Vraag je dit vanwege mijn 'treat yo self' opmerking?quote:Op maandag 20 april 2015 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Marianne keek jij toevallig ook Parks & Rec?
Absoluut!quote:Op maandag 20 april 2015 22:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vraag je dit vanwege mijn 'treat yo self' opmerking?
Ja nu ga je sp3c kwaad maken hequote:Op maandag 20 april 2015 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
We kunnen het ook hebben over Nederlandse ijshockeyers die er niks van kunnen.
lijkt mij een beter verhaalquote:Op maandag 20 april 2015 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
We kunnen het ook hebben over Nederlandse ijshockeyers die er niks van kunnen.
nee want ze moeten zich schamen, dat mag ook gewoon gezegd wordenquote:
Daar zitten we niet op te wachten, maar zeg toch maar want ik heb het gevoel dat je het kwijt wil.quote:Op maandag 20 april 2015 22:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt mij een beter verhaal
ik heb daar zo mijn theorie over namelijk
Zie je je bent er kwaad over dat ze zo slecht waren!quote:Op maandag 20 april 2015 22:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee want ze moeten zich schamen, dat mag ook gewoon gezegd worden
bestuur tegen de muur zeg ik!
niet kwaad maar gewoon teleurgesteldquote:Op maandag 20 april 2015 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie je je bent er kwaad over dat ze zo slecht waren!
Heb ik toch gelijk
Auch ja dat doet pijn inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2015 22:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet kwaad maar gewoon teleurgesteld
das erger
Ik ga er nu op af!quote:Op maandag 20 april 2015 22:43 schreef Alan_Bastard het volgende:
NWS / 1 miljoen migranten staan klaar in Libië
Misschien leuk als iemand eens dit topic gaat doorkammen
technisch gezien is dit de SC en niet feedbackquote:Op maandag 20 april 2015 22:43 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ik borstel meestal.quote:Op maandag 20 april 2015 22:43 schreef Alan_Bastard het volgende:
Begrijpelijke vergissing met al dat blauw + redactie + Mani hier.quote:Op maandag 20 april 2015 22:44 schreef Alan_Bastard het volgende:
Crap, ik zit in het verkeerde topic. Ik zocht feedback.
nu je hier toch bent, waar doel je precies op?quote:Op maandag 20 april 2015 22:44 schreef Alan_Bastard het volgende:
Crap, ik zit in het verkeerde topic. Ik zocht feedback.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |