SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor users die net zoals ik graag to the point komen:
Momenteel ben ik bezig met afstuderen aan de opleiding Management, Economie en Recht en doe ik onderzoek naar de interesse van mensen in fair trade producten van een stichting en de reden waarom men mogelijk geïnteresseerd is.
De enquête kan door iedereen, die in Nederland woont, ingevuld worden, ongeacht leeftijd, geslacht en ervaring met fair trade producten. Daarnaast duurt de enquête ongeveer 10 minuten, bestaat uit 24 vragen en is volledig anoniem. Ook wordt er niets verloot onder de inzendingen. Mits er interesse is, ben ik bereid om de resultaten te posten zodra deze er zijn. De resultaten van deze enquête worden sowieso gebruikt voor mijn onderzoek.
Mijn vraag is dus: Zouden jullie mijn enquête willen vullen?
De website van mijn enquête is:
http://www.thesistools.com/web/?id=464285
Alvast bedankt voor je bijdrage aan mijn onderzoek.
[ Bericht 0% gewijzigd door Flippiee op 20-04-2015 15:33:30 ]
Wel jammer dat fairtrade dan verkeerd word geschreven.quote:Op maandag 20 april 2015 15:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Geen hit-and-run topic, even invullen
quote:Op maandag 20 april 2015 15:22 schreef Flippiee het volgende:
Lieve forumgebruikers,
Ik weet dat dit topic nummer 83482239494 over enquêtes, maar ook ik wil aan jullie vragen of jullie mijn enquête zouden willen invullen.
In onderstaande spoiler kun je het een en ander aan uitleg vinden waarom ik het hier post en wat ik tot nu toe gedaan heb om respondenten te krijgen.ga eens topless voor de supermarkt staan, heb je aandacht genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor users die net zoals ik graag to the point komen:
Momenteel ben ik bezig met afstuderen aan de opleiding Management, Economie en Recht en doe ik onderzoek naar de interesse van mensen in fair trade producten van een stichting en de reden waarom men mogelijk geïnteresseerd is.
De enquête kan door iedereen ingevuld worden, ongeacht leeftijd, geslacht en ervaring met fair trade producten. Daarnaast duurt de enquête ongeveer 10 minuten, bestaat uit 24 vragen en is volledig anoniem. Ook wordt er niets verloot onder de inzendingen. Mits er interesse is, ben ik bereid om de resultaten te posten zodra deze er zijn. De resultaten van deze enquête worden sowieso gebruikt voor mijn onderzoek.
Mijn vraag is dus: Zouden jullie mijn enquête willen vullen?
De website van mijn enquête is:
http://www.thesistools.com/web/?id=464285
Alvast bedankt voor je bijdrage aan mijn onderzoek.
Ik twijfelde zelf behoorlijk tussen fair trade en fairtrade aangezien beide varianten gebruikt worden.quote:Op maandag 20 april 2015 15:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wel jammer dat fairtrade dan verkeerd word geschreven.
Aw. Sorry.quote:Op maandag 20 april 2015 15:25 schreef Waterdrinker het volgende:
ik mis bij de aspecten van de aantrekkelijkheid van de knuffels simpelweg het uiterlijk, een konijn zonder neus is geen konijn
Niet de aandacht die ik wil krijgen.quote:Op maandag 20 april 2015 15:27 schreef dincky het volgende:
[..]
ga eens topless voor de supermarkt staan, heb je aandacht genoeg
Dat dan wel.quote:Op maandag 20 april 2015 15:29 schreef Fokker89 het volgende:
Ook ingevuld, goede enquête,10/10. Zou nog een keer invullen.
quote:Op maandag 20 april 2015 15:29 schreef Fokker89 het volgende:
Ook ingevuld, goede enquête,10/10. Zou nog een keer invullen.
Dank!quote:
Oeh. Aan die optie heb ik niet gedacht, dit ga ik in mijn OP wijzigen.quote:Op maandag 20 april 2015 15:31 schreef blondetrien het volgende:
Wat vul je in als je in het buitenland woont? De provincie waar je woont als je terugkomt, of de provincie waar je woonde tot je weg ging? Of mag je dan niks invullen?
Dank!quote:Op maandag 20 april 2015 15:31 schreef dincky het volgende:
ingevuld![]()
wel jammer dat er weinig open vragen waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |