Jaquote:Op woensdag 15 april 2015 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja nu vergeet je waarschijnlijk de spierwitte benen er bij te denken
JAWEL!quote:
Lekker pittig?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:35 schreef missbehavin het volgende:
I'm so happy, mijn haar is eindelijk de kleur die ik wilde
Langer dan toen het nog rood wasquote:
Asblondquote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Als je daar op zoekt op images.google krijg je gelukkig maar één haarkleur terug
Grijs zeg maarquote:Op woensdag 15 april 2015 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]Het is een hele lichte, koele blond. Maar dat helpt zeker niet
Komen we weer uit op kleuren gezien door mannen vs vrouwenquote:Op woensdag 15 april 2015 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Als je daar op zoekt op images.google krijg je gelukkig maar één haarkleur terug
Nee, die trend is leuk als je 20 bent, niet als je bijna 40 bentquote:
Ja, lekker uitzicht op vrouwen iddquote:Op woensdag 15 april 2015 15:39 schreef RaXz het volgende:
Vandaag toch maar niet naar een terras, gaat prima zo in m'n tuin.![]()
[ afbeelding ]
Kun je lekker bisque van makenquote:Op woensdag 15 april 2015 15:35 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nee, behalve dan dat ze snel eruit zien als een kreeft zodra het een beetje zonnig wordt.
Ik zie een laptop.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, lekker uitzicht op vrouwen idd.
Dat mis ik inderdaad, maar aan de andere kant heb ik niet zo'n zin om weg te gaan.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, lekker uitzicht op vrouwen idd.
116KG here we come!quote:Op woensdag 15 april 2015 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Zo, vanavond welkom bij vrienden om met mijn blote mannenklauwen een lading bbq-vlees naar binnen te werken
Denken in oplossingen heet dat.quote:
En denken in privacy-schendingen vooralquote:
14 kg aan vlees, bier en saus, nee wacht, meer, want dat is dan wat niet gebruikt wordt. Dus zeg maar minstens 42kgquote:Op woensdag 15 april 2015 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bier erbij
Sausje erbij
Je hebt gelijk! Maak daar maar 120kg van.
Openbare webcam.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En denken in privacy-schendingen vooral.
Idem hier.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:17 schreef Belsezar het volgende:
Bier, check.
Windstille patio, check.
Muziek, check.
Heerlijk
Morgen zit ik weer achter excel.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:26 schreef DrMarten het volgende:
Buiten zonnetje en dan binnen zitten cijfers in excel kloppen
Zo maar eens de stad in wandelen, boodschappen doen.
Detailsquote:Op woensdag 15 april 2015 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En denken in privacy-schendingen vooral.
Oh jaquote:
Euh, dat gaat werken?quote:Op woensdag 15 april 2015 16:33 schreef Cue_ het volgende:
Leuk, kerel heeft een vraag over z'n loonstrook maar houdt z'n salaris angstvallig verborgen
Dat is net het enige probleem wat ik altijd heb met mijn loonstrookquote:Op woensdag 15 april 2015 16:33 schreef Cue_ het volgende:
Leuk, kerel heeft een vraag over z'n loonstrook maar houdt z'n salaris angstvallig verborgen
Nouja wel of er iets van reiskosten op zouden moeten staan.quote:
Het komt op mij over alsof ik je uinodig om bij mij thuis wat te komen eten en dan weiger mijn adres te gevenquote:Op woensdag 15 april 2015 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja wel of er iets van reiskosten op zouden moeten staan.
Maar het is vooral een grappig gezicht
Mooi hequote:Op woensdag 15 april 2015 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het komt op mij over alsof ik je uinodig om bij mij thuis wat te komen eten en dan weiger mijn adres te geven
jaja, je wil niet eten, dus ga je eten........quote:Op woensdag 15 april 2015 17:01 schreef Renesite het volgende:
Geen zin in eten. Het wordt zomer.
Dus wordt het een broodje zelf gemaakte hamburger
Muggenzifter, hij bedoelde vast dat hij minder trek heeft door het warme weer.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jaja, je wil niet eten, dus ga je eten........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |