Ach, dood ga je toch wel.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker de bloeddruk omhoog gooien met wat zoethoutthee
En die kindertjes ook welquote:
Suiker toevoegen aan appelsap is natuurlijk ook onzin.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Was er een paar jaar geleden ook geen rel met sterretjesthee ofzo?
Maar nee, appelsap is evil dus maken ze hun eigen smoothies.
Ik vind het lekkerquote:
Zat mineralenquote:
Dat gedoe om die E-nummers snap ik ook niet nee. Ja, op de lijst met E-nummers staan wat twijfelachtige, maar een E-nummer op zich zegt niets.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap ook dat je je kind geen pak appelsap moet geven, maar volgens de mensen die reageerden was alles met E-nummers slecht en suiker was slecht en ze geven hun kinderen kruidenthee en water. Dan sla je ook wel een beetje door hoor.
En dan wel een dikke banaan in de smoothie gooien met melk
Kurkuma is best gezond.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat gedoe om die E-nummers snap ik ook niet nee. Ja, op de lijst met E-nummers staan wat twijfelachtige, maar een E-nummer op zich zegt niets.
E100 = kurkuma = niks mis mee
Ik zag laatst een foto van een banaan met daaronder alle E-nummers die daar dus van nature in zittenquote:Op donderdag 16 april 2015 09:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat gedoe om die E-nummers snap ik ook niet nee. Ja, op de lijst met E-nummers staan wat twijfelachtige, maar een E-nummer op zich zegt niets.
E100 = kurkuma = niks mis mee
quote:
Daarom. Je bent echt wel erg kortzichtig als je alle E-nummers standaard mijdtquote:Op donderdag 16 april 2015 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van een banaan met daaronder alle E-nummers die daar dus van nature in zitten
Ja.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Zouden er serieus mensen zijn die denken dat die producten nu gezonder zijn omdat er geen E-nummers meer in de lijst met ingrediënten staan?
quote:Op donderdag 16 april 2015 10:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Die anti E-nummer hype is bloedirritant. Gevolg is dat voedselproducenten de ingrediënten gewoon weer bij naam zijn gaan noemen waardoor ze veel lastiger uit elkaar te houden zijn.
Zouden er serieus mensen zijn die denken dat die producten nu gezonder zijn omdat er geen E-nummers meer in de lijst met ingrediënten staan?
Ik 'ken' dit soort types. Oogkleppenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |