SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wordt uiteraard zorgvuldig geregistreerd en bijgehouden, na afloop wordt een analyse gemaakt van de voorlopige conclusie en uiteindelijke conclusie.![]()
Bij de mensen die wel het geslacht hebben verteld in het topic maar waarbij het niet achter de naam staat, heb ik niets gezet.
* Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Evenmin kan ik aansprakelijk worden gesteld voor onjuiste informatie.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:59 schreef Mariposas het volgende:
Bij deze Mariposas' onderzoeks- cq. gokresultaten d.d. 14-04-2015.*
Hahaha! Ik neem aan dat je een update wil in november dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wordt uiteraard zorgvuldig geregistreerd en bijgehouden, na afloop wordt een analyse gemaakt van de voorlopige conclusie en uiteindelijke conclusie.![]()
Bij de mensen die wel het geslacht hebben verteld in het topic maar waarbij het niet achter de naam staat, heb ik niets gezet.
* Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.![]()
Wij willen het geslacht niet weten
.
Ook niet voor later enzo? Als ze een jaar of vier is?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:00 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Hahaha! Ik neem aan dat je een update wil in november dan?Wij willen het geslacht niet weten
.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:02 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ook niet voor later enzo? Als ze een jaar of vier is?
Neuh, we gaan een transgender-kindje kwekenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:02 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ook niet voor later enzo? Als ze een jaar of vier is?
De kleuren zelf wel ja, maar de betekenis die wij eraan toedichten niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:22 schreef lunapuella het volgende:
Gelukkig zijn alle kleuren in principe genderneutraal.
Nai ik denk dat jij een meisje krijgtquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:30 schreef pinquit het volgende:
K denk dat ik ook een jongen krijg! Maar we zien het op 30 april
Jeej ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nai ik denk dat jij een meisje krijgt![]()
En voor mezelf heb ik geen flauw idee.
Nou idd, exact dat! Soms denk ik, whuut, t lijkt wel of mn buik kleiner isquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:57 schreef Estrys het volgende:
Ik vind de tijd tussen de termijnecho en de Volgende controle ook best lang. Denk ik steeds van dadelijk zit er niks meer. Wat gezien de misselijkheid en andere symptomen best raar zou zijn 😂
Nog maar 16 dagenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier ook wekenwissel.. 16 dagen alweer vandaag!!
Ik vind het ondanks dat gat tussen de 10 en 16 weken bij mij qua controles stiekem zo snel gaan. Nog 4 weken en we zitten op de helft!
Hahaha ik zal het maar even edittenquote:
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 14 april 2015 18:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Even ego jompel
Ik heb vandaag voor t eerst weer een volledige dag (9 uur) gewerkt, bij thuiskomst de hele beneden verdieping opgeruimd, en eigenlijk stiekem zin om de ramen te lappen. Ik stop er zo mee om mijzelf niet voor bij te lopen, maar is dit die energieboost die je rond t tweede trimester krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |