quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:39 schreef Limone het volgende:
Ik smeer met Bio Oil en met -natuurlijk- lavendel olie. Ik heb niet de illusie dat het helpt, maar ik vind het wel lekker. Ik vind olie lekkerder dan crčme. Vooral de Zwitsal trok bij mij niet lekker in, zodat ik de hele dag een crčmelaagje op mijn buik had. *ril*
Komt daar je username vandaan? 😉quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:48 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ach bij zoon was er geen streep op mijn buik te zien tm 34/35 weken. En de laatste 2 weken sprongen de strepen erin tot boven mijn navel. En op mijn borsten.
Je ziet ze nog steeds best goed, al zijn ze wel lichter geworden.
Bij mij ook, de dag voor de bevalling (37.5). Maarja, het komt ook van binnenuit dus je opperhuid insmeren is fijn, maar voorkomt geen striae.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:48 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ach bij zoon was er geen streep op mijn buik te zien tm 34/35 weken. En de laatste 2 weken sprongen de strepen erin tot boven mijn navel. En op mijn borsten.
Teveel gedaan het weekend? Of is er geen aantoonbare oorzaak? Suckt he.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:19 schreef pinquit het volgende:
Ik lig alweer anderhalve dag voor pampus door de migraineben t zo zat. Als ik heb overgegeven is de hoofdpijn iets minder fel, maar t zwelt daarna gewoon weer aan.
Ik kan echt niks zowaardeloos
Waarschijnlijk wel ja :/ jammergenoeg voel ik dat dus altijd pas de dag(en) erna.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
Teveel gedaan het weekend? Of is er geen aantoonbare oorzaak? Suckt he.
Veel sterkte ermee 😘
Ik ben nu voor de vierde keer in een maand thuis, ziek. En dat is beste veel als je drie dagen werkt. Ik las in m'n mail dat mijn werkgever tegen iemand had gezegd dat zij er vanuit ging dat ik er morgen (vandaag dus) wel weer zou zijn. Terwijl ik volgens mij toch vrij duidelijk heb aangegeven hoe het gaat, en het zelfs nog aangedikt heb ook. Ik vind dat echt weer ongelooflijk.
Ik ga vandaag even de vk bellen voor een afspraak om eea door te spreken want oktober is nog ver weg.
Haha nee! Mijn naam komt, doordat we gestreepte stoelen in huis hebben staanquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
Komt daar je username vandaan? 😉
He maar die strepen heb je wel niet zomaar verdient he! Draag ze met trots!
Ben ik toch jeugdiger dan ik dachtquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:50 schreef loveli het volgende:
Het enige waarvan wetenschappelijk (dubbelblind placebogecontroleerd enzo) is bewezen dat het preventief werkt tegen striae, is een crčme met gehydrolyseerd collageen en centella asiatica.
In o.a. crčme Symvita van Vogel zit centella asiatica, Vichy heeft een dure crčme met gehydrolyseerd collageen.
Leeftijd is van invloed, een jonge zwangere krijgt sneller striae dan een oudere vrouw. Verder speelt aanleg een grote rol. Ook kan het voorkomen dat je aan het eind van de zwangerschap hormonale striae krijgt, dan springt het er plotseling in en daar is niks tegen te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:13 schreef Cygne het volgende:
Ik zwaai weer af hier.Ik vind het zo verdrietig voor jullie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige die kan bepalen of je wel of niet hier wil posten ben jij
Schudden voor gebruik
Wat fijn en wat een opluchting!quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:53 schreef Sara82 het volgende:
Ja hoi, egopost ahead!
Uitslag nipttest is binnen. Het kind heeft 46 chromosomen, waaronder 1 y-tje![]()
![]()
Boh, ben kei-opgelucht! happiness-kortsluiting hier! Stuiterspring! Ik trek om het te vieren mijn positiebroek aan, ha!
quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:53 schreef Sara82 het volgende:
Ja hoi, egopost ahead!
Uitslag nipttest is binnen. Het kind heeft 46 chromosomen, waaronder 1 y-tje![]()
![]()
Boh, ben kei-opgelucht! happiness-kortsluiting hier! Stuiterspring! Ik trek om het te vieren mijn positiebroek aan, ha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:05 schreef coccinelle het volgende:
Cygnewat ontzettend oneerlijk dat het weer geen goede plakker is! Ik heb het zo met jullie te doen!
Beterschap Pinq en Estrys!
Een jochie voor Sara! En mooi dat de uitslag goed is!![]()
Ik heb net de baby voor het eerst aan de buitenkant voelen schoppenKlein genietmomentje!
Wat fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Whoopiedooooo!!quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:53 schreef Sara82 het volgende:
Ja hoi, egopost ahead!
![]()
Joepie!!!quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:53 schreef Sara82 het volgende:
Ja hoi, egopost ahead!
![]()
Ik heb t vruuger veel gehad, maar laatste keer is anderhalf jaar geleden na stressige periode. Tis echt iets dat je niemand toewenst iddquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:02 schreef mignonne het volgende:
@pinqoch nee toch bahbah. Ik gebruik al een paar jaar geen hormonale AC meer, en sindsdien heb ik altijd 1 of 2 dagen voordat ik ongesteld werd zo'n vreselijke hoofdpijn, idd a la migraine met overgeven als je je hoofd beweegt en geen licht en geluid kunnen hebben enzo. Huuu
gister toevallig hier ook hoofdpijn maar dat was slaaptekort-gerelateerd denk ik. Ik hoop voor jou dat je er héél snel vanaf bent en dat het niet terug komt ook nu in de zwangerschap. Beterschap
Hee wat goed!!!!! Heerlijk nieuws!quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:53 schreef Sara82 het volgende:
Ja hoi, egopost ahead!
![]()
Zoquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:54 schreef pinquit het volgende:
Ik heb ook ineens weer dikke nies al drie weken ofzo, komt nou de hooikoorts uit t verleden ook weer gezellig langs? flauw hoor!
Ja, maar wij kregen 'm niet bij de NIPT. Wij moesten vandaag speciaal daarvoor een pretecho doen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:14 schreef Mineola het volgende:
[..]
Da's wel een leuk voordeel aan die nipt! Limone, weet jij het geslacht nu ook al?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:05 schreef Selvaria het volgende:
Lieve Cygne, wij zien je hier graag terug, maar doe vooral wat het best voor jezelf voelt.
Ik heb er eigenlijk ook altijd last van maar nu juist niet... viel me laatst al op dat ik nog geen jeukogen/kriebelneus lasten heb.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:26 schreef silliegirl het volgende:
Hooikoorts? Ik heb dat normaal heel erg, vaak al vanaf begin/half maart..
Eeh. Ok. Nu vraag ik me af waarom ik nog nergens last van heb..Hopelijk doen die zwangerschapshormonen dan ook iets positiefs!
quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:35 schreef Limone het volgende:
[..]
We gaan het meemaken! Ik ben een gezegend mens met van allebei eentje.
Hoe gok jij dat?quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:45 schreef Mariposas het volgende:
Oh wat leuk Limone! En idd echt een goede nub.Lijkt mij zo bijzonder, grote zus en kleine broer.
Sillie idd veel jongens hier, maar jij krijgt een meisje gok ik!![]()
Tijdens zwangerschap zwellen je slijmvliezen ook wat op heb ik begrepen. Betere doorbloeding enzo. Dus als je neus normaal al makkelijk dichtzit zal het nu misschien makkelijker gebeuren vermoed ik.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:32 schreef kwakz0r het volgende:
normaal gesproken heb je tijdens je zwangerschap een lagere weerstand (want lichaamsvreemde larf in je lijf die niet aangevallen moet worden), dus auto-immuun en andere immuunreacties zouden minder moeten zijn (minder eczeem minder hooikoorts), maar wel eerder last van verkoudheid etc.
toch?
quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:29 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja, maar wij kregen 'm niet bij de NIPT. Wij moesten vandaag speciaal daarvoor een pretecho doen.![]()
Dikkenekjongetjesboks met Saar!![]()
Al liet zijn nub bij twaalf weken al eigenlijk geen ruimte meer voor twijfel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou daar is idd weinig aan te twijfelen haha
wat leuk!
:)
augustus kan er ook al flink wat van qua jongens.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Zou oktober een jongetjesmaand worden?![]()
wat leuk Limone en Sara
Haha, ja. Das waar.quote:
Spannend hoor Daui! Alles gaat vast helemaal goed met de 2 kleine frummeltjesquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:50 schreef Daui het volgende:
Ik ga voor een jongen en een meisje![]()
Morgen tweede echo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wordt uiteraard zorgvuldig geregistreerd en bijgehouden, na afloop wordt een analyse gemaakt van de voorlopige conclusie en uiteindelijke conclusie.![]()
Bij de mensen die wel het geslacht hebben verteld in het topic maar waarbij het niet achter de naam staat, heb ik niets gezet.
* Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Evenmin kan ik aansprakelijk worden gesteld voor onjuiste informatie.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:59 schreef Mariposas het volgende:
Bij deze Mariposas' onderzoeks- cq. gokresultaten d.d. 14-04-2015.*
Hahaha! Ik neem aan dat je een update wil in november dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wordt uiteraard zorgvuldig geregistreerd en bijgehouden, na afloop wordt een analyse gemaakt van de voorlopige conclusie en uiteindelijke conclusie.![]()
Bij de mensen die wel het geslacht hebben verteld in het topic maar waarbij het niet achter de naam staat, heb ik niets gezet.
* Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.![]()
Wij willen het geslacht niet weten
.
Ook niet voor later enzo? Als ze een jaar of vier is?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:00 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Hahaha! Ik neem aan dat je een update wil in november dan?Wij willen het geslacht niet weten
.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:02 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ook niet voor later enzo? Als ze een jaar of vier is?
Neuh, we gaan een transgender-kindje kwekenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:02 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ook niet voor later enzo? Als ze een jaar of vier is?
De kleuren zelf wel ja, maar de betekenis die wij eraan toedichten niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:22 schreef lunapuella het volgende:
Gelukkig zijn alle kleuren in principe genderneutraal.
Nai ik denk dat jij een meisje krijgtquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:30 schreef pinquit het volgende:
K denk dat ik ook een jongen krijg! Maar we zien het op 30 april
Jeej ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nai ik denk dat jij een meisje krijgt![]()
En voor mezelf heb ik geen flauw idee.
Nou idd, exact dat! Soms denk ik, whuut, t lijkt wel of mn buik kleiner isquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:57 schreef Estrys het volgende:
Ik vind de tijd tussen de termijnecho en de Volgende controle ook best lang. Denk ik steeds van dadelijk zit er niks meer. Wat gezien de misselijkheid en andere symptomen best raar zou zijn 😂
Nog maar 16 dagenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier ook wekenwissel.. 16 dagen alweer vandaag!!
Ik vind het ondanks dat gat tussen de 10 en 16 weken bij mij qua controles stiekem zo snel gaan. Nog 4 weken en we zitten op de helft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |