Vaak zitten er wel namen tussen die je moeilijk kan onthouden, b.v. in het latijn, nummers zijn dan wel gemakkelijker om te onthouden.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Die anti E-nummer hype is bloedirritant. Gevolg is dat voedselproducenten de ingrediënten gewoon weer bij naam zijn gaan noemen waardoor ze veel lastiger uit elkaar te houden zijn.
Zouden er serieus mensen zijn die denken dat die producten nu gezonder zijn omdat er geen E-nummers meer in de lijst met ingrediënten staan?
Klinkt goedquote:Op donderdag 16 april 2015 12:11 schreef Samzz het volgende:
Witlofsalade met aardappeltjes, komkommer en vega meuk.
Er zitten veel eiwitten in insectenquote:Op donderdag 16 april 2015 12:03 schreef RaXz het volgende:
Ik let er geeneens meer zo op, ook al zijn er wel bepaalde E nummers waar je op moet letten, zoals E120 een rode kleurstof die gemaakt is van luizen, mensen eten meer insecten dan ze denken.
Maar, ik vind het zelf wel gemakkelijker om namen te onthouden dan nummers.
Weet ik, ik doe er niet zo heel moeilijk over.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zitten veel eiwitten in insectenZie er geen ramp in, alleen als je vegetariër bent.
Volgens mij is het wel algemeen bekend dat de roze en rode kleurstoffen vaak van luizenschildjes komenquote:Op donderdag 16 april 2015 12:22 schreef RaXz het volgende:
[..]
Weet ik, ik doe er niet zo heel moeilijk over.![]()
Ik kende het van Keuringsdienst van Waarde.
Als ze allemaal dezelfde namen zouden gebruiken zou al een stuk schelen.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:10 schreef RaXz het volgende:
[..]
Vaak zitten er wel namen tussen die je moeilijk kan onthouden, b.v. in het latijn, nummers zijn dan wel gemakkelijker om te onthouden.
Bij de eckte, éckte healthfoodfreaks zijn bananen en zuivel natuurlijk ook al jaren lang het voedsel van de duivelquote:Op donderdag 16 april 2015 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap ook dat je je kind geen pak appelsap moet geven, maar volgens de mensen die reageerden was alles met E-nummers slecht en suiker was slecht en ze geven hun kinderen kruidenthee en water. Dan sla je ook wel een beetje door hoor.
En dan wel een dikke banaan in de smoothie gooien met melk
Pak ff je pooperscooper en na 5 min kun je weer verder!quote:
Bitch please, er is nog nooit iemand doodgegaan aan appelsap en in Nederland ook nog niemand er Amerikaans VET van geworden. "Vroegah" niet, nu niet. Gewoon met mate, zoals met alles in t leven. Dat overdreven gezever van de laatste tijdquote:Op donderdag 16 april 2015 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap ook dat je je kind geen pak appelsap moet geven, maar volgens de mensen die reageerden was alles met E-nummers slecht en suiker was slecht en ze geven hun kinderen kruidenthee en water. Dan sla je ook wel een beetje door hoor.
En dan wel een dikke banaan in de smoothie gooien met melk
En toch wordt de gemiddelde Nederland wel gestaag steeds dikker elk jaarquote:Op donderdag 16 april 2015 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bitch please, er is nog nooit iemand doodgegaan aan appelsap en in Nederland ook nog niemand er Amerikaans VET van geworden. "Vroegah" niet, nu niet. Gewoon met mate, zoals met alles in t leven. Dat overdreven gezever van de laatste tijd
Ik ben nog lang niet bij plaats van ongelukquote:Op donderdag 16 april 2015 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pak ff je pooperscooper en na 5 min kun je weer verder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |