Jaquote:Op woensdag 15 april 2015 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja nu vergeet je waarschijnlijk de spierwitte benen er bij te denken
JAWEL!quote:
Lekker pittig?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:35 schreef missbehavin het volgende:
I'm so happy, mijn haar is eindelijk de kleur die ik wilde
Langer dan toen het nog rood wasquote:
Asblondquote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Als je daar op zoekt op images.google krijg je gelukkig maar één haarkleur terug
Grijs zeg maarquote:Op woensdag 15 april 2015 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]Het is een hele lichte, koele blond. Maar dat helpt zeker niet
Komen we weer uit op kleuren gezien door mannen vs vrouwenquote:Op woensdag 15 april 2015 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Als je daar op zoekt op images.google krijg je gelukkig maar één haarkleur terug
Nee, die trend is leuk als je 20 bent, niet als je bijna 40 bentquote:
Ja, lekker uitzicht op vrouwen iddquote:Op woensdag 15 april 2015 15:39 schreef RaXz het volgende:
Vandaag toch maar niet naar een terras, gaat prima zo in m'n tuin.![]()
[ afbeelding ]
Kun je lekker bisque van makenquote:Op woensdag 15 april 2015 15:35 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nee, behalve dan dat ze snel eruit zien als een kreeft zodra het een beetje zonnig wordt.
Ik zie een laptop.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, lekker uitzicht op vrouwen idd.
Dat mis ik inderdaad, maar aan de andere kant heb ik niet zo'n zin om weg te gaan.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, lekker uitzicht op vrouwen idd.
116KG here we come!quote:Op woensdag 15 april 2015 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Zo, vanavond welkom bij vrienden om met mijn blote mannenklauwen een lading bbq-vlees naar binnen te werken
Denken in oplossingen heet dat.quote:
En denken in privacy-schendingen vooralquote:
14 kg aan vlees, bier en saus, nee wacht, meer, want dat is dan wat niet gebruikt wordt. Dus zeg maar minstens 42kgquote:Op woensdag 15 april 2015 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bier erbij
Sausje erbij
Je hebt gelijk! Maak daar maar 120kg van.
Openbare webcam.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En denken in privacy-schendingen vooral.
Idem hier.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:17 schreef Belsezar het volgende:
Bier, check.
Windstille patio, check.
Muziek, check.
Heerlijk
Morgen zit ik weer achter excel.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:26 schreef DrMarten het volgende:
Buiten zonnetje en dan binnen zitten cijfers in excel kloppen
Zo maar eens de stad in wandelen, boodschappen doen.
Detailsquote:Op woensdag 15 april 2015 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En denken in privacy-schendingen vooral.
Oh jaquote:
Euh, dat gaat werken?quote:Op woensdag 15 april 2015 16:33 schreef Cue_ het volgende:
Leuk, kerel heeft een vraag over z'n loonstrook maar houdt z'n salaris angstvallig verborgen
Dat is net het enige probleem wat ik altijd heb met mijn loonstrookquote:Op woensdag 15 april 2015 16:33 schreef Cue_ het volgende:
Leuk, kerel heeft een vraag over z'n loonstrook maar houdt z'n salaris angstvallig verborgen
Nouja wel of er iets van reiskosten op zouden moeten staan.quote:
Het komt op mij over alsof ik je uinodig om bij mij thuis wat te komen eten en dan weiger mijn adres te gevenquote:Op woensdag 15 april 2015 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja wel of er iets van reiskosten op zouden moeten staan.
Maar het is vooral een grappig gezicht
Mooi hequote:Op woensdag 15 april 2015 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het komt op mij over alsof ik je uinodig om bij mij thuis wat te komen eten en dan weiger mijn adres te geven
jaja, je wil niet eten, dus ga je eten........quote:Op woensdag 15 april 2015 17:01 schreef Renesite het volgende:
Geen zin in eten. Het wordt zomer.
Dus wordt het een broodje zelf gemaakte hamburger
Muggenzifter, hij bedoelde vast dat hij minder trek heeft door het warme weer.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jaja, je wil niet eten, dus ga je eten........
Ohja én de lease auto ontbreekt iedere keer.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is net het enige probleem wat ik altijd heb met mijn loonstrook.
Dat spreekt vanzelf. Die is jaren geleden al afgevallen ouwequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Believe you can, and you will.
Ja, ik weet het, ik ben oud.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat spreekt vanzelf. Die is jaren geleden al afgevallen ouwe
quote:Op woensdag 15 april 2015 17:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]Allemaal nieuw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Vooral wat uit de tijdquote:
Nja die bovenin m'n oor heb ik sinds 28/03quote:
De groene is mooiquote:Op woensdag 15 april 2015 17:27 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nja die bovenin m'n oor heb ik sinds 28/03dus nieuw. Die witte had ik al, en die groene vandaag gekocht
Niet dat de witte lelijk zijn hoor, maar vind de groen apartquote:
Ik vind de groene stiekem ook het mooist!quote:Op woensdag 15 april 2015 17:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet dat de witte lelijk zijn hoor, maar vind de groen apart
Voor in je andere oor?quote:Op woensdag 15 april 2015 17:42 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik vind de groene stiekem ook het mooist!heb 'm volgens mij ook in het klein
quote:Op woensdag 15 april 2015 18:23 schreef RaXz het volgende:
Ik vind de groene ook mooi, doet mij aan jade denken.
Het boodschappenlijstje van vorige week uit je tas vissen.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:29 schreef DrMarten het volgende:
Boodschappenlijstje maken en er dan achter komen dat mandje halfvol zit, maar dat je nog niks van je lijstje hebt
Komt gewoon omdat die ellendige Lidl lekkere dingen bij de ingang legtquote:Op woensdag 15 april 2015 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het boodschappenlijstje van vorige week uit je tas vissen.
Genietze.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:36 schreef Samzz het volgende:
Zonnetje, strandje, wijntje. Kan ergere scenario's bedenken.
Zoals op kantoor zittenquote:Op woensdag 15 april 2015 18:36 schreef Samzz het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2015 18:36 schreef Samzz het volgende:
Welke zijn het geworden?quote:
Dat is wel de bedoelingquote:Op woensdag 15 april 2015 18:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dus nu de paden op en de lanen in?
Ik heb ze vooral in de winter veel aan met sneeuw en narigheid enzo.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoelingen voor op vakantie enzo.
En helemaal tevreden? Waar ben je uiteindelijk geslaagd?quote:
Oh, en hoe is het met je oma en je ouders enzo?quote:
Pannenkoekmix? Gewoon een pak bloem toch?quote:Op woensdag 15 april 2015 19:00 schreef DrMarten het volgende:
Zo maar eens testen of de pannenkoekmix van de Lidl een beetje oke is. Begin wel honger te krijgen en ben al halverwege een zak colaflesjes
Heb voor de gein eens zo'n fles mix gekocht. Melk erbij, even schudden en het moet klaar zijn. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pannenkoekmix? Gewoon een pak bloem toch?
Daar heb ik laarzen voorquote:Op woensdag 15 april 2015 18:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb ze vooral in de winter veel aan met sneeuw en narigheid enzo.
Ik ookquote:Op woensdag 15 april 2015 19:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb voor de gein eens zo'n fles mix gekocht. Melk erbij, even schudden en het moet klaar zijn. Ben benieuwd.
bij de dure toko hier om de hoekquote:Op woensdag 15 april 2015 18:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En helemaal tevreden? Waar ben je uiteindelijk geslaagd?
oma voelt zich alleenquote:Op woensdag 15 april 2015 18:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, en hoe is het met je oma en je ouders enzo?
die heb ok ook eens gehad. Was niet te doen en niet te eten.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb voor de gein eens zo'n fles mix gekocht. Melk erbij, even schudden en het moet klaar zijn. Ben benieuwd.
Dat kunnen zij uitrekken voor je? Of moet je dat uitlopen?quote:Op woensdag 15 april 2015 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bij de dure toko hier om de hoekwas eerst naar de ANWB gegaan en daar hadden ze ook wel mooie, maar die waren nogal wijd. Uiteindelijk dus duurdere genomen die wel helemaal aansluiten. Alleen zitten ze, naar nu blijkt, bij m'n rechtervoet een beetje raar maar dat kan nog uitgerekt worden.
Zielig hoorquote:Op woensdag 15 april 2015 19:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oma voelt zich alleen![]()
En m'n ouders zijn vooral moe geloof ik
Ik heb voor de zekerheid ook een pizza meegenomen als backupquote:Op woensdag 15 april 2015 19:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die heb ok ook eens gehad. Was niet te doen en niet te eten.
Is ook een soort van pannenkoek, slim bekeken.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb voor de zekerheid ook een pizza meegenomen als backup
Omnomnomnomquote:Op woensdag 15 april 2015 19:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb voor de zekerheid ook een pizza meegenomen als backup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |