreef politiekman het volgende:
Pakt gelijk ff eerste 3 posts joh die gek
Dat wil je niet wetenquote:
Neenquote:Op maandag 20 april 2015 15:03 schreef politiekman het volgende:
Heb je nog een beetje geskate surge?
quote:
quote:
Weet jij wat tjetten is?quote:Op maandag 20 april 2015 15:09 schreef politiekman het volgende:
[..]
Hahahah goddomme jij altijd met je pics
Omdat dat hier een heel normaal woord isquote:
Hahahaha ehmm, okee! Weer wat geleerd. Thanks. Top. Perfect. Tjetten.quote:Op maandag 20 april 2015 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat dat hier een heel normaal woord isHet betekent schilderen/verven
En scharrebakken, pendek, blauwe hap, nat zeikie.quote:Op maandag 20 april 2015 15:13 schreef politiekman het volgende:
[..]
Hahahaha ehmm, okee! Weer wat geleerd. Thanks. Top. Perfect. Tjetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Zo'n oude technics lijkt me wel mooi. Ooit.quote:Op maandag 20 april 2015 15:15 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb echt te veel euro's in m'n installatie gestoken Dago
quote:Op maandag 20 april 2015 15:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En scharrebakken, pendek, blauwe hap, nat zeikie.Waarom kom jij nou weer vandaan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik haat politiek.
Waarom ik nou weer vandaan kom?quote:Op maandag 20 april 2015 15:25 schreef politiekman het volgende:
[..]
Waarom kom jij nou weer vandaan dan
Wat mis ik..quote:Op maandag 20 april 2015 15:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, de reacties zijn positief iniedergeval
Niet?quote:Op maandag 20 april 2015 15:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ga heus je nudes niet posten hoor
Dan vind ik het een onduidelijke vraag.quote:
Waar woont je huis?quote:Op maandag 20 april 2015 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan vind ik het een onduidelijke vraag.
In de marinestad.quote:
Truequote:Op maandag 20 april 2015 15:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, de reacties zijn positief iniedergeval
LIF / FOK!ster zoekt respondenten enquete fair tradequote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 20 april 2015 15:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ga heus je nudes niet posten hoor
Mag ik hem ook voor je invullen ook al ben ik geen 'fair trader/fairtrade?quote:Op maandag 20 april 2015 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True
[..]
LIF / FOK!ster zoekt respondenten enquete fair trade
[..]
Gelukkig maar
jep! van mij wel.quote:Op maandag 20 april 2015 15:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mag ik hem ook voor je invullen ook al ben ik geen 'fair trader/fairtrade?
quote:Op maandag 20 april 2015 15:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
doei flips, het was fijn je niet gekend te hebben.
Klopt. Je zit met betrouwbaarheid. Het is oprecht verrekte lastig om respondenten te krijgen. Nu ik dit zelf in de praktijk heb ervaren, snap ik dat mensen hun enquete op FOK! posten.quote:
Ik werd even depressief toen ik die vraag zag.quote:Op maandag 20 april 2015 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
Telt het als hoogste niveau als ik twee vakken van een niveau heb afgerond?
Dat dusquote:Op maandag 20 april 2015 15:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik werd even depressief toen ik die vraag zag.
http://www.welklidwoord.nl/kussensloopquote:Op maandag 20 april 2015 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
Ik bleef wel kijken naar "het kussensloop". Is het niet "de" of ben ik mijn hele leven voorgelogen?
quote:Op maandag 20 april 2015 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
Ik bleef wel kijken naar "het kussensloop". Is het niet "de" of ben ik mijn hele leven voorgelogen?
your whole life is a lie!quote:Op maandag 20 april 2015 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.welklidwoord.nl/kussensloop
Ik heb maar middelbare school ingevuld, want ik doe nu wel hbo, maar heb technisch gezien nooit echt helemaal de middelbare afgerond.quote:Op maandag 20 april 2015 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat dusBasisschool [ afbeelding ]
21. Waarom zou u dit wel of niet aanraden [aan een vriend(in)]?
> Omdat ik die niet heb.
Echt, alles is ons afgenomen, sinterklaas, kussenslopen, allesquote:
quote:Op maandag 20 april 2015 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:
Ik vond het ook kutquote:Op maandag 20 april 2015 15:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Echt, alles is ons afgenomen, sinterklaas, kussenslopen, alles
oh en muziekquote:Op maandag 20 april 2015 15:49 schreef politiekman het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, het begint met s en eindigt op katen
Vrouwen/sex.quote:Op maandag 20 april 2015 15:51 schreef politiekman het volgende:
[..]
En muziek ja, en tieten wellicht?
Oh ja fuck, bier. Hoe the f kon ik dat vergeten.quote:Op maandag 20 april 2015 15:52 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh en bier.
Of hadden we die al?
Ach, bier kan nooit te veel.
Je website is kut.quote:Op maandag 20 april 2015 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is het DE kussenslopen, en HET kussensloopquote:Op maandag 20 april 2015 16:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je website is kut.
Look what you made me do! Ik ben opgestaan om een woordenboek te pakken.![]()
[ afbeelding ]
dus het kan beide. Oke.
Meervoud is altijd "de", piemel, dat staat niet los in het woordenboek vermeld bij ieder woord.quote:Op maandag 20 april 2015 16:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is het DE kussenslopen, en HET kussensloop
omdat er achter staat ''slopen'' vaginaquote:Op maandag 20 april 2015 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meervoud is altijd "de", piemel, dat staat niet los in het woordenboek vermeld bij ieder woord.
quote:
Heb jij ooit een woordenboek opengeslagen? Want dat is niet hoe een woordenboek werkt.quote:Op maandag 20 april 2015 16:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
omdat er achter staat ''slopen'' vagina
Waarom zou ik, google weet allesquote:Op maandag 20 april 2015 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb jij ooit een woordenboek opengeslagen? Want dat is niet hoe een woordenboek werkt.
Jij bent net zo oud als ik. Dus jij hebt ook een tijd zonder Google meegemaakt, denk ik. Toen ook nooit een woordenboek opengeslagen? Ik ben oprecht nieuwsgierig nu.quote:
Tuurlijk wel, maar in krijg op internet geen bevestiging dat het ook ''de'' kan zijn, dus dat woordenboek kan ook een foutje maken.quote:Op maandag 20 april 2015 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij bent net zo oud als ik. Dus jij hebt ook een tijd zonder Google meegemaakt, denk ik. Toen ook nooit een woordenboek opengeslagen? Ik ben oprecht nieuwsgierig nu.
quote:kussensloopkus·sen·sloopzelfstandig naamwoord; de (v(m)) + het 1. los overtreksel van een beddenkussen
Nooit gehad.quote:Op maandag 20 april 2015 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
En de grote bosatlas, 30kilo woog dat ding.. nooit gebruiktman man man
Het is de van Dale dus dat vertrouw ik nog wel.quote:Op maandag 20 april 2015 16:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar in krijg op internet geen bevestiging dat het ook ''de'' kan zijn, dus dat woordenboek kan ook een foutje maken.
Ik dacht dat je jonger wasquote:Op maandag 20 april 2015 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij bent net zo oud als ik. Dus jij hebt ook een tijd zonder Google meegemaakt, denk ik. Toen ook nooit een woordenboek opengeslagen? Ik ben oprecht nieuwsgierig nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |