Dit was juist hartstikke duidelijk.quote:
Ik was afgeleid door zijn accent.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was juist hartstikke duidelijk.
Iedereen met hersens begreep dit
Jimmy Fallax?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Fallax is weer jaloers hoor.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:19 schreef Szura het volgende:
Ik geloof die nerds niet, meer wit in rood
Waarschijnlijk omdat je teruggiet dus.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
Dit klopt voor geen meter. Het is niet alsof de ene wijn boven de andere drijft.
Zorgen dat ze morgen op het schoolplein in elkaar gebeukt worden.quote:
Met water zou het kloppen. Maar als je een mix terug giet in een puur product krijg je nooit hetzelfde als een puur product in een puur product.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk omdat je teruggiet dus.
Esther Gerritsen mag optyfenquote:
Succes met wiskundevraagstukken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:20 schreef superniger het volgende:
Volgende keer moeten ze geen autisten uitnodigen.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:20 schreef superniger het volgende:
Volgende keer moeten ze geen autisten uitnodigen.
Zullen wij meedoen aan de Olumpiade?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is hypothetisch incorrect. Als de ene bijna 7 is en de ander net 6...
Ja dat snap ik dus niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan toch niet man. 9 maanden zwanger enzoquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kleine kinderen neuken, of vrouwen met piemels neuken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want doen alle toeristen in Thailand?
Hier klinkt eenkenner.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Kleine kinderen neuken, of vrouwen met piemels neuken.
Ik ga een poging doen hem uit te leggenquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:22 schreef Dale. het volgende:
Ik snapte niks van die 2de opgave. Die 3de was dan weer logisch.
Al mijn kijkgenot weg door deze post.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Kleine kinderen neuken, of vrouwen met piemels neuken.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kan toch niet man. 9 maanden zwanger enzo
of kan dat wel
Goed idee.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zullen wij meedoen aan de Olumpiade?
Je valt wel in herhaling man.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Al mijn kijkgenot weg door deze post.
Dan moet je gewoon aannemen dat het verschil in geboorte infinitesimaal klein is.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tweede is vrij logisch, is gewoon de wet van behoud van wijn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:22 schreef Dale. het volgende:
Ik snapte niks van die 2de opgave. Die 3de was dan weer logisch.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:26 schreef opperkleurder het volgende:
Minachting van de kijker dat ze Michiel van Egmond niet hebben gevraagd.
Wat was de vraagstelling dan bij opdracht 2? Was beetje laat met inschakelen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ik zie dat dat niet helemaal correct is als uitleg. Ik ga er even op rekenen
100 ml rood + 10 ml wit
10 ml van dit mengsel met verhouding 10:1 geeft afgerond 9,1 om 0,9
Als je 0,9 van 10 ml teruggiet is het gelijk aan de 9,1 rood in de andere.
okquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:41 schreef Grunge. het volgende:
Oh, die gast met die grote neus. Mooi liedje had die destijds in De Beste Singer Songwriter.
Ergens in de achterhoekquote:
haha tofquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:44 schreef Tourniquet het volgende:
Ik herkende dat nummer uit het Andries-fragment toevallig. Wel WTF momentje.![]()
(ongeveer bij 2:35)
Oja?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
Leuk hoor, publiek kent maar 1 liedje.
Ik niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:49 schreef marcodej het volgende:
Op school moest je je petje altijd af doen.
Vind ik best wel onzin eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:49 schreef marcodej het volgende:
Op school moest je je petje altijd af doen.
Ja, geweldig. Ik ga die aflevering eens even terugkijken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:52 schreef Bosbeetle het volgende:
andries knevel stukje was het bazigst.
Ik miste de helft, is ie ergens te zien?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:52 schreef Bosbeetle het volgende:
andries knevel stukje was het bazigst.
Staat nog niet op youtube. Sowieso staat de hele aflevering wel op Uitzending gemist.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik miste de helft, is ie ergens te zien?
Sowieso die hele hype omtrent dat raadseltje met die verjaardag. Echt vrij basis logisch probleempje.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:01 schreef Arcee het volgende:
"We kunnen dit dus niet"
Speak for yourself, Matthijs.
Hij gaat er altijd maar vanuit dat niemand iets snapt van wat hij ook niet snapt.:')
Haha, nee, hij bedoelde grunten. Maar wat een geweldige aflevering is dat zegquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:12 schreef Tourniquet het volgende:
Andries-fragment gevonden: http://www.npo.nl/bert-reinds/13-04-2015/VPWON_1233331 (op 3:30)
Inderdaad geen Lucky dus.
En emocore is geen "grunge", Andries.![]()
quote:
Daar is het hier nog iets te fris voor i.c.m. de koude zee.quote:
Halloquote:
Lol.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:06 schreef MichielPH het volgende:
De opa van Up! zit tussen Paul en mathijs in!
quote:
84 pas? Dacht dat ze veel ouder wasquote:Op woensdag 15 april 2015 19:11 schreef Mani89 het volgende:
Hilary is al 84, ik vind haar inmiddels wel een tikkeltje te oud.
Zouteloze flauwigheden die elke dag bij DWDD herhaald worden. Wat een troosteloos gebrek aan verbeelding.quote:
Ik weet niet of het me boeit, ken hem alleen van naamquote:
Iedereen haat Prem maar ondertussen is er wel altijd wat te beleven met hemquote:Op woensdag 15 april 2015 19:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Hadden ze beter Prem kunnen uitnodigen om over Van Miltenburg te praten
Ik bied ¤10.quote:
Andermaal!quote:
Fuck yeah een echte Cremer gekochtquote:
Gefeliciteerd waar ga je hem hangen de schuur of het toilet?quote:Op woensdag 15 april 2015 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Fuck yeah een echte Cremer gekochtZo makkelijk gaat dat tegenwoordig.
In mijn ontvangsthal.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:28 schreef gunpowder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd waar ga je hem hangen de schuur of het toilet?
Hij. Jan Cremer.quote:
Leuk toch nu nog goede muziek maken.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij is Blaudzun een beetje weg van wielrennen.
Weet ik.quote:
Dit is best een prima nummer. Ik vind hem best oke.quote:
Voor Nederlandse begrippen een prima muzikant. 10x liever dan Dotan, Ronnie Flex, Kensington, Maaike Ouboter, Polska, enz, enz.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:37 schreef Sked het volgende:
Die film is tien keer niks en Blaudzun is een zaadmuzikant. Nee bedankt
Arcade Fire is wel hetzelde maar dan oneindig veel beter inderdaad, dat klopt welquote:Op woensdag 15 april 2015 19:37 schreef Vatta het volgende:
Blaudzun is een mislukte one man Arcade Fire
Het probleem is dat figuren als Blaudzun en Kensington zichzelf zo serieus nemenquote:Op woensdag 15 april 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor Nederlandse begrippen een prima muzikant. 10x liever dan Dotan, Ronnie Flex, Kensington, Maaike Ouboter, Polska, enz, enz.
Are you ready?quote:Op woensdag 15 april 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
Er gaan wat nummers verkracht worden gok ik.
Alles wat ze kiezen.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
Er gaan wat nummers verkracht worden gok ik.
Begrijp ik wel. Het is niet dat ze een soort gimmick neerzetten zoals Immortal of de jeugd van tegenwoordig of malle pietje en de bimbosquote:Op woensdag 15 april 2015 19:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Het probleem is dat figuren als Blaudzun en Kensington zichzelf zo serieus nemen
Ze zeggen toch altijd on-Nederlands goed. Allemaal rip-offsquote:Op woensdag 15 april 2015 19:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Het probleem is dat figuren als Blaudzun en Kensington zichzelf zo serieus nemen
Brrrrquote:Op woensdag 15 april 2015 19:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha dadelijk ben je geen mod meer, loser!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |