Jaquote:Op woensdag 15 april 2015 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja nu vergeet je waarschijnlijk de spierwitte benen er bij te denken
JAWEL!quote:
Lekker pittig?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:35 schreef missbehavin het volgende:
I'm so happy, mijn haar is eindelijk de kleur die ik wilde
Langer dan toen het nog rood wasquote:
Asblondquote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Als je daar op zoekt op images.google krijg je gelukkig maar één haarkleur terug
Grijs zeg maarquote:Op woensdag 15 april 2015 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]Het is een hele lichte, koele blond. Maar dat helpt zeker niet
Komen we weer uit op kleuren gezien door mannen vs vrouwenquote:Op woensdag 15 april 2015 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Als je daar op zoekt op images.google krijg je gelukkig maar één haarkleur terug
Nee, die trend is leuk als je 20 bent, niet als je bijna 40 bentquote:
Ja, lekker uitzicht op vrouwen iddquote:Op woensdag 15 april 2015 15:39 schreef RaXz het volgende:
Vandaag toch maar niet naar een terras, gaat prima zo in m'n tuin.![]()
[ afbeelding ]
Kun je lekker bisque van makenquote:Op woensdag 15 april 2015 15:35 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nee, behalve dan dat ze snel eruit zien als een kreeft zodra het een beetje zonnig wordt.
Ik zie een laptop.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, lekker uitzicht op vrouwen idd.
Dat mis ik inderdaad, maar aan de andere kant heb ik niet zo'n zin om weg te gaan.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, lekker uitzicht op vrouwen idd.
116KG here we come!quote:Op woensdag 15 april 2015 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Zo, vanavond welkom bij vrienden om met mijn blote mannenklauwen een lading bbq-vlees naar binnen te werken
Denken in oplossingen heet dat.quote:
En denken in privacy-schendingen vooralquote:
14 kg aan vlees, bier en saus, nee wacht, meer, want dat is dan wat niet gebruikt wordt. Dus zeg maar minstens 42kgquote:Op woensdag 15 april 2015 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bier erbij
Sausje erbij
Je hebt gelijk! Maak daar maar 120kg van.
Openbare webcam.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En denken in privacy-schendingen vooral.
Idem hier.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:17 schreef Belsezar het volgende:
Bier, check.
Windstille patio, check.
Muziek, check.
Heerlijk
Morgen zit ik weer achter excel.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:26 schreef DrMarten het volgende:
Buiten zonnetje en dan binnen zitten cijfers in excel kloppen
Zo maar eens de stad in wandelen, boodschappen doen.
Detailsquote:Op woensdag 15 april 2015 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En denken in privacy-schendingen vooral.
Oh jaquote:
Euh, dat gaat werken?quote:Op woensdag 15 april 2015 16:33 schreef Cue_ het volgende:
Leuk, kerel heeft een vraag over z'n loonstrook maar houdt z'n salaris angstvallig verborgen
Dat is net het enige probleem wat ik altijd heb met mijn loonstrookquote:Op woensdag 15 april 2015 16:33 schreef Cue_ het volgende:
Leuk, kerel heeft een vraag over z'n loonstrook maar houdt z'n salaris angstvallig verborgen
Nouja wel of er iets van reiskosten op zouden moeten staan.quote:
Het komt op mij over alsof ik je uinodig om bij mij thuis wat te komen eten en dan weiger mijn adres te gevenquote:Op woensdag 15 april 2015 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja wel of er iets van reiskosten op zouden moeten staan.
Maar het is vooral een grappig gezicht
Mooi hequote:Op woensdag 15 april 2015 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het komt op mij over alsof ik je uinodig om bij mij thuis wat te komen eten en dan weiger mijn adres te geven
jaja, je wil niet eten, dus ga je eten........quote:Op woensdag 15 april 2015 17:01 schreef Renesite het volgende:
Geen zin in eten. Het wordt zomer.
Dus wordt het een broodje zelf gemaakte hamburger
Muggenzifter, hij bedoelde vast dat hij minder trek heeft door het warme weer.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jaja, je wil niet eten, dus ga je eten........
Ohja én de lease auto ontbreekt iedere keer.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is net het enige probleem wat ik altijd heb met mijn loonstrook.
Dat spreekt vanzelf. Die is jaren geleden al afgevallen ouwequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Believe you can, and you will.
Ja, ik weet het, ik ben oud.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat spreekt vanzelf. Die is jaren geleden al afgevallen ouwe
quote:Op woensdag 15 april 2015 17:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]Allemaal nieuw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Vooral wat uit de tijdquote:
Nja die bovenin m'n oor heb ik sinds 28/03quote:
De groene is mooiquote:Op woensdag 15 april 2015 17:27 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nja die bovenin m'n oor heb ik sinds 28/03dus nieuw. Die witte had ik al, en die groene vandaag gekocht
Niet dat de witte lelijk zijn hoor, maar vind de groen apartquote:
Ik vind de groene stiekem ook het mooist!quote:Op woensdag 15 april 2015 17:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet dat de witte lelijk zijn hoor, maar vind de groen apart
Voor in je andere oor?quote:Op woensdag 15 april 2015 17:42 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik vind de groene stiekem ook het mooist!heb 'm volgens mij ook in het klein
quote:Op woensdag 15 april 2015 18:23 schreef RaXz het volgende:
Ik vind de groene ook mooi, doet mij aan jade denken.
Het boodschappenlijstje van vorige week uit je tas vissen.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:29 schreef DrMarten het volgende:
Boodschappenlijstje maken en er dan achter komen dat mandje halfvol zit, maar dat je nog niks van je lijstje hebt
Komt gewoon omdat die ellendige Lidl lekkere dingen bij de ingang legtquote:Op woensdag 15 april 2015 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het boodschappenlijstje van vorige week uit je tas vissen.
Genietze.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:36 schreef Samzz het volgende:
Zonnetje, strandje, wijntje. Kan ergere scenario's bedenken.
Zoals op kantoor zittenquote:Op woensdag 15 april 2015 18:36 schreef Samzz het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2015 18:36 schreef Samzz het volgende:
Welke zijn het geworden?quote:
Dat is wel de bedoelingquote:Op woensdag 15 april 2015 18:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dus nu de paden op en de lanen in?
Ik heb ze vooral in de winter veel aan met sneeuw en narigheid enzo.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoelingen voor op vakantie enzo.
En helemaal tevreden? Waar ben je uiteindelijk geslaagd?quote:
Oh, en hoe is het met je oma en je ouders enzo?quote:
Pannenkoekmix? Gewoon een pak bloem toch?quote:Op woensdag 15 april 2015 19:00 schreef DrMarten het volgende:
Zo maar eens testen of de pannenkoekmix van de Lidl een beetje oke is. Begin wel honger te krijgen en ben al halverwege een zak colaflesjes
Heb voor de gein eens zo'n fles mix gekocht. Melk erbij, even schudden en het moet klaar zijn. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pannenkoekmix? Gewoon een pak bloem toch?
Daar heb ik laarzen voorquote:Op woensdag 15 april 2015 18:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb ze vooral in de winter veel aan met sneeuw en narigheid enzo.
Ik ookquote:Op woensdag 15 april 2015 19:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb voor de gein eens zo'n fles mix gekocht. Melk erbij, even schudden en het moet klaar zijn. Ben benieuwd.
bij de dure toko hier om de hoekquote:Op woensdag 15 april 2015 18:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En helemaal tevreden? Waar ben je uiteindelijk geslaagd?
oma voelt zich alleenquote:Op woensdag 15 april 2015 18:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, en hoe is het met je oma en je ouders enzo?
die heb ok ook eens gehad. Was niet te doen en niet te eten.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb voor de gein eens zo'n fles mix gekocht. Melk erbij, even schudden en het moet klaar zijn. Ben benieuwd.
Dat kunnen zij uitrekken voor je? Of moet je dat uitlopen?quote:Op woensdag 15 april 2015 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bij de dure toko hier om de hoekwas eerst naar de ANWB gegaan en daar hadden ze ook wel mooie, maar die waren nogal wijd. Uiteindelijk dus duurdere genomen die wel helemaal aansluiten. Alleen zitten ze, naar nu blijkt, bij m'n rechtervoet een beetje raar maar dat kan nog uitgerekt worden.
Zielig hoorquote:Op woensdag 15 april 2015 19:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oma voelt zich alleen![]()
En m'n ouders zijn vooral moe geloof ik
Ik heb voor de zekerheid ook een pizza meegenomen als backupquote:Op woensdag 15 april 2015 19:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die heb ok ook eens gehad. Was niet te doen en niet te eten.
Is ook een soort van pannenkoek, slim bekeken.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb voor de zekerheid ook een pizza meegenomen als backup
Omnomnomnomquote:Op woensdag 15 april 2015 19:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb voor de zekerheid ook een pizza meegenomen als backup
Iedere week halen danquote:Op woensdag 15 april 2015 19:14 schreef RaXz het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ik moet er wekelijks eentje hebben anders word ik ziek.
Ze kunnen het uitrekken, indien nodig.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kunnen zij uitrekken voor je? Of moet je dat uitlopen?
Netjes. Jammer dat je niet met een huistuinenkeukenschoen af kunt, maar mooi dat er nog speciaalzaken bestaanquote:Op woensdag 15 april 2015 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kunnen het uitrekken, indien nodig.
En beetje inlopen helt vaak ook wel een stuk.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kunnen het uitrekken, indien nodig.
Straks lig ik met flauwte in de hoek van de kamer. Dussssquote:Op woensdag 15 april 2015 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jaja, je wil niet eten, dus ga je eten........
En was veel te duurquote:Op woensdag 15 april 2015 19:37 schreef DrMarten het volgende:
Goed, deze mix bakt kut![]()
Hopen dat de smaak meevalt.
Die 75 cent waren inderdaad teveel. Eens maar nooit weerquote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 20:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die 75 cent waren inderdaad teveel. Eens maar nooit weer
Laten we het er maar op houden dat het voedsel is en ik geen honger meer heb
Hier wel, hopelijk bij jou ookquote:Op woensdag 15 april 2015 20:16 schreef Samzz het volgende:
Thuis. Wordt het morgen ook zo prachtig
?
Geen idee, ik hoop het wel ook ondanks dat ik morgen moet werken.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:16 schreef Samzz het volgende:
?
Iets minder mooi dan vandaag, maar dat is niet erg want dat is alsnog goed weerquote:
Veel plezierquote:
Nopequote:Op woensdag 15 april 2015 20:16 schreef Samzz het volgende:
?
Waar is je motivatie gebleven?quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 20:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die heb ik gister opgemaakt door te eten bij vriendin incl kind
Misluktquote:Op woensdag 15 april 2015 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik help je wel ff. Hophop met je bevallige billen richting die dansvloer dame
Rondje lopen klinkt goedquote:Op woensdag 15 april 2015 20:52 schreef Cue_ het volgende:
Of gewoon buiten rondje ga lopen/boekje ga lezen, ook niet verkeerd
Ik zal je nog eens een compliment maken zegquote:
Bevallige billetje is een grove leugen, dikke blubberbillenquote:Op woensdag 15 april 2015 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een compliment maken zeg
Maar wel echte koffie. Wij hebben ook een senseo, maar da's geen echte koffiequote:Op woensdag 15 april 2015 21:15 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het minderen, vanavond per ongeluk iets teveel gezet.
Maar toch
Ik ben toch wel heel blij dat ik er vanaf ben. Al blijft een bakje af en toe wel lekkerquote:Op woensdag 15 april 2015 21:15 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het minderen, vanavond per ongeluk iets teveel gezet.
Maar toch
Ik weet nog toen het helemaal in was, nu vind het echt niet meer te drinken.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:22 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Maar wel echte koffie. Wij hebben ook een senseo, maar da's geen echte koffie
Nja wij hebben een Nespresso, valt ook nog te doen. Maar heb een tijdje als barista gewerkt en die koffie was toch wel het lekkerstquote:Op woensdag 15 april 2015 21:25 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik weet nog toen het helemaal in was, nu vind het echt niet meer te drinken.
Een tijdje terug een koffie apparaat gehad met ingebouwde bonen maler, dat is nog het lekkerst, helaas viel dat ding uit elkaar van ellende.
Wel beter ja, ik probeer het om alleen in de ochtend te drinken om wakker mee te worden, maar ik kan het niet laten om na het eten wat koffie te zetten.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben toch wel heel blij dat ik er vanaf ben. Al blijft een bakje af en toe wel lekker
Op m'n werk hebben we sinds kort een machine staan met een maler.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:26 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nja wij hebben een Nespresso, valt ook nog te doen. Maar heb een tijdje als barista gewerkt en die koffie was toch wel het lekkerst
Machines met een malerquote:Op woensdag 15 april 2015 21:28 schreef RaXz het volgende:
[..]
Op m'n werk hebben we sinds kort een machine staan met een maler.![]()
En nu probeer ik op m'n werk alleen maar thee te drinken.
Heb je m'n boven- of onderkant gezien?quote:Op woensdag 15 april 2015 21:41 schreef Belsezar het volgende:
De carnivoor in mij is voorlopig weer tevreden, de bbq was heerlijk
Eerste helft CL gekeken, nu uitbuiken bij de tweede helft
Gewoon van boven naar beneden, zoals normaalquote:Op woensdag 15 april 2015 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je m'n boven- of onderkant gezien?
quote:Op woensdag 15 april 2015 22:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo schreef ik op msn eens naar iemand: "Zo, boekje uit!"
Die las ook 'broekje' .
Wat bedoel je?quote:
Absoluut.quote:
Nee, echt niet.quote:
Waarom wist ik dat niet eerder?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:27 schreef xBubbles het volgende:
Ik ben nou eenmaal een ranzige denker, kan er niks aan doen
Ervaring leert dat ik daar vrij opportunistisch inzit. Bij jou blijkbaar niet dus.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:37 schreef xBubbles het volgende:
Ik dacht dat je dat al wel in de gaten had
Dat blijktquote:Op woensdag 15 april 2015 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ervaring leert dat ik daar vrij opportunistisch inzit. Bij jou blijkbaar niet dus.
Nou ja, of het blijkt dat moet nog blijken.quote:
Nou, dan moet maar blijken of het blijktquote:Op woensdag 15 april 2015 23:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, of het blijkt dat moet nog blijken.
Hoe komen we daar nou achter?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:44 schreef xBubbles het volgende:
Nou, dan moet maar blijken of het blijkt
Oké sorry, klaar nu
Doe es een ranzig antwoord.quote:
quote:
Jammer, ik hou wel van vrouwen die goed kunnen reageren op commando's namelijk.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:48 schreef xBubbles het volgende:
dat werkt niet op commando, dat komt zo ineens uit de hoek zetten
Af, in je mand en bibberen?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer, ik hou wel van vrouwen die goed kunnen reageren op commando's namelijk.
Bijvoorbeeld.quote:
Niet te hard hè, ik wil ook nog slapenquote:
Trustequote:Op donderdag 16 april 2015 00:23 schreef xBubbles het volgende:
Ik heb ook geen zin...maar iets met morgen schilderen en eigenlijk ook nog moeten leren
Ja, ga toch m'n bedje maar opzoeken, ciao
Niet meer wat het geweest isquote:
Ik heb net koffie gezetquote:
Hehheh, ookquote:
Denk het ook. Hier is het gerelateerd aan de hoeveelheid wijn die ik gisteren in het park heb geconsumeerd.quote:Op donderdag 16 april 2015 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken het. Duurt tot ongeveer elf uur vanavond.
Alleen water.quote:Op donderdag 16 april 2015 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Komt er op Facebook zo'n gesponsord bericht langs van Appelsientje, dat ze nu sap met minder suiker hebben. Allemaal reacties van die hippiemoeders eronder die sap te zoet vinden en hun kinderen alleen water en kruidenthee geven. Kruidentheedat kan toch ook niet goed zijn.
Lekker de bloeddruk omhoog gooien met wat zoethouttheequote:Op donderdag 16 april 2015 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Komt er op Facebook zo'n gesponsord bericht langs van Appelsientje, dat ze nu sap met minder suiker hebben. Allemaal reacties van die hippiemoeders eronder die sap te zoet vinden en hun kinderen alleen water en kruidenthee geven. Kruidentheedat kan toch ook niet goed zijn.
Ach, dood ga je toch wel.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker de bloeddruk omhoog gooien met wat zoethoutthee
En die kindertjes ook welquote:
Suiker toevoegen aan appelsap is natuurlijk ook onzin.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Was er een paar jaar geleden ook geen rel met sterretjesthee ofzo?
Maar nee, appelsap is evil dus maken ze hun eigen smoothies.
Ik vind het lekkerquote:
Zat mineralenquote:
Dat gedoe om die E-nummers snap ik ook niet nee. Ja, op de lijst met E-nummers staan wat twijfelachtige, maar een E-nummer op zich zegt niets.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap ook dat je je kind geen pak appelsap moet geven, maar volgens de mensen die reageerden was alles met E-nummers slecht en suiker was slecht en ze geven hun kinderen kruidenthee en water. Dan sla je ook wel een beetje door hoor.
En dan wel een dikke banaan in de smoothie gooien met melk
Kurkuma is best gezond.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat gedoe om die E-nummers snap ik ook niet nee. Ja, op de lijst met E-nummers staan wat twijfelachtige, maar een E-nummer op zich zegt niets.
E100 = kurkuma = niks mis mee
Ik zag laatst een foto van een banaan met daaronder alle E-nummers die daar dus van nature in zittenquote:Op donderdag 16 april 2015 09:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat gedoe om die E-nummers snap ik ook niet nee. Ja, op de lijst met E-nummers staan wat twijfelachtige, maar een E-nummer op zich zegt niets.
E100 = kurkuma = niks mis mee
quote:
Daarom. Je bent echt wel erg kortzichtig als je alle E-nummers standaard mijdtquote:Op donderdag 16 april 2015 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van een banaan met daaronder alle E-nummers die daar dus van nature in zitten
Ja.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Zouden er serieus mensen zijn die denken dat die producten nu gezonder zijn omdat er geen E-nummers meer in de lijst met ingrediënten staan?
quote:Op donderdag 16 april 2015 10:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Die anti E-nummer hype is bloedirritant. Gevolg is dat voedselproducenten de ingrediënten gewoon weer bij naam zijn gaan noemen waardoor ze veel lastiger uit elkaar te houden zijn.
Zouden er serieus mensen zijn die denken dat die producten nu gezonder zijn omdat er geen E-nummers meer in de lijst met ingrediënten staan?
Ik 'ken' dit soort types. Oogkleppenquote:
Vaak zitten er wel namen tussen die je moeilijk kan onthouden, b.v. in het latijn, nummers zijn dan wel gemakkelijker om te onthouden.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Die anti E-nummer hype is bloedirritant. Gevolg is dat voedselproducenten de ingrediënten gewoon weer bij naam zijn gaan noemen waardoor ze veel lastiger uit elkaar te houden zijn.
Klinkt goedquote:Op donderdag 16 april 2015 12:11 schreef Samzz het volgende:
Witlofsalade met aardappeltjes, komkommer en vega meuk.
Er zitten veel eiwitten in insectenquote:Op donderdag 16 april 2015 12:03 schreef RaXz het volgende:
Ik let er geeneens meer zo op, ook al zijn er wel bepaalde E nummers waar je op moet letten, zoals E120 een rode kleurstof die gemaakt is van luizen, mensen eten meer insecten dan ze denken.
Maar, ik vind het zelf wel gemakkelijker om namen te onthouden dan nummers.
Weet ik, ik doe er niet zo heel moeilijk over.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zitten veel eiwitten in insectenZie er geen ramp in, alleen als je vegetariër bent.
Volgens mij is het wel algemeen bekend dat de roze en rode kleurstoffen vaak van luizenschildjes komenquote:Op donderdag 16 april 2015 12:22 schreef RaXz het volgende:
[..]
Weet ik, ik doe er niet zo heel moeilijk over.![]()
Ik kende het van Keuringsdienst van Waarde.
Als ze allemaal dezelfde namen zouden gebruiken zou al een stuk schelen.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:10 schreef RaXz het volgende:
[..]
Vaak zitten er wel namen tussen die je moeilijk kan onthouden, b.v. in het latijn, nummers zijn dan wel gemakkelijker om te onthouden.
Bij de eckte, éckte healthfoodfreaks zijn bananen en zuivel natuurlijk ook al jaren lang het voedsel van de duivelquote:Op donderdag 16 april 2015 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap ook dat je je kind geen pak appelsap moet geven, maar volgens de mensen die reageerden was alles met E-nummers slecht en suiker was slecht en ze geven hun kinderen kruidenthee en water. Dan sla je ook wel een beetje door hoor.
Pak ff je pooperscooper en na 5 min kun je weer verder!quote:
Bitch please, er is nog nooit iemand doodgegaan aan appelsap en in Nederland ook nog niemand er Amerikaans VET van geworden. "Vroegah" niet, nu niet. Gewoon met mate, zoals met alles in t leven. Dat overdreven gezever van de laatste tijdquote:Op donderdag 16 april 2015 09:49 schreef CherryLips het volgende:
En toch wordt de gemiddelde Nederland wel gestaag steeds dikker elk jaarquote:Op donderdag 16 april 2015 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bitch please, er is nog nooit iemand doodgegaan aan appelsap en in Nederland ook nog niemand er Amerikaans VET van geworden. "Vroegah" niet, nu niet. Gewoon met mate, zoals met alles in t leven. Dat overdreven gezever van de laatste tijd
Ik ben nog lang niet bij plaats van ongelukquote:Op donderdag 16 april 2015 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pak ff je pooperscooper en na 5 min kun je weer verder!
Hier geen zonnetje te zienquote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel algemeen bekend dat de roze en rode kleurstoffen vaak van luizenschildjes komenDaar gaan je M&M's.
* Belsezar zet op boodschappenlijstjequote:
Daar kan ik echt wel een pak van opquote:Op donderdag 16 april 2015 14:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar zet op boodschappenlijstje
Doet mij denken aan de voetbalkantine, na de wedstrijd met een flesje AAquote:
Ruim 25 graden hier.quote:
quote:
And more sun you could wave a stick at.quote:
Jaja, we weten het nu wel!quote:Op donderdag 16 april 2015 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
And more sun you could wave a stick at.
Ik twijfel nogquote:
Ja, omdat we dingen niet meer met mate doen en verwachten dat de maatschappij t wel oplost voor ons. Zelfde met kinderen opvoeden. Moet de school doen. Zelfde met TV kijken. Daar is de keuring voor om er voor te zorgen dat kids niet iets slechts zien.quote:Op donderdag 16 april 2015 13:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En toch wordt de gemiddelde Nederland wel gestaag steeds dikker elk jaar
Heel veel suiker.quote:Op donderdag 16 april 2015 13:14 schreef KomtTijd... het volgende:
sowieso wat zou er mis zijn met appelsap? Ik ben er zo ongeveer mee opgevoed.
De meeste appelsap zit helemaal geen toegevoegde suiker in. Of is de suiker uit de appels zelf ongezond? "Snoep verstandig, eet een appel" is a lie?quote:Op donderdag 16 april 2015 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel veel suiker.
Weet nog wel dat er bij de tandarts een poster hing van fruitsappen in combi met drinkbekers, omdat dat dan de hele tijd tegen je tanden aankwam en dat niet goed was.
In appels zitten ook veel suikers..quote:Op donderdag 16 april 2015 15:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De meeste appelsap zit helemaal geen toegevoegde suiker in. Of is de suiker uit de appels zelf ongezond? "Snoep verstandig, eet een appel" is a lie?
In een appel zitten gemiddeld 6 suikerklontjes, aldus google.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De meeste appelsap zit helemaal geen toegevoegde suiker in. Of is de suiker uit de appels zelf ongezond? "Snoep verstandig, eet een appel" is a lie?
Morgen naar het strand, bbq en bier in de zon.quote:
Overzichtjequote:Op donderdag 16 april 2015 15:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Goed, als ik weer honger heb eet ik wel een Mars ipv een appel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister al bbq en bier gehad, maar er kan altijd meer bijquote:Op donderdag 16 april 2015 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Morgen naar het strand, bbq en bier in de zon.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Dat is toch precies wat deze ouders ook doen: zelf kiezen om hun kind geen appelsap te geven?quote:Op donderdag 16 april 2015 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, omdat we dingen niet meer met mate doen en verwachten dat de maatschappij t wel oplost voor ons. Zelfde met kinderen opvoeden. Moet de school doen. Zelfde met TV kijken. Daar is de keuring voor om er voor te zorgen dat kids niet iets slechts zien.
Alles wordt uit handen gegeven. Leer zelf toch eens nadenken!ipv te verwachten dat "de maatschappij" t wel voor je oplost.
Alleen geen geraffineerde suikers. En bovendien, een hoop andere nuttige stoffen.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In een appel zitten gemiddeld 6 suikerklontjes, aldus google.
Geen auto hebben is sowieso een stuk beter voor je gezondheid.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen geen geraffineerde suikers. En bovendien, een hoop andere nuttige stoffen.
Maar desalniettemin nog steeds suiker, dus gewoon van je luie reet komen en wandelend je zak appels gaan halen i.p.v. met de auto
En die van andere mensenquote:Op donderdag 16 april 2015 15:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen auto hebben is sowieso een stuk beter voor je gezondheid.
Je kunt qua vetten ook beter een broodje korket eten dan een broodje kaas, heb ik ooit ergens gelezen. Maar aangezien ieder onderzoek t andere weer onderuit haalt trek ik me er nog niet heel veel van aan. Ik roep t alleen wel hard als ik eens een kroket pakquote:Op donderdag 16 april 2015 15:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Goed, als ik weer honger heb eet ik wel een Mars ipv een appel.
quote:Op donderdag 16 april 2015 15:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
OverzichtjeDan vind ik Red Bull nog best meevallen t.o.v. dat Jolt spulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Gister al bbq en bier gehad, maar er kan altijd meer bij
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja, nou dan kiezen ze er toch voor hun kind dik te maken. Moeten ze niet op appelsap gaan mopperenquote:Op donderdag 16 april 2015 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is toch precies wat deze ouders ook doen: zelf kiezen om hun kind geen appelsap te geven?
Als appelsap al ongezond/slecht bevonden wordt tegenwoordig, dan snap ik wel dat kindertjes ondervoed raken ja. Pfft je moet toch wel iets van koolhydraten binnen krijgen om de hele dag door de speeltuin te kunnen stuiteren?quote:Op donderdag 16 april 2015 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, nou dan kiezen ze er toch voor hun kind dik te maken. Moeten ze niet op appelsap gaan mopperenAppelsap is niet slecht. Je geeft je kind gewoon veel te veel er van.
Ja daar schrok ik ook wel even van. Cola bevat meer suiker dan Red Bull, had ik ook niet verwacht.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan vind ik Red Bull nog best meevallen t.o.v. dat Jolt spul
Ze kiezen juist ervoor om het NIET te geven hequote:Op donderdag 16 april 2015 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, nou dan kiezen ze er toch voor hun kind dik te maken. Moeten ze niet op appelsap gaan mopperenAppelsap is niet slecht. Je geeft je kind gewoon veel te veel er van.
quote:Op donderdag 16 april 2015 15:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
OverzichtjeZuchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Misschien moeten ze de kids eens leren dat 1 pakje prima is. En niet steeds weer een extra pakje geven als t ding jengelt. Maar nee, vooral appelsap de schuld geven dat je kind te vet wordt. Arme onschuldige appelsapquote:Op donderdag 16 april 2015 15:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als appelsap al ongezond/slecht bevonden wordt tegenwoordig, dan snap ik wel dat kindertjes ondervoed raken ja. Pfft je moet toch wel iets van koolhydraten binnen krijgen om de hele dag door de speeltuin te kunnen stuiteren?
Ik drink de groene tegenwoordigquote:Op donderdag 16 april 2015 15:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja daar schrok ik ook wel even van. Cola bevat meer suiker dan Red Bull, had ik ook niet verwacht.
Die gezonde keuze stickers stellen idd geen ene fluit voor nee.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze kiezen juist ervoor om het NIET te geven he
Maar klopt wel, appelsap is niet slecht an sich. Maar fabrikanten die beweren dat het goed is verlakken de boel natuurlijk ook
Ze zijn ronduit misleidendquote:Op donderdag 16 april 2015 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die gezonde keuze stickers stellen idd geen ene fluit voor nee.
Mwah het zegt op zich wel wat, maar ik kan me voorstellen dat het niet gezond is als een moeder met alle goede bedoelingen alleen maar "gezonde keus" producten koopt en het kind praktisch op aspartaam en water leeft.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die gezonde keuze stickers stellen idd geen ene fluit voor nee.
Ik verwacht gewoon dat mensen zelf nadenken. Dat vind ik niet helemal beyond people's control.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze zijn ronduit misleidend
En dat is het treurige. Het is gewoon pure marketing, en marketing werkt, anders werd er niet aan gedaan. Het is (deels) echt beyond people's control
Dat is wat in de groene cola zitquote:Op donderdag 16 april 2015 16:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja en op stevia. Want stevia is natuurlijk. Is er al biologische stevia gespot?
Nog even en we zitten allemaal aan astronautenvoerquote:
Is die een beetje te zuipen?quote:
Ik vind er weinig verschil in zitten. Light vind ik echt niet te zuipen.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind die groene geen smaak hebben
niet te zuipen vind ik n groot woord maar de gewone coca cola is het lekkerst en die groene vind ik vrij smakeloos ofzo maar kan aan mij liggenquote:Op donderdag 16 april 2015 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind er weinig verschil in zitten. Light vind ik echt niet te zuipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |