SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:05 schreef coccinelle het volgende:
Cygnewat ontzettend oneerlijk dat het weer geen goede plakker is! Ik heb het zo met jullie te doen!
Beterschap Pinq en Estrys!
Een jochie voor Sara! En mooi dat de uitslag goed is!![]()
Ik heb net de baby voor het eerst aan de buitenkant voelen schoppenKlein genietmomentje!
Wat fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Whoopiedooooo!!quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:53 schreef Sara82 het volgende:
Ja hoi, egopost ahead!
Uitslag nipttest is binnen. Het kind heeft 46 chromosomen, waaronder 1 y-tje![]()
![]()
Boh, ben kei-opgelucht! happiness-kortsluiting hier! Stuiterspring! Ik trek om het te vieren mijn positiebroek aan, ha!
Joepie!!!quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:53 schreef Sara82 het volgende:
Ja hoi, egopost ahead!
Uitslag nipttest is binnen. Het kind heeft 46 chromosomen, waaronder 1 y-tje![]()
![]()
Boh, ben kei-opgelucht! happiness-kortsluiting hier! Stuiterspring! Ik trek om het te vieren mijn positiebroek aan, ha!
Ik heb t vruuger veel gehad, maar laatste keer is anderhalf jaar geleden na stressige periode. Tis echt iets dat je niemand toewenst iddquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:02 schreef mignonne het volgende:
@pinqoch nee toch bahbah. Ik gebruik al een paar jaar geen hormonale AC meer, en sindsdien heb ik altijd 1 of 2 dagen voordat ik ongesteld werd zo'n vreselijke hoofdpijn, idd a la migraine met overgeven als je je hoofd beweegt en geen licht en geluid kunnen hebben enzo. Huuu
gister toevallig hier ook hoofdpijn maar dat was slaaptekort-gerelateerd denk ik. Ik hoop voor jou dat je er héél snel vanaf bent en dat het niet terug komt ook nu in de zwangerschap. Beterschap
Hee wat goed!!!!! Heerlijk nieuws!quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:53 schreef Sara82 het volgende:
Ja hoi, egopost ahead!
![]()
Zoquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:54 schreef pinquit het volgende:
Ik heb ook ineens weer dikke nies al drie weken ofzo, komt nou de hooikoorts uit t verleden ook weer gezellig langs? flauw hoor!
Ja, maar wij kregen 'm niet bij de NIPT. Wij moesten vandaag speciaal daarvoor een pretecho doen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:14 schreef Mineola het volgende:
[..]
Da's wel een leuk voordeel aan die nipt! Limone, weet jij het geslacht nu ook al?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |