Doe es een ranzig antwoord.quote:
quote:
Jammer, ik hou wel van vrouwen die goed kunnen reageren op commando's namelijk.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:48 schreef xBubbles het volgende:
dat werkt niet op commando, dat komt zo ineens uit de hoek zetten
Af, in je mand en bibberen?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer, ik hou wel van vrouwen die goed kunnen reageren op commando's namelijk.
Bijvoorbeeld.quote:
Niet te hard hè, ik wil ook nog slapenquote:
Trustequote:Op donderdag 16 april 2015 00:23 schreef xBubbles het volgende:
Ik heb ook geen zin...maar iets met morgen schilderen en eigenlijk ook nog moeten leren
Ja, ga toch m'n bedje maar opzoeken, ciao
Niet meer wat het geweest isquote:
Ik heb net koffie gezetquote:
Hehheh, ookquote:
Denk het ook. Hier is het gerelateerd aan de hoeveelheid wijn die ik gisteren in het park heb geconsumeerd.quote:Op donderdag 16 april 2015 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken het. Duurt tot ongeveer elf uur vanavond.
Alleen water.quote:Op donderdag 16 april 2015 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Komt er op Facebook zo'n gesponsord bericht langs van Appelsientje, dat ze nu sap met minder suiker hebben. Allemaal reacties van die hippiemoeders eronder die sap te zoet vinden en hun kinderen alleen water en kruidenthee geven. Kruidentheedat kan toch ook niet goed zijn.
Lekker de bloeddruk omhoog gooien met wat zoethouttheequote:Op donderdag 16 april 2015 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Komt er op Facebook zo'n gesponsord bericht langs van Appelsientje, dat ze nu sap met minder suiker hebben. Allemaal reacties van die hippiemoeders eronder die sap te zoet vinden en hun kinderen alleen water en kruidenthee geven. Kruidentheedat kan toch ook niet goed zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |