Maar had het meisje dan een piemel? En wisten de ouders wat het zou zijn? Wat een nachtmerrie zeg.quote:Op maandag 13 april 2015 21:36 schreef mignonne het volgende:
Overigens, de SEO is idd niet bedoeld als 'leuk' enz, maar dat betekent niet dat het niet leuk kan zijn. Bovendien moeten ze het geslacht beoordelen tijdens de echo. Ouders die hetnniet willen weten krijgen dsn ook te horen dat ze een andere kant op moeten kijken. Het is dus ook niet gek ernaar te vragen, er zou naar gekeken moeten zijn.
En geslachtstoestanden mja, dat kan maar is echt zeldzaam![]()
hoewel er in mn stageziekenhuis wel ooit een co enorm op zn donder heeft gehad. Die had een kindje als jongetje afgegeven terwijl de balletjes blijkbaar totaal niet te voelen waren geweest. Arme co, ik vond t zo sneu. T kind bleek na bloedonderzoek genetisch een meisje te zijn.
uiterlijk een jongetje, genetisch een meisje. Super zeldzaam, en een van de kenmerken die er kunnen zijn is dus dat er helemaal geen zaadballen aanwezig zijn. Ze kunnen ook wel eens wel een baarmoeder en eierstokken hebben. Foutje in de aanleg. Ik heb de ouders niet begeleid en de gynaecoloog was zo over de pis dat ik niet heb durven vragen hoe of wat. Volgens mij was ze vooral geschrokken van de situatie.quote:Op maandag 13 april 2015 21:44 schreef Limone het volgende:
[..]
Maar had het meisje dan een piemel? En wisten de ouders wat het zou zijn? Wat een nachtmerrie zeg.
quote:Op maandag 13 april 2015 19:30 schreef Fannetje het volgende:
Na 16 dagen ziekenhuis zijn we gisteren eindelijk thuis gekomen met Tim. Daarmee neem ik nu dus ook officieel afscheid hier. Voor iedereen nog een fijne zwangerschap gewenst en wie weet tot ziens in een ander topic
Fotootje van het mannetje:Oooooh wat een leukieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat fijn dat jullie thuis zijn
Life is what happens while you are busy making other plans...
Wat tof! Wij hebben ook een co-sleeper, van Chicco. En ik vind het helemaal niet vroeg hoor! Geeft toch een fijn gevoel dingen in huis te halen?quote:Op maandag 13 april 2015 21:10 schreef FlyingFish het volgende:
Gisteren trouwens de co-sleeper besteldhet eerste echte baby-ding, afgezien van kleding. We zijn voor een troll aanschuifbed gegaan, wordt morgen of overmorgen bezorgd. Beetje vroeg, maar opzetten hoeft voorlopig nog niet natuurlijk. en m'n nichtje had met 15 weken de hele babykamer al opgezet staan, inclusief accessoires en 'rommel', klaar om erin te trekken. met 23 weken het eerste item bestellen valt dan heel erg mee
![]()
Na 16 dagen ziekenhuis zijn we gisteren eindelijk thuis gekomen met Tim. Daarmee neem ik nu dus ook officieel afscheid hier. Voor iedereen nog een fijne zwangerschap gewenst en wie weet tot ziens in een ander topic
Fotootje van het mannetje:Wat een dropje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker genieten van elkaar thuis.
![]()
Tsja; dat "glamour" zwanger zijn is één ding, maar weeen vanaf 24 weken en dan continue plat liggen is naar mijn idee niet iets om te wensen. maar zoals dan hier in de familie gezegd word "liever dat, dan dik worden!"quote:Op maandag 13 april 2015 22:08 schreef LuDann het volgende:
Pessie en Happy nog van harte gefeliciteerd met jullie kindjes!![]()
Sillie: wat vervelend dat je vriend zich niet goed kan inleven. Zo te lezen hebben zijn zussen de soort zeldzame glamourzwangerschap gehad die iedereen zich wel zou wensen, jammer dat dat zijn beeld zo verkleurd heeft. Ik had trouwens met 8 weken al een buik, ondanks dat ik begon met ondergewicht (in het buikentopic staan een paar foto's van me). Hopelijk lukt het om je vriend in te laten zien dat aankomen hoort bij zwanger zijn, net als de buik en de vermoeidheid. Wat iemand ook al zei, is het een idee om erover te praten met de VK of de Gyn?
Wow, dat is wel de meest belachelijke uitspraak die ik in tijden gehoord heb.quote:Op maandag 13 april 2015 22:27 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Tsja; dat "glamour" zwanger zijn is één ding, maar weeen vanaf 24 weken en dan continue plat liggen is naar mijn idee niet iets om te wensen. maar zoals dan hier in de familie gezegd word "liever dat, dan dik worden!"
En normaal weet ik hoe getikt dat is, en trek ik me er niks van aan, maar nu wil het ff niet.
Ik heb vriend vandaag vanaf mijn werk een aantal links gestuurd over zwanger zijn, vermoeidheid en misselijkheid. Zo van "wil
je dit is lezen ter info?"
Vervolgens kwam 'ie thuis met een bos rozen en het excuus dat hij het misschien te "rooskleurig" had gezien en niet doorheeft hoeveel er bij mij aan het veranderen is. Ik hoop maar dat 'ie 't ook meent, dat zou mij al helpen..
quote:Op maandag 13 april 2015 14:27 schreef Estrys het volgende:
O ja en Mignonne die mij via FB ook van de nodige adviezen en bemoedigende woorden voorziet 😘 Heel blij mee dat je iedere keer weer mijn klaagzang aanhoort en toch iedere keer weer tips hebt. Wat zal jij een goede verloskundige zijn ❤️
Ik wist helemaal niet dat dat moest. We hoefden ook niet weg te kijken. Dus of hij heeft het met zijn 30+ jaar ervaring in het voorbijgaan gezien, of hij heeft het niet bekeken. Wij hebben het in ieder gevsl niet gemerkt.quote:Op maandag 13 april 2015 21:36 schreef mignonne het volgende:
Overigens, de SEO is idd niet bedoeld als 'leuk' enz, maar dat betekent niet dat het niet leuk kan zijn. Bovendien moeten ze het geslacht beoordelen tijdens de echo. Ouders die hetnniet willen weten krijgen dsn ook te horen dat ze een andere kant op moeten kijken. Het is dus ook niet gek ernaar te vragen, er zou naar gekeken moeten zijn.
En geslachtstoestanden mja, dat kan maar is echt zeldzaam![]()
hoewel er in mn stageziekenhuis wel ooit een co enorm op zn donder heeft gehad. Die had een kindje als jongetje afgegeven terwijl de balletjes blijkbaar totaal niet te voelen waren geweest. Arme co, ik vond t zo sneu. T kind bleek na bloedonderzoek genetisch een meisje te zijn.
ghehe kan hoor! Veel echoscopisten zien het binnen een paar tellen. Ik heb ook wel eens een paar enorme cojones voorbij zien komen en die ouders zagen niks. Pompompooooom nuthing to see here xDquote:Op maandag 13 april 2015 22:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat dat moest. We hoefden ook niet weg te kijken. Dus of hij heeft het met zijn 30+ jaar ervaring in het voorbijgaan gezien, of hij heeft het niet bekeken. Wij hebben het in ieder gevsl niet gemerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:13 schreef Cygne het volgende:
Ik zwaai weer af hier.*insert heel veel vloeken*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bah Cygne, het is je zo gegund!![]()
Ik zwaai weer af hier.Volgens mij ziet iedereen je heel graag terug. SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zwaai weer af hier.tis gewoon heel erg verdrietig voor jou, we zien je hier graag terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was bij mij ook zo, kind was nog geen 10 seconden in beeld op de echo bij de SEO, en ze zag het geslacht al.quote:
Welleda zwangerschapsolie ('s avonds in bed), en ik heb ook zo'n tubetje van Etos uit een pakket, maar die gebruik ik meer voor 's ochtends na de douche.quote:
Ik heb nu ook een tube mama balsem van Etos, dies wel fijn.quote:
was een stagiaire. De echoscopiste kreeg het wel voor elkaarquote:Op maandag 13 april 2015 20:38 schreef JantinaGr het volgende:
Geniet van het thuis zijn met je kleine Fannetje!
Cassandra, kan mij voorstellen dat je even flink zenuwachtig werd toen ze de baby niet direct konden vinden. Was je blaas wel vol genoeg? Mij is verteld dat je met een te lege blaas de echo soms niet goed kan uitvoeren bij dit termijn.
Hebben ze een reden gegeven waarom het zo lastig was?
Hier vanavond eerste controle gehad. Hartslagje weer gehoord, wel heel zachtjes want de baby had zich volgens VK goed verstopt. Bloeduitslagen en bloedruk waren ook in orde.
En heb het idee dat de moeheid afneemt, dus dat is lekker op tijd en fijn!
Wij hebben besloten om met de geslachtsbepaling te wachten tot de SEO. Gepland op 3 juni. Da's al over 7 weken.
Ik zwaai weer af hier.Ach nee tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat verdrietig.
Kneipp huidolie, volgens mij is hij voor bestaande striae en andere problemen, maar ik gebruik hem preventief (vooral omdat hij lekker ruiktquote:
Buikbalsem van Zwitsal. Ik ben dol op dat geurtje.quote:
ik vind de Belly Butter van Burt's Bees fijn. Smeert makkelijk, trekt snel in en ruikt niet echt ergens naar, dus het clasht niet met mijn douchegel of andere geurtjes.quote:
Ik zwaai weer af hier.Cygne, ik hoop juist dat je blijft terugkomen, net zo lang tot je blijft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
Dit!quote:Op dinsdag 14 april 2015 05:43 schreef klumsy het volgende:
Cygne![]()
En als je in de toekomst weg wil blijven, moet je dat puur voor jezelf doen, hier ben je meer dan welkom!
Sterkte
Nou, ik heb in de puberteit ook heel erg striae gehad (op mn billen en borsten vooral), maar mijn moeder heeft toen ergens een creme vandaan getoverd (geen idee meer wat voor creme, weet alleen nog dat hij heel erg stonk), maar daar van zijn alle streepjes wel weer volledig verdwenen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:19 schreef Mariposas het volgende:
Wat betreft de striae, dat voorkom je in principe niet met die olie of crčme. Tenzij je jezelf ermee een bindweefselmassage geeft.Striae is voornamelijk genetisch bepaald. Maar het helpt wel om je huid soepel en gehydrateerd te houden. Crčmes met glycolzuur en vitamine c kunnen overigens wel helpen bij beginnende of aanwezige striae.
Haha! een vriendin van mij kreeg een tube van een andere vriendin. Ik mocht bij dit zeer ongemakkelijk moment zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:21 schreef Estrys het volgende:
Ik heb nog nooit echt gesmeerd en geen striae.
Denken jullie ook aan smeren met perineum olie? 😉 niet voor je buik he.
Wat zij ^^ zegt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 05:43 schreef klumsy het volgende:
Cygne![]()
En als je in de toekomst weg wil blijven, moet je dat puur voor jezelf doen, hier ben je meer dan welkom!
Sterkte
Fotootje van het mannetje:Wat een prachtig kind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier en geluk thuis.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |